Uitslag van mijn sollicitatie bij Divoza!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Uitslag van mijn sollicitatie bij Divoza!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-02 15:42

Honeybee schreef:
Op 3 Mei jl. had ik weer mijn eerste sollicitatie gesprek sinds een hele lange tijd, bij een bedrijf waar ik altijd al graag heb willen werken. Best wel last van zenuwen gehad de dag van tevoren. Op de dag zelf ging alles goed en had ik mijn vertrouwen weer helemaal terug.
Ik had het idee dat ik er wel een goede indruk had achter gelaten.

Aan het begin van de volgende week zou ik terug gebeld worden met de mededeling of ik wel of niet door ging voor een tweede gesprek. En reken maar dat ik toen wel nerveus was. Ik ben een lang weekend bij Marijke (ook van bokt) geweest en hoorde maar niets. Volgens mij heb ik Marijke behoorlijk lopen vervelen met mijn zenuwen.. Lips are sealed Eindelijk kreeg ik op 10 Mei een telefoontje van de betreffende persoon. Van de kandidaten die op gesprek waren geweest waren er volgens hen twee zeer geschikt voor de functie. Iemand anders en ikzelf! Party!! Maar.... die ander had nét iets meer ervaring in deze branche als mij, dus die mocht als eerste voor een tweede gesprek. Verdrietig Als deze persoon zou worden aangenomen, zou ik niet meer van dit bedrijf horen, wanneer deze persoon niet werd aangenomen zou ik de week daarop worden gebeld.

Wederom Marijke lastig gevallen met mijn gezeur. Ach, ze zouden mij toch niet bellen.. die ander was veel geschikter.. Daar kon ik toch niet aan tippen? Nou... mama Marijke heeft me toen wel het één en ander goed duidelijk gemaakt! Iets wat ik niet wou geloven, natuurlijk.. ofwel.. niet geloven.. niet wou aannemen is een betere omschrijving.

Maar... inderdaad ik werd die volgende week niet gebeld en die week daarop ook niet.. dus het was voor mij zeer duidelijk. Het hele feest ging niet door! Verdrietig

Zit ik hier gisteren lekker te bokken.. gaat ineens de telefoon *TRING!!!*. Ja hoor... dat was het bedrijf waar ik gesolliciteerd had... of ik nog steeds interesse had en dat ze hun excuses aanboden dat ze niet eerder gebeld hadden. Lachen Ik natuurlijk helemaal happy!!!! Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Die andere persoon had geloof ik van de betreffende baan afgezien.

Nou moet ik dus morgen om tien uur voor mijn tweede (volgens het berijf, afrondende) gesprek! Ik kan jullie zeggen.. mijn maag draait momenteel een aantal keren per minuut rond en mijn hart gaat tekeer alsof ik ieder moment dood neer kan vallen Haha!
Hebben jullie dat nou ook wel eens? Of hebben jullie nog tips? Volgens mij doe ik vannacht geen oog dicht....



Zie hierboven de voorgaande informatie die ik gister al op bokt neer zette.

Vanochtend was het dus zover. Ik kreeg geen hap door mijn keel en ben dus met een lege maag richting mijn sollicitatie gereden. Bibber, bibber, de bibber... Lips are sealed

Ik was er ruimschoots van tevoren aanwezig dus heb ik eerst op een afstandje mijn zenuwen weg gerookt.. Haha! Net voor tienen ben ik naar binnen gelopen. Voor diegenen die het nog niet wisten.. ik ging hier dus om DIVOZA in Leek. Ik had dit eerder nog niet vermeld, aangezien er dus nog niets zeker was. Deze keer was ook de directeur bij het gesprek aanwezig. Voor de duidelijkheid, het gaat hier om de functie: Commercieel Medewerker Binnendienst. Oftewel, Telefonisch verkoopmedewerkster. Uiteindelijk heeft dit hele gebeuren twee uren geduurd. Best wel lang moet ik zeggen, maar de directeur zei nog.. lange gesprekken zijn over het algemeen goed aflopende gesprekken. Lachen We hebben het één en ander besproken waaronder de arbeidsomstandigheden, het eventuele salaris (ik ben door ervaring wat hoger ingeschaald, maar nog steeds niet iets om over naar huis te schrijven... Verdrietig ), het aantal uren (32 uren per week met evt. uitloop), vakantiedagen en vooral niet te vergeten.. de personeelskorting! Lachen
Voor mij was het duidelijk.. (maar dat wist ik al) ik ga d'r voor! En het salaris neem ik op de koop toe Haha! . Gelukkig was dit wederzijds, dus kan ik jullie mededelen.... dat ik ben AANGENOMEN! Party!! Lachen Party!! Lachen Party!! Lachen Party!!

Dus..... kan ik jullie mededelen dat ik 11 Juni 2002 begin met mijn baan bij Divoza als Commercieel Medewerkster Binnendienst!

JOEPIE! JOEPIE! IK BEN BLIJ!!!!!! (sorry... maar in het echt schreeuw ik het ook uit.. dus nu ook Haha! )

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 15:46

Nou, GEWELDIG!!!!!
Gefeliciteerd!!!!

Ben helemaal blij voor je!, ik zie je zo voor me...met een SMILE van oor tot oor!!! hartstikke leuk!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 15:50

Heeeeeeel hartelijk gefelicibokt. leuk werk in een ruitersport zaak. ik heb het ook gedaan bij hypodrama. was het werk echt gaaf alleen de baas niet zo. maar in elk geval heel veel plezier op je nieuwe werk.

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 15:50

Clown Haha! Ha, ha, ha... mama Marijke nou bedankt hoor..!!! Nu voel ik me met mijn 30 - 1 sinds vorige week woensdag al niet zo tof... doe er maar fijn nog een schepje bovenop Knipoog Lachen

Nee hoor, ben blij dat mijn wijze woorden (kuch, kuch) niet voor niets zijn geweest en dat ik je nu nogmaals VAN HARTE KAN FELICITEREN met je nieuwe baan!

Tof hoor!! Heel veel succes!!

Liefs Marijke

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 16:06

waaaaah super joh!!!! hartstikke gefeliciteerd

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 16:09

Haha! Haha! WAT GOED!!!
gefeliciteerd *zoen*kus*smak*
heel veel succes met je leuke baan..
ennuh hoeveel korting krijg je??

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 16:10

hey wat goed joh!! gefeliciteerd en veel plezier met je nwe baantje!! Party!!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 16:13

Gefeliciteerd!!!!
Hoop dat de baan je niet tegenvalt en dat je het erg naar je zin zal hebben!!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 16:19

Gefeliciteerd! Met Naz als collega!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-02 16:33

Zekers.. ben helemaal happy en zit inderdaad hier met een smile van oor tot oor Lachen Ik kan jullie vertellen dat er hiervoor geen passende smiley aanwezig is. *LOL* Die smile van mij is veeeeeeeeeeeel groter Lachen

Ook kan ik jullie mededelen dat ik zojuist onder het genot van een kop koffie een heerlijke tompoes toebedeeld kreeg van mijn vriend om mijn nieuwe baan toch een beetje te vieren.. Ik stond er verbaasd van... Bloos Zoiets doet ie anders nooit hoor Haha!

Naz wordt inderdaad een collega van mij, maar daar ga ik niet echt veel mee samenwerken. Jullie vergeten nog een bokker.. Dione.. daar werk ik het meest mee samen. Lachen

Enne.. over een paar weekies kunnen jullie mij ook aan de telefoon verwachten.. dusseh... hier alvast een waarschuwing... Niet teveel bellen... Lachen Dat scheelt weer wat werk *LOL*

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 16:37

Gefeliciteerd Party!! Party!! Party!!
Succes met je nieuwe baan Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 17:02

Party!! Gefeliciteerd Party!!
Nu niet je hele salaris daar weer uitgeven he Haha!
Ik zou me denk niet kunnen inhouden, daarom kom ik nu al zo weinig mogelijk in de ruitersportzaak.
Veel plezier in je nieuwe baan.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 17:13

Oh ik vind het zo banketstaaf dat ik niet eerder kon reageren maar ben de hele dag in Zwolle geweest waar ik je SMS-je ook al kreeg maar had geen beltegoed om er een terug te sturen Frusty
Maar alsnog van harte gefeliciteerd meis, ik zei toch dat het zou lukken!!!!

Enneuh...onze deal staat nog he Knipoog Tong uitsteken
Moet je nu nog veel studeren om alles onder de knie te krijgen of leer je alles gaandeweg?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 17:16

gefeliciteerd hoor.


Dus als ik bel kan ik jou aan de lijn krijgen? leuk hoor

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-02 17:19

Ik word de eerste weken behoorlijk ingewerkt op alle afdelingen binnen divoza en moet dus nog behoorlijk wat leren. Ook kan ik diverse cursussen volgen. Ook moet ik nog het een en ander aan mijn Duitse taal gaan doen. Genoeg te leren dus.. maar na het inwerken leer ik verder alles gaandeweg.

En inderdaad Heike.. je kunt mij dan aan de telefoon krijgen. Die kans is zeer groot, aangezien er op die afdeling niet veel mensen werken. Wel grappig eigenlijk.. zal best veel bokkers aan de telefoon krijgen waarvan ik niet eens weet dat het bokkers zijn *LOL*

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 17:53

oooooooooooooh wat gaaf! dus ik kan alles bij jou bestellen ofzo? hehe ik moet echt een keertje naar lekke dus ben er zelfs nog nooit geweest Bloos

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 18:09

Het is dat het te ver van mij vandaan is anders had ik allang gesolliciteerd Haha!

Viel Gluck mit Ihnen neue "Job" Haha!

Ik weet niet hoe ik er een umlaut op krijg *LOL*

Gefeliciteerd!!!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 18:11

Honeybee schreef:
Ik word de eerste weken behoorlijk ingewerkt op alle afdelingen binnen divoza en moet dus nog behoorlijk wat leren. Ook kan ik diverse cursussen volgen. Ook moet ik nog het een en ander aan mijn Duitse taal gaan doen. Genoeg te leren dus.. maar na het inwerken leer ik verder alles gaandeweg.

En inderdaad Heike.. je kunt mij dan aan de telefoon krijgen. Die kans is zeer groot, aangezien er op die afdeling niet veel mensen werken. Wel grappig eigenlijk.. zal best veel bokkers aan de telefoon krijgen waarvan ik niet eens weet dat het bokkers zijn *LOL*


Dan neem je gewoon op met: Goedemiddag divoza met Honeybee!! Haha! als het dan een bokker is weten ze het gelijk.

Gefeliciteerd!!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 18:21

Huh? Hoe kan ik nou over dit topic heen hebben gelezen??? Verward

SUPERGAAAAAAF SAN!!! Van harte, echt super!!! Party!! Cool

Wow, ik ben al blij dat ik boeken met korting kan kopen omdat ik bij een uitgeverij werk, maar een ruitersportzaak is nog net ietsje beter dacht ik zo... Laat me raden waar de komende tijd een groot deel van jouw geld aan op gaat... Haha!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 18:22

Heeee, super!!! Party!! Party!! Party!! Gefeliciteerd!!! Party!! Party!! Party!!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

He Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 19:30

harstikke leuk voor je,gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Ben benieuwd hoe het je daar bevalt,maar dat zul je ons ongetwijvelt nog wel eens vertellen Knipoog

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 21:07

Yes yes yes, gefeliciteerd! Party!!
Veel plezier met je nieuwe job en maak er wat van!

nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 21:12

Gefeliciteerd!!
heel veel plezier!! en mazzel dat je korting krijgt!!

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 21:27

Cool zeg!! Party!! Proficiat en heel veel succes gewenst!!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 22:06

Gefeliciteerd!! Waarschijnlijk zal ik je weinig zien omdat ik er alleen op vrijdagavond en zaterdag ben.

En wat betreft de korting... dat is erg verleidelijk! Het scheelt dat we niet meer op rekening kunnen kopen, want toen ging het harder bij mij....