Amber is zo goed als verkocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Amber is zo goed als verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-02 21:37

Hè balen balen balen!!!
Ik heb ze net gebeld en 1 van de kopers is woensdag geweest en heeft hem gekocht. Ze haalt hem zaterdag op, maar heeft nog niet weer teruggebeld. Ze twijfelen nu of dat meisje zich bedacht heeft maar ik neem aan dat hij zaterdag echt wel weggaat.
Die man kreeg ik eerst aan de telefoon en die was er zo sneu van, gaf mt een brok in zijn keel de telefoon aan zijn vrouw die me verder alles verteld heeft. Ik mag best af en toe op het paard van hun dochter komen rijden, maar die rijdt er zelf fanatiek wedstrijden mee dus dat zal niet geregeld zijn maar als ze op vakantie zijn ofzo ben ik de eerste die ze bellen. Naja, superbalen.
Denk dat het binnenkort toch tijd is voor een eigen paard, al dat gedoe, ben er zo zat van Frusty Dan maar even geen paarden en doorsparen.


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 21:51

he meid wat onwijs balen voor je zeg!Het zit je echt niet mee he!op voorn een eigen paard maar Scheve mond

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 22:04

Wat een vreselijk slecht nieuws zeg! Ik baal stevig met je mee! Kom maar lekker een keertje Jurga hobbelen hoor! Lachen

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 22:08

bah! Waarom kan het nou niet gewoon even meezitten... Huilen Succes ermee meid!!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 22:23

Jammer.... je hebt hem maar kort mee gemaakt.
Succes met je verdere plannen Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 22:24

Das balen zeg Verdrietig Nou nog lekker ff doorsparen voor een eigen paardebeest en dan heb je dit niet meer Party!!
Succes Lachen

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 22:34

Jeetje, het zit je ook niet mee..

Ik baal met je mee, en als je toevallig een keer hier langskomt mag je op Grassie Clown Knipoog

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 00:23

getverdegetver, net nu ze zoiets hadden van 'dit is de laatste koper'......harstikke zonde!
Nou, op zoek naar iets anders dan?.....succes!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-02 08:49

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik baal er ontzettend van, had eigenlijk niet verwacht dat hij echt verkocht zou worden. Die man wilde helemaal niet dat hij wegging. Die vrouw begon al heel erg te twijfelen omdat hij in principe kon blijven als ik hem ging rijden. En wedstrijden dit, leren springen dat, ik zag het echt helemaal zitten, had waarschijnlijk zelfs Dira er voor opgegeven. Die mensen vonden het echt sneu voor me. Voelde me ook zo thuis bij hen, echt heel jammer dat Amber weggaat. Hij wordt verkocht naar Hoogeveen.
Ik ga niet meer op zoek, misschien kom ik wat tegen, misschien niet.
Dan maar even geen paarden, want zo is het ook niks. Ook al weet ik onderhand dat niets zeker is, je verheugt je er natuurlijk wel op. Ik bedoel, je maakt er tijd voor vrij, gaat kijken bij zo'n paard, ontmoet de eigenaren, gaat een stukje rijden, gaat nadenken of het wat voor je is, en als dan alles zo'n beetje rond is...ja dan houdt het weer op. *LOL*
Denk dat ik Plief maar ga inpikken ofzo. Schijnheilig

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 09:12

Zucht..... wat een domper nou weer! Boos!

Als amber echt zo leuk is als jij hem omschreven hebt, verbaast het me niet dat de belangstellenden hem ook daadwerkelijk gekocht hebben. Hij leek me echt heel leuk.

Heel jammer....... nu maar keihard gaan sparen, snel studie afmaken, baan zoeken en...... een leuk EIGEN paard kopen!!! Knipoog

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 09:31

Jouw paarden wereld werkt ook niet echt mee ofzo.... Boos!
Op zoek naar weer wat anders...

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 09:40

AARGGH, waar ik al zo bang voor was is dus gebeurt. We zullen maar denken dat Amber toch niet hét paard voor je was. Misschien staat er ergens nog een ander paard op je twachten en zou je die niet vinden als Amber zou blijven oid. Dat denk ik altijd maar als er iets tegen zit, dat er wel een reden voor is. Maar het blijft wel balen!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 10:21

Verdorie! Balen zeg! Dat dit jou weer moet gebeuren! Het was niet te hopen, maar helaas is het toch gebeurd. Boos! Ik weet zeker dat er nog wel iets geschikts jouw pad kruist. Dat kan gewoon niet anders Knipoog
Ik zou zeggen.. kom gauw hier nog heen.. lekker rijden!
Is er overigens nog een mogelijkheid om Primavera of die bij jullie op stal te rijden voor the time beiing?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-02 10:22

Primavera is eind vorig jaar verkocht naar Brabant, wordt een beetje moeilijk *LOL* Bij ons op stal staan er voor zover ik weet geen paarden waar ik een aantal keren per week op kan rijden.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 10:31

Cody schreef:
Primavera is eind vorig jaar verkocht naar Brabant, wordt een beetje moeilijk *LOL* Bij ons op stal staan er voor zover ik weet geen paarden waar ik een aantal keren per week op kan rijden.


Meende toch dat je laatst zei dat je een ander lippizaner kon rijden wegens zwangerschap???
Nou ja.. er kruist gauw wel weer iets jouw pad. Ik zal in ieder geval mijn ogen en oren open houden. Wanneer kom je weer?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-02 10:36

Oh die bedoel je. Nee dat is Valdamora. Heb ik allang achteraan gebeld, had er wel hoop op omdat zij nu zwanger is van de 2e en bijna alles in haar eentje moet doen dus niet aan het paard toekomt.
Maar nee hoor, als deze geboren is gaat ze wedstrijden rijden! Lips are sealed Haha!
Najah toe maar...
Haha!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 20:47

Da's echt wel balen! Ze moeten jou ook steeds hebben.... Denk je dat alles koek en ei is, dan weer een teleurstelling! Mischien toch straks naar Frankrijk???

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 22:07

Hè jeetje, dat moet jou ook weer gebeuren! Wat ontzettend balen, kan me voorstellen dat je je flink klote voelt en het even helemaal gehad hebt.
Ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet, maar ik vind het echt heel vervelend voor je!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 22:12

Jij hebt ook alleen maar pech he?
Zag het er net allemaal zo mooi uit.... Misschien te mooi om goed te kunnen gaan.

Nou succes maar weer met het vinden van een nieuw paardje!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Balou_k, Freddydeshet, Lugea, Oehlala, onpaard en 100 bezoekers