Ohw Men.... :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 11:09

Word net gebeld door CCUSA dat er een kamp is dat geinteresseerd is in mij (even voor outsiders; heb me ingeschreven voor een summercamp in USA om daar leiding te gaan geven voor 3/4 mnd) maar ze willen graag dat ik de 15e al ga.
Nou damn, dan heb ik dus mn examenuitslag. Ik heb de 21e opgegeven als datum omdat ik dan nog de mogelijkheid heb tot een her... Verdrietig Ik kan wel zeggen ok, ik ga ervan uit dat ik mn examen haal... maar is dat niet zo dan kan ik dus óf geen her doen, óf mis ik mn plaatsing. Verdrietig Verdrietig Verdrietig
Dat is dus gewoon geen optie denk ik.
Dammmmmmit. Ik durf het risico niet te nemen hoor, dat ik geen her hoef. oliebol ik baal d'r wel van. Kamp klonk heel erg leuk! Scheve mond\ Scheve mond\


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 11:13

Je hebt dus eigenlijk al gekozen...
Wel heel erg balen ja!
Misschien volgend jaar een herkansing?
hard op zoek naar een andere vakantie...
Groetjes petra

:evaw:

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 11:17

ow das balen!!! Dat stomme examen ook!! Kun je niet vragen of ze jouw ietsje eerder de uitslag vertellen i.v.m. dat kamp???

Ik denk niet dat ze dat doen maar nee heb je en ja kun je krijgen!! Go for it!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 11:19

haha nee dat doen ze niet denk ik. T is alleen zo stom, die lui hebben het liefst dat je al in mei beschikbaar bent. Nou wie is er nou in mei al beschikbaar (of je moet van school gegaan zijn of heel lang vrij van werk nemen) Ik hoop dat ze nog een ander kamp kunnen vinden voor me Huilen

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 11:38

't is maar 6 dagen wachten...en dan willen ze je toch niet??? Nu moet ze een ander zoeken voor de HELE periode...stom hoor

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 11:47

Inderdaad wel banketstaaf, maar je school is natuurlijk wel belangrijker!! Goede keuze.
Iets later moet toch geen probleem zijn? Wel krom van ze!! Boos!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 11:58

Nouja snap het wel want dan mis ik dus de hele trainingsweek. Die is er natuurlijk niet voor niks. Frusty


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 20:01

SNif.... straks word ik helemaal niet geplaatst.. dat zou nog eens een ramp zijn. Heb ik helemaal niks te doen deze zomer en iedereen verteld dat ik naar The USA ga.. Boos!

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 22:24

Wat een poedersuiker lui zeg!
Kun je niet nog wat regelen, dat je later komt als je een her hebt maar in principe wel komr, of een dagje later komt oid? Een beetje flexibilitiet mag je toch wel verwachten.......succes meid! gewoon onderhandelen joh!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, Berdien, ComscoreBot, Damon26, Eretria, Ferera, Ianrowan2009, lanouska, leanneXXnona, M_Vainqueur, miicchhellee, Milando, MoSt81, pjer, Rose94, Whisky00, x_Elise en 164 bezoekers