wie kan mijn helpen???????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

wie kan mijn helpen???????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-02 18:50

Ik sta bij een arabieren fokker. Mijn merrie heeft nu bijna drie weken een veulen, die al ruim twee weken buiten staat (alleen met mams) Nu vroeg ik vandaag of ze bij de andere merries met veulens kon, maar nee dat mocht niet. hij kon daar voor geen goede reden geven Frusty . hij wilde het gewoon nie Verward t. als ik nu naar mijn merrie en veulen kijk zie ik gewoon dat ze gezelschap nodig hebben Gaaaap . straks krijgt ze allerlei habbits en word ze niet sociaal.
kan iemand mij een plekje op zijn stal aanbieden Haha! ? mijn merrie is niet moeilijk met anderen en heeft geen achter ijzers.
alsjeblieft help me ik kan ze zo toch niet laten staan.
het liefst natuurlijk in de buurt van alphen a/d rijn, maar mag ook verder. het gaat om mijn veulen en merrie niet om mij.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 22:29

Misschien heeft hij gewoon liever de merries met veulens apart. Dit kan in verband met mepperij van de andere merries zijn. Wij hebben ze thuis ook altijd apart lopen en ik kan niet merken dat ze niet sociaal zijn. Als ze ouder zijn gaan ze met de hele koppel naar buiten. Ze lopen nu in een koppel van circa 13 welshponies en ze gaan allemaal even goed met elkaar om.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-02 10:09

zijn eigen merries met veulens staan gewoon bij elkaar en zelfs een arabische merrie met veulen van iemand anders met voor en achter ijzers staat erbij, maar mijn wpn merrie mag er niet bij met veulen.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

kan echt niemand mij helpen dan??????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-02 10:14

.het kan gewoon niet langer zo. straks is ze helemaal kaal.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

~maa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 11:35

ik heb een keer met mijn verzorgpaard gehad dat ze een veueln had en toen kwam ze bij nog een kudde merrie's en toen ging ze naar de verkeerde moeder of wat ze ook deed spelen ofzo toen vloog de merrie het veulen aan en werd doodgetrapt heel sneu dus dat kan ook de reden zijn waarom hij het liever nog niet heeft!

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-02 11:47

hij heeft een hele wei vol met merries met veulens. waarom zou de mijne er niet bij mogen?

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: memerel en 68 bezoekers