Je kent het vast wel.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Boheme

Berichten: 2104
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Je kent het vast wel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 13:03

Je kent en wie weet herken je je hier vast wel in.

Wij als enorme dierenliefhebbers doen veel voor onze blaffers, miauwers, piepers, zwemmers en schreeuwers.
Je koop die ene krappaal omdat ze daar zo veel aan hebben.
Je koopt juist die speeltjes omdat dat zo goed voor ze is.
Je koopt dat ene mandje zodat ze lekker kunnen liggen.

Maar de waarheid is, ze zijn het gelukkigst met een boom, bank of stoel:D.
Spelen doen ze het liefst met een steen, papiertje, vlieg, toutje ouwe sok of blaadje.
En slapen doen ze het liefst op de meest onmogelijke plekken, in een doos, vaas, onder de bank of wasmand.

Dus mijn huis staat en ligt vol met dingen waar ze nog geen tel naar omkijken.
Oke oke ik geef het toe, omdat ik het zo leuk vond en het past zo goed bij de rest van het meubilair :? .

[o]


jodi

Berichten: 3489
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Frankrijk

Re: Je kent het vast wel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 13:47

Net als voor kinderen.... :D

Te koop: rocky mountain horses
NIEUW:http://www.rockymountainhorse.fr/

Boheme

Berichten: 2104
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 13:49

MM daar had ik nog geen eens aan gedacht, en dat terwijl ik zelf mama ben!
Goed punt!

[o]

Bramasole
Berichten: 3815
Geregistreerd: 30-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 13:53

Vroeger als kind kon ik uren lang spelen met de heksenpot waar ik een drankje in maakte van bladeren, water etc. Hier ben ik jaren mee zoet geweest. Als ik bij anderen zie hoeveel grote dozen/bakken speeldgoed er staat waar niet naar om gekeken wordt, vind ik dat jammer.

Mijn hond heeft 3 speeltjes en meer niet. Als er 1 stuk is, komt er weer een andere... zo doen wij het.

stoer

Berichten: 1726
Geregistreerd: 05-05-06
Woonplaats: S'land

Re: Je kent het vast wel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 13:57

hihi heel herkenbaar, vooral ook voor kinderen, zoonlief heeft zoveel speelgoed staan en speelt het liefst met steentjes, en als kindlief op bed ligt gaat poeslief verder met de steentjes :P

# Never regret something that once made you smile #

Boheme

Berichten: 2104
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Re: Je kent het vast wel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-10 19:23

Hier ook hoor, kamer vol met spleegoed, maar buitenspelen met een plastic buis is veul leuker!
Maar ach het is leuk en gezond.

[o]

Emytje

Berichten: 2619
Geregistreerd: 16-01-05
Woonplaats: Hierzo

Re: Je kent het vast wel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 12:21

Oh hier ook. Krabpaal word sinds we twee nieuwe katten erbij hebben, ineens meer gebruikt, maar daarvoor was de deurmat en ons tapijt veel leuker. :)) Daarnaast zijn de touwtjes om de dozen van Zooplus veel leuker om mee te spelen, of een verdwaalde sok of pen. :P

Orchid

Berichten: 1783
Geregistreerd: 20-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:46

Ik heb een nieuwe kat die absoluut weet hoe ze de baas gelukkig maakt.
Het is de allereerste kat die gaat liggen op een kussentje dat voor een kat bestemd is :+
En verder ligt het huis nog steeds vol met ongebruikte dierenzooi :P

jodi

Berichten: 3489
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:08

Orchid schreef:
Ik heb een nieuwe kat die absoluut weet hoe ze de baas gelukkig maakt.
Het is de allereerste kat die gaat liggen op een kussentje dat voor een kat bestemd is :+
En verder ligt het huis nog steeds vol met ongebruikte dierenzooi :P


Je bent opgelicht! -O-
Dat is geen echte kat!!! >;)


:+

Te koop: rocky mountain horses
NIEUW:http://www.rockymountainhorse.fr/

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Re: Je kent het vast wel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:59

hier ook dat probleem.
de dure mandjes en kussens worden door de katten genegeerd, maar een oude doos, of een handdoek die wordt vergeten op de grond.. die zijn schijnbaar hemels :+

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

foxy80

Berichten: 7864
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: Je kent het vast wel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 23:06

Je had de kop van onze kat moeten zien toen mijn broer met een dure, megamooie slaapmand met ultrazacht kussen thuiskwam! Snuffelde er eens wantrouwig aan en liep weg, waarop broer hem optilde en erin wou zitten, begon hij zijn poten zo wijd mogelijk open te doen, net of hij moest in een reismand...
Nooit meer wat voor hem gekocht, hij is toch zo blij met afvalpapiertjes van snoep en chocola!

Richt je gezicht naar de zon, dan blijven de schaduwen achter je...

KayC

Berichten: 3822
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 16:50

Ben ik blij dat in ieder geval twee van onze katten wél op onze giga krabpaal van 2 meter hoog liggen. En de mand waar de hond meestal niet in ligt, liggen de katten gelukkig wél in :D
Maar toch, komen we onderweg een leeg drinkflesje tegen.. is die helemaal geweldig. Zien de honden een vlieg vliegen, is die helemaal geweldig.
En als je ze dan een mooie knuffel of een flostouw geeft, lopen ze er net zolang aan te trekken totdat het helemaal in gruzelementen ligt, zucht, maar toch houden we heel veel van ze :)) En zij vast ook van ons want 's avonds lig ik altijd bedolven op de bank onder 2 honden en minstens 3 spinnende katten die allemaal mijn aandacht vragen. <3

Kijk niet naar het verleden, maar richt je op het heden.

Urielle

Berichten: 50067
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Je kent het vast wel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 17:28

Mijn kat ligt in het wipstoeltje van mijn kindje :+
Mijn hond heeft een oude bank van ons gekregen om op te liggen maar die ligt bij voorkeur buiten, in een plas, tenzij het regent dan voldoet gewoon 'buiten' ook goed :+

May the odds be ever in your favor.
Wrangler 22-04-2003 * 02-11-2015

Orchid

Berichten: 1783
Geregistreerd: 20-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 17:38

jodi schreef:
Orchid schreef:
Ik heb een nieuwe kat die absoluut weet hoe ze de baas gelukkig maakt.
Het is de allereerste kat die gaat liggen op een kussentje dat voor een kat bestemd is :+
En verder ligt het huis nog steeds vol met ongebruikte dierenzooi :P


Je bent opgelicht! -O-
Dat is geen echte kat!!! >;)


:+


Volgens mij is het overlevingstechniek. Puur instinct. Het beest is verder zo vervelend datie wel ergens op moet compenseren om niet uit huis gezet te worden }>

jodi

Berichten: 3489
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Frankrijk

Re: Je kent het vast wel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 19:04

:D

Te koop: rocky mountain horses
NIEUW:http://www.rockymountainhorse.fr/

Goof

Berichten: 28743
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 19:27

Tja, hier slingeren alle speeltjes ook gewoon op de grond, maar spelen doen ze alleen met papiertje, pennen of afgetrokken bloemblaadjes :')

En de hond?? Die krijgt al jaren geen speeltjes meer haha.

Urielle

Berichten: 50067
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 19:40

Goof schreef:
Tja, hier slingeren alle speeltjes ook gewoon op de grond, maar spelen doen ze alleen met papiertje, pennen of afgetrokken bloemblaadjes :')

En de hond?? Die krijgt al jaren geen speeltjes meer haha.

Ik kwam vanochtend nog een post van jou tegen uit 2008 over de Kong die je had gekocht :D

May the odds be ever in your favor.
Wrangler 22-04-2003 * 02-11-2015

Goof

Berichten: 28743
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Je kent het vast wel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 19:42

HUh haha, ja die heb ik inderdaad nog, maar die ziet ze als lekkernij met smeerworst erin, daar speelt ze verder niet mee :D
Maar dat is inderdaad het enige dat ik voor haar heb :D

Susyb
Berichten: 3385
Geregistreerd: 22-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 19:42

Heel herkenbaar. Wij hebben momenteel heel veel speelgoed van collega enz. gekregen omdat we 2 pleegkindjes in huis hebben ..
Allemaal boekjes voor de oudste om uit te leren.. maar deze laat ze liggen want het folderpakket wat ik zit te lezen is VEEL intressanter
En zo zijn dieren ook. de hond heeft een Kong maar is te lui om het eten eruit te halen.. het loopt er toch wel vanzelf uit. de kat heeft 3 krabpalen maar zoekt toch altijd onze nieuwe bank op.. en als je dan uiteindelijk voor de cavia een leuk knabbelblok koopt gaat ze aan het kranten in de bodem plukken

car0linee

Berichten: 1319
Geregistreerd: 29-10-05

Re: Je kent het vast wel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 19:47

Heel erg herkenbaar.. alle leuke speeltjes, mandjes en krabpalen die wij ooit voor onze kat hebben gekocht zijn bijna nooit gebruikt.. het enige wat ze echt leuk vind om mee te spelen is een knikker en het enige mandje waar ze in slaapt is de mand bij haar voerbakje.. verder wordt de vensterbank, mand met plaits en de bank nogal hoog boven haar eigen kleine mandje verkozen! ook kan onze dame erg zinnig over haar eten zijn.. na een maand zijn we uitgekeken op zachte hapjes van felix en dan zijn we weer gek op whiskas en een maand later laten we dat ook weer staan.. gek poezelbeest! :D

Suzy ♥ Just another part of me ♥


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Leo en 121 bezoekers