Belastingdienst 1008

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Steenbok12
Berichten: 7838
Geregistreerd: 26-10-06

Belastingdienst 1008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 12:26

Hallo bokers,

Ik weet dat er al diverse topics over zijn, maar kreeg niet echt een duidelijk antwoord.

Laatst kreeg ik een rekening dat ik over 2008 2 maanden zorgtoeslag terug moest betalen omdat ik hier geen recht op had gehad omdat ik volgens hun niet verzekerd was. Nu was ik dus wel verzekerd, contact gehad met het VGZ en een klachtenbrief ingediend bij de belasting dienst met bewijs dat ik gewoon verzekerd was die maanden. Even later kreeg ik een brief op de deurmat dat mijn klacht in behandeling was genomen. Ik had inderdaad gelijk en hoefde dat geld niet te betalen. Mooi rekensommetje over 2008 en kwam uit dat ik onder de streep op 0 euro uit kwam Nou prima geregeld dacht ik.

Ligt er vandaag opeens een brief op de deurmat over 2008 dat ik nog 143 euro terug hoor te krijgen van de belasting dienst van nieuwe feiten die van invloed zijn op de hoogte van mijn zorgtoeslag.
Ik snap er niks van.. hoe kan het dat ik volgens hun eerst moet betalen en nu opeens geld toe krijg..... wanneer is een jaar nu écht afgeloten, dalijk krijg ik weer een brief dat het niet goed berekend is e.d. ik snap er niets van :O

Heeft iemand hier meer verstand van dan mij :+ ? Hoe groot is de kans dat ik het echt krijg en niet onverwachts straks weer terug moet betalen.. hebben ze hun zaken dan gewoon zo slecht op orde? en wat zijn die nieuwe feiten.. daar staat niets over in. alleen dat ik volgens hun 323 euro had moeten krijgen en maar 185 euro heb gehad, terwijl ik toch netjes elke maand zorgtoeslag heb gehad.

Wil maandag toch even bellen, maar ik vind het zo gek..

Groetjes Chantal



ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 14:08

NM --> LZP

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie