Club Nokia - hoe werkt dat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Club Nokia - hoe werkt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-02 09:43

Ooit (toen ik mijn eerste Nokia kocht) heb ik me aangemeld bij Club Nokia. Nooit wat mee gedaan, maar nu heb ik een nieuwe Nokia 3410 in een leuk groen kleurtje. Om in stijl te blijven wil ik daar een kiwi-logo bij en laat Club Nokia dat logo nou net hebben!

Alleen schijn ik om te kunnen downloaden 'credits' nodig te hebben. Maar ik heb dus geen flauw idee hoe dat werkt. Wie kan mij uitleggen hoe ik aan die dingen kom? Volgens de site moet ik die in de winkel halen, maar daarvoor moet ik naar de stad en ik heb al zo weinig tijd...

Ja, een luxeprobleem, ik weet het. Maar ik wil zo graag dat kiwi-logo'tje, past perfect bij mijn usericon en mijn e-mailadres... Cool

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 09:46

haha ik heb hetzelfde probleem kreeg een pas van de week en nu?? Geen login naam en wachtwoord heeeel vreemd.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-02 09:47

Ik kan wel op de site komen (ik heb een login-naam en een password), maar vervolgens kan ik dus niet downloaden omdat ik geen credits heb... En die moet ik toch ergens vandaan halen, maar waar en hoe? Verward

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 09:51

heel veel bellen! Haha!

Nee, ik heb géén idee!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 09:54

credits kan je kopen in de winkel. Je krijgt dan een kraskaartje en daar staat een code onder( net als bij beltegoed).

Trouwens als je ooit een account bij club nokia hebt aangevraagd met je andere (eerste) tel nr heb je er niks aan want dan gaat je kiwi logo daarheen!

Nou succes he!

Je kan ook op andere sites logo's vinden , dan moet je ff bellen en dan krijg je je logo ook. Ik weet alleen niet waar ze nog meer kiwi logo's hebben......

IK ga altijd naar www.bamikanarie.nl. Je kan daar ook gratis aan beltonen komen die heel makkelijk zelf in te toetsen zijn!
Succes!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-02 10:01

obsession schreef:
credits kan je kopen in de winkel. Je krijgt dan een kraskaartje en daar staat een code onder( net als bij beltegoed).


Zoiets vermoedde ik al. Zucht, moet ik toch terug naar de winkel...

Citaat:
Trouwens als je ooit een account bij club nokia hebt aangevraagd met je andere (eerste) tel nr heb je er niks aan want dan gaat je kiwi logo daarheen!


Nee, je kunt je persoonlijke gegevens updaten, heb ik net gedaan (ik kreeg de melding dat ik m'n nummer nog ff moest checken, slim van ze!).

Het logo op mijn 3210 heb ik idd van zo'n 'belsite'. Maar daar heb ik nog nooit een kiwi gezien. Dus als iemand er nog eentje weet?

Bamikanarie... hoe komen ze erop? Verward Haha!