ervaringen harryhorse rijbroeken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

ervaringen harryhorse rijbroeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 13:50

heeft er iemand ervaring met een rijbroek van harryhorse? en weet iemand of hun een internet site hebben?

groetjes [naam]



Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 14:25

Ik heb er 2 gehad en ik vondt het 3x niks. Veel te dunne stof, was ik met 7 dagen per week rijden zo doorheen. Ging snel rullen aan de binnenkant (dat er van die bolletjes komen) en rekken uit. Zaten binnen notime lubberknieen in.
Jammer want ze waren wel lekker goedkoop.

Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 14:44

ja klopt ik heb nu mijn broek 1 x aangehad en er zitten nu al bolletjes aan de binnekant van mijn benen!!

ik hoop dat ik toch iets vaker als 7x kan rijden!!

groetjes [naam]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 14:45

Alleen maar slechte!

germie

Berichten: 25916
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 14:55

de mijn kromp, werd binnen een week faal. de knieen bollen uit, erg lelijk. Ik heb die broek nu weggegeven, waardeloos ding.

ze hebben ook vaak naden aan de binnenkant.

Ik heb nu alleen nog een witte rijbroek van HH met kunstlederen zitvlak, nog maar 1 keer gedragen, dus ik hoop dat die goed blijft.
Laatst bijgewerkt door germie op 29-05-02 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 14:57

wheee ik heb dus een gigantische miskoop gedaan!!

iemand mischien een adres of website zodat ik ff commentaar kan geven heb namelijk ook al een paar bandages liggen (gedeelte fleece en dan een stuk rek) en das ook helemaal niks!!!

als deze broek slecht blijkt koop ik NOOIT MEER iets van harry horse


groetjes [naam]

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 16:24

heb al wel eens vaker iemand horen klagen over harry horse...
Ik heb er 2 halsters van, en vind die goed.
Verder heb ik er niks van, dus kan er niet over oordelen...

Hebben ze geen website?

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 18:04

Ik heb er een rijbroek van gehad. Ik was er op zich wel tevreden van. Alleen is hij óf gekrompen of ben ik gegroeid (kan ook) en hij was na een jaartje wel veel te klein. Nu heb ik een orenteile (ofzo) en die is superzalig, en zelfs goedkoper dan de harry's jorse. Wel een Belgisch merk. Ik ben niet zeker of ze die in Nederland hebben.

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 18:15

ik heb een rijbroek van harry's horse, met hoge tailleband en leren zitvlak. van katoen volgens mij.
het leer kwamen wat pluisjes op, maar ik heb deze broek nu al 5 jaar en hij zit nogsteeds perfect! nergens naadjes los of wat dan ook, en dan rijd ik erg intensief zeker 5 dagen per week. (ik heb nog wel een rijbroek maar deze zit zo lekker dus ik heb deze altijd aan)
hij is wel iets verkleurd maar dat komt door de zon.
hij mag trouwens ook wel goed zijn als je naar de prijs kijkt, 275 gulden, maar hij is het zeker waard.
voor foto's kan je in mijn profiel kijken

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 18:29

ja ik had er 1 fijne rijbroek voor weinig geld ik heb er veel mee gereden wel was na 1 keer wassen er niets van de echte kleur meer te zien zag ie er onwijs vaal uit enzo.
idd lubbert hij uit bij de knie-en en van die bobbels aan de binnekant kreeg ik schuurplekken.(dit was wel toen hij al een half jaar oud was(reed er 3/4 keer per week mee)
Ik heb 'm aan dorine gegeven

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 18:39

Mijn grijze rijbroek met zwarte zijnaad is van Harry Horse, hij zit best lekker om in te lopen, longeren etc maar met rijden trekt hij iets.
Ben helemaal verslaafd aan mijn pikeur broeken, de Harry Horse is ook een andere stof. Maar hij pilt (nog) niet ofzo.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 18:44

Ik heb zo'n zomerrijbroek van HH. Vind t een lekker ding om in te rijden, maar kan m maar 1 dag aan want hij lubbert binnen de kortste keer alles aan mekaar en dan ziet t er niet meer uit.

Pino, de super Fjord!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 19:41

HH is et ergste flutmerk wat ik ken. Heb alleen nog maar flutspullen van HH gezien en ik hoor dit verhaal ook van andere mensen.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 21:49

Hoi,
Ik heb wel spullen van harry horse en ben er wel tevreden mee. Ik heb borstels en een dekje ervan. Mijn paardrijbroek is van horka en die is wel fijn. Alleen heb ik er 1 probleem mee. Ik heb maat 176 en die is best los boven en hij is veel te kort Verward (ik ben 1.70 lang) weet iemand wat ik het beste bij een volgende rijbroek kan doen?
Bedankt.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131980
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 21:56

Ik heb verschillende merken rijbroeken, waaronder eentje van Harry's Horse.
Dit was dan ook meteen de goedkoopste van het stel.
En om eerlijk te zijn: hij valt mij niet tegen !
Het is een strak model van synthetische stof, en hij zit prima.
Ook na het wassen blijft ie mooi.
Voor die prijs (was ongeveer 100 gulden) vind ik het geen verkeerde broek.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 22:34

Harry horse heeft deze zomer nieuwe rijbroeken en de kwaliteit is super verbeterd!! echt een aanrader! ze zijn veel beter geworden

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 22:43

ik heb sinds afgelopen zondag een HH rijbroek, zo'n zomerding. 2 keer mee gereden en hij zit echt onwijs lekker!! ben er heel erg blij mee

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 23:38

Heb één rijbroek van HH gehad.
Maar ging idd blubberen bij de knieen en pluizen.
Heb verder twee eurostar broeken en die zijn prefect, terwijl ik er veel vaker mee rijd.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 08:53

Heb best veel spullen van HH. bijna al mijn dekens zijn van HH. ze zijn echt super. lagen destijds goed op mijn paard (paard is inmiddels weg en de paardjes die ik nu rijd krijgen geen dekens op.) Ook mij HH halster is super goed. Vorige paard heeft er meerdere keer mee gehangen maar nooit is het halster of touw kapot gegaan. Ik heb geen HH rijbroek. een vriendin heeft eentje net gekocht en die rijdt er nu iedere dag mee. ze vindt hem echt supergoed zitten.
Ik vind dat HH een super goede kwaliteit/ prijs verhouding heeft. soms zelf goedkoop te noemen voor de kwaliteit die het levert.

http://www.depaardenverzorger.nl
Voor al uw Paardenverzorgingsartikelen!
NU! Gratis kado bij elke bestelling! Geldt to 23 December 2019

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 12:44

dat ben ik niet met je eens steef ik heb ook een regendeken en een winterdeken en jawel een zomerdeken van HH nou heb ik die ook van andere merken maar die van hh was prijs/kwaliteit de beste hoor!
Jammere van de regendeken is dat na het wassen hij niet super waterdicht is en je 'm moet spuiten en dat heeft mijn buccas niet maar de winterdeken is/was en blijft na 3 keer wassen waterdicht heb 'm inmiddels 3 jaar (net zolang als de dure rambo)
en ze zijn beide even goed verschuiven niet en zijn behoorlijk slijtvast (lot is echt een sloper) op de HH heb ik wel nieuwe sluitingen moeten zetten op de borst nadat hij die gesloopt had maar toen was ik alsnog veel goedkoper uit dan bij de rambo

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

germie

Berichten: 25916
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 12:45

ik heb alleen slechte ervaringen met de broeken van HH.
De winterdeken (gelijk aan de mr ed millenium) is wel goed.
Maar ja, die was nog best duur.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 13:02

Ik heb nu twee rijdbroeken van HH. Ik ben er super tevreden mee.
Ik had er eerst een en een paar keer rijden ben ik er meteen nog een gaan halen (gezien de prijs).
Ik heb een baby- blauwe met donker blauwe kniestukken en zitvlak en een steen-rood geruite. Het zijn echte zomerbroeken en dus van katoen. Katoen heeft minder rek dan synthetische stof, maar dat weet je van te voren. Maar wat betreft de kleur (en ik heb kleuren die snel vaal kunnen worden) en het verbleken, daar heb ik dus echt helemaal geen last van. Ik vind de prijs-kwaliteit verhouding van deze broeken prima.
Wel heb ik een dekje gehad en dat is gekrompen tot een ponymaat en zo vaal geworden als de ziekte. Daar ben ik dus niet zo heel tevreden over.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 13:15

Flutmerk? Valt best mee hoor Steef.
Ik kan wel even een voorbeeld geven, ik heb een rijbroek van Premier en ook een van Harry's Horse (en nog andere merken).
Maar Premier staat er om bekend goed merk etc.
Nou die Premier heb ik nu iets van 2 jaar of zo, en die Harry's horse ook.
Die Premier heeft nu al een aantal gaten, heel lelijk, en die Harry's Horse niet. Die is wel wat gekrompen, maar qua kwaliteit is hij toch beter vind ik.

Als je ze niet te heet wast, gaan ze lang mee.
Knipoog

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 13:16

Moet er trouwens wel ff bijzeggen dat ik over hun regendekens echt niet te spreken ben. Die lekken binnen no-time door. Frusty

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 14:59

Anneke schreef:
Moet er trouwens wel ff bijzeggen dat ik over hun regendekens echt niet te spreken ben. Die lekken binnen no-time door. Frusty

ik heb er ook een regendeken van, 300 grmas, en deze is heerlijk. blijft heel erg goed liggen en is super waterdicht.

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beegee, Miriam91 en 118 bezoekers