magic ronaldo en 007

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

magic ronaldo en 007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-02 18:09

Wie heeft voor mij informatie over Magic Ronaldo en 007?

Over hun nakomelingen, hun karakter, wat voor kleur ze vererven.

En wie vinden jullie beter, Magic Ronaldo of 007 en waarom?

Gr. Adriana

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 19:09

Ik ken 2 nakomelingen van hun uit een slask moeder. Ze zijn nu 2 jaar en Ronaldo stond toen nog in Duitsland. Waren wel leuke typjes en hadden geloof ik ook een goed karakter.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 19:38

Mijn merrie is gedekt door ooseven en verwacht begin juli haar veulen. Voor info kijk op internetsite: www.ooseven.nl Haha!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 22:47

ik heb een 7 weken oud ooseven*glendale merrieveulen,zwart met kolletje en snebje en 2 witte achtersokjes,is goed aan de maat en edel om te zien,ze is nu trouwens nog muisgrijs.
Zeer goed karakter,super makkelijk in de omgang maar heeft ook te maken met dat ze met de hand is gevoerd sinds haar 3e week ivm overlijden moeder.
Ze heeft een iets lang achterbeen maar dat komt meer door het glendale bloed.

als je verder nog vragen hebt hoor ik het wel.

ooseven had trouwens afgelopen jaar veulens in hoge prijsklasses op de veilingen lopen maar ronaldo tevens ook.

Heb alleen gehoord uit betrouwbare bron dat de veulens nog al eens botterig aan doen,zelf geen ervaring mee.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 09:51

Zowel ronaldo als 007 hebben Rubinstein als vader, dus dat zit wel goed.

Ik zou, als ik tussen beide hengsten moest kiezen, kiezen voor 007, omdat die hengst presteert in de sport (waar is ronaldo?) en de moeder een volle zuster is van Barbria (v. doruto), en dat is zeker ook erg interessant, terwijl de moeder van Ronaldo best een knappe merrie was (vast) maar wie kent haar?

In hetzelfde straatje zit overigens Rubiquil, een Rubinstein x Roemer die net als 007 volop actief is in de sport. Voor mijn tengere Balzflug-merrie heb ik gekozen voor Rubiquil.
Overigens, OOseven had een beter rapportcijfer voor zijn gangen...

Van al die Rubinstein-zonen is bekend dat ze maat geven, een fijn co-operatief karakter en een mooi koppie....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 10:42

Ik ga met je mee wat betreft ooseven, zelf hebben we 3 ronaldo's dit zijn nu jaarlingen,

1 is supermooi, maar komt uit een bloedmerrie, de andere zijn redelijk, maar niet slecht of zo. Uit dezelfde jaargang hebben we ook een aantal Olivi's en die vind ik mooier. Maar er zijn een aantal hele goede nakomelingen van Ronaldo, maar OOseven heeft een hele interresante bloedlijn.
Dees schreef:
Zowel ronaldo als 007 hebben Rubinstein als vader, dus dat zit wel goed.

Ik zou, als ik tussen beide hengsten moest kiezen, kiezen voor 007, omdat die hengst presteert in de sport (waar is ronaldo?) en de moeder een volle zuster is van Barbria (v. doruto), en dat is zeker ook erg interessant, terwijl de moeder van Ronaldo best een knappe merrie was (vast) maar wie kent haar?

In hetzelfde straatje zit overigens Rubiquil, een Rubinstein x Roemer die net als 007 volop actief is in de sport. Voor mijn tengere Balzflug-merrie heb ik gekozen voor Rubiquil.
Overigens, OOseven had een beter rapportcijfer voor zijn gangen...

Van al die Rubinstein-zonen is bekend dat ze maat geven, een fijn co-operatief karakter en een mooi koppie....