Resultaten Kootwijk ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Resultaten Kootwijk ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-02 08:21

Volgens mij hebben er veel meer meegedaan afgelopen zondag op Kootwijk. En ik heb alleen van Nimber de resultaten gezien. Was het allemaal zo bagger dat jullie het niet willen zeggen???
Ik vindt het wel leuk om te weten hoe het gegaan is.

:evaw:


obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 08:34

hehehe inderdaad de resultaten waren errug bagger..... Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 08:44

Vertehel Jes!!!! Haha! Ik denk dat we allemaal erg nieuwsgierig zijn!! *LOL*

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-02 08:47

Ach niet alleen de hoogte punten hoeven vastgelegd te worden toch? }>
Tell us.....
Dan kan je de volgende keer weer heeeeeeel blij zijn met je superpunten!

:evaw:

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 09:07

oke oke .....

ik had 140 en 145 .

MAARRRRRRRRRRRRRRRR:
IK reed in de stromende regen... en de hekjes waaiden om en de hindernissen in t parcours ernaast waaiden om......
IK dacht nog later dat ik beter M had kunnen starten omdat ie constant travers liep.......
HIj wilde echt niet meer recht lopen in de regen.En met losriden lieip hij zo fijn! En toen ik naar t kleine losrijdgedeelte moest bij de ringen begont het ZO hard te regenen en te waaien echt niet normaal. Paraplu's en partytenten vlogen door de lucht....
Maar goed ik reed dus twee hele slechte proeven, de eerste proef liep hij bagger slecht tegen de regen in enzo en toen had ik 140 en de tweede proef was ie bijna onbestuurbaar! HIj was strontzenuwachtig van al dat gedoe om hem heen. Langs de weg gingen mensen in de auto naast de kant staan om te kijken .

Wat ook wel opviel was dat de mesnen die voor en na de regen reden allemaal een winstpunt hadden en degenen in de regen hadden allemaal heel erg laag!

Nou ja dit weekend heb ik dubbele herkansing! Ik heb zaterdag en zondag conours! Dus wie weet!
Dit concours vergeten we maar snel!!

Melanie(mmbabe) nu moet jij t ook vertellen hoor!!!!!!!!!!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 09:11

Ach Jessica... je weet iig waar het aan lag toch?? Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal en een paard blijft nu eenmaal een dier dat bepaalde gedragingen vertoont... Volgende keer beter en schrap 26 mei maar uit je agenda... Lachen

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-02 09:14

Dat zijn dingen die gebeuren en daar kan jij niks aan doen. 't is wel heel jammer. Net als Kim, die (bijna) niet los kon rijden om dat ze "opeens" een half uur inliepen. ik vindt die 140 en 145 nog heel aardig hoor. Je wilt niet weten wat ik mijn allereerste proefje met Sjors had....... Lips are sealed

:evaw:

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 11:27

Heeee hebben jullie mijn versalg niet gelezen dan? *glunder* Ik kreeg ook een flinke bui over mn kop en had weinig losrijtijd mar Waldo vond gelukkig de hekjes en plantjes niet eng Knipoog

174 (!) en 152 pt Knipoog

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 11:46

maar jes het weer sloeg ook ineens heel hard om zeg! jeetje wat een strom ineens was eerst nog sprake van dat ze de wedstrijd stil zouden leggen maar toen was het ook weer voorbij gelukkig.
Jij had net pech dat je precies in die rotbui reed! wedden dat het dit weekend veel beter gaat!

nu de bekentenis van jippie,sjuimpje,piggy!!! en Janna nog oja en MMbabe niet te vergeten!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 11:55

Jeetje joh, hebben jullie echt van dat rotweer gehad? In Leersum hadden we even 10 minuten wat sputters met hier en daar een rukwind maar verder is het gelukkig droog gebleven. Zelfs de zon liet zich af en toe nog zien. Echt balen is het dan als jij nèt in die stortbui je proef moet rijden... Nou ja, laten we hopen op een mooie zomer dan maar... hoewel, 32 graden is dan wel weer het andere uiterste! Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 12:09

In Spaarnwoude heeft het zelfs de hele middag geregend. Sommige deelnemers reden echt in de stromende regen, maar dan zijn Friezen echt onverstoorbaar, er liep er niet 1 scheef vanwege de regen en wind!

Dat heb je nu eenmaal met buitenwedstrijden, de omstandigheden heb je niet in de hand. Zelf heb ik ook nog eens in de enige hagelbui gereden die er die dag viel maar was evengoed toch 1e met 172, dus het hoeft niet altijd alles te zeggen ....

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 12:14

Netjes Fitz, gefeliciteerd! Cool

Toen ik om 10 uur mijn moeder belde, zei ze: 'Jullie hebben er mooi weer bij hè!' Ehm... nou mam, niet echt, het sputtert hier en het is zwaar bewolkt... Maar in Twente is het dus stralend weer geweest, zo'n beetje de hele dag. Zo zie je maar weer wat voor verschillen er kunnen zijn qua weer in zo'n klein landje...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

MMBabe

Berichten: 132
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 14:36

Oke oke...ik kom ook wel over de brug met m'n ge-wel-di-ge punten. Ahum!!

In het losrijden was ze echt heel braaf, liep erg lekker enz.
De 1e proef ging wel goed, alleen een fout in de middengalop op links. Mevrouw struikelde (pootjes wel optillen, Babe Haha!) en gaf een minibokje om d'r evenwicht te herstellen. In deze proef dacht ik zelf wel rond de 156 punten te hebben. Het viel erg tegen: 148 (!) punten.

In de tweede proef was ze al behoorlijk leeg omdat ik 'r echt moe had gereden. De hekjes van die ring vielen namelijk elke keer om door de wind! Frusty Frusty
Ze was in die proef ook niet zo fijn, viel door impulsverlies een keer uit de galop, wilde niet halsstrekken enz enz.
Die proef vond ik zelf ook geen winstpunt waard. Ik had daar nog een punt minder dan in de 1e proef: 147.

De volgende keer beter denk ik dan maar... Haha!
Vind Kootwijk eigenlijk ook een *PIEP*concours.

Power is not posession...
Power is love!
I'm in Luv!! Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 17:11

grappig dat iedereen die lage punten had kootwijk een ***concours vond Haha! Bij ons op stal wil iedereen nog wel een keer, de resultaten waren prima. Ik eerste, ander meisje 5e, met springen L een 5e en 6e prijs, M een 5e prijs, dressuur L een 4e prijs. En van de 7 man die dressuur reden waren er maar 3 proefjes zonder winstpunt ofzo hoor.

Verder vond ik alles ook best goed geregeld (okee, op het losrijden na dat was niet zo duidelijk wanneer ik de ring in mocht)

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 17:46

Jes volgende keer beter toch Party!!
succes het weekend Pling

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 18:29

kan nooit slechter dan ik een keer heb gereden!!!
Is al wel een paar jaar terug, maar jullie raden het nooit???!!!!!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 21:37

s
Laatst bijgewerkt door janna op 20-03-22 15:52, in het totaal 2 keer bewerkt

-

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 21:53

Ik had lage punten maar vind Kootwijk het beste concour waar ik ooit heb gereden alles netjes tussen de bordjes de ringen liggen er onwijs keurig bij. fijn terein om los te rijden en ik vind de jury's over het algemeen ook juist erg fijn commentaar waar je wat aan hebt.
vaak vragen ze ook steeds dezelfde mensen maar wisselen ze dan van rubriek.
prijsuitreikingen zijn altijd 3 kwartier na de laatste start van de rubriek ideaal.
nadeel was dat ze nu zo inliepen maar dat zouden ze mee nemen in het bestuur (jaja ben er vandaag al achteraan gegaan makkelijk als eigenlid)
en ze sturen boekjes en ook mooie boekjes al zeg ik het zelf

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 22:23

Ik had dus ook lage punten...
niet helemaal waar, ik had er 155.
Verders zeg ik er niks over want ben er nog een bietje ziek van... Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 08:54

Sjuimpje schreef:
Ik had dus ook lage punten...
niet helemaal waar, ik had er 155.
Verders zeg ik er niks over want ben er nog een bietje ziek van... Verdrietig


Ooh, erg he 155, dat heb ik ook een keer gehad, daar baal je wel een uurtje van. Een jury hoort gewoon te weten wat ie punt en 155 vind ik persoonlijk een onscore. Als je dan echt geen wp verdiend hebt, geef dan 154. Met een 6 voor algemeen zou je dus 156 moeten krijgen, zo simpel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Petunia27 en 12 bezoekers