*krakende* (stroefe) spier in middelvinger na hondenbeet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

*krakende* (stroefe) spier in middelvinger na hondenbeet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-10 23:35

Hallo,

ik ben gister gebeten door een hond, of laat zeggen, de hoektanden hebben wat huid van mijn middelvinger bij mijn knokkel (op mijn hand zelf) eraf geschuurd en hij heeft mijn vinger flink samen geknepen met zijn kiezen (niet doorgebeten, maar had een beetje het bankschroefidee, voelde niet zo fijn) gister viel de pijn wel mee, een beetje gezwollen, maar vandaag wat meer gezwollen (voor de duidelijkheid, ik heb tetanusprik gehad +/- 5 jaar geleden, dus prik is nog geldig en de beet zelf was absoluut niet diep, alleen wat huid eraf!) maar nu heb ik dus dat, voornamelijk als ik mijn vinger strek, er iets *kraakt* het voelt in ieder geval zo, ik weet niet echt of het voor anderen ook te horen is. Tis een naar schrapend gevoel maar niet echt pijnlijk. Soms lijkt het ook wel alsof er een spier achter mijn knokkel aan de verkeerde kant blijft hangen en dat zit er ook een rare deuk op mijn hand, beetje vreemd...

Het doet niet echt pijn, ik kan mijn vinger gewoon volledig gebruiken, ook als die spier (of wat het ook is) blijft *hangen*, het is allemaal wat beurs van de beet, een klein beetje blauw, maar als ik men er niet op zou attenderen zou het niet gezien worden...
Ik vraag me dus nogal af wat dit is 0_o ik vind het voornamelijk gewoon érg irritant en het is bijna een tic geworden om 'nog maar een keer' te checken of het gekraak nou eindelijk is opgehouden... Dus ja.. Iemand die toevallig weet wat het is of wat ik eraan kan doen? -og juist moet laten- Ik heb geprobeerd het in te zwachtelen maar dan begon de boel met elke beweging die ik maakte te kraken, nog irritanter!

Nou, groetjes, Tessa

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023



zonnebloem18

Berichten: 24834
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: *krakende* (stroefe) spier in middelvinger na hondenbeet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 23:49

Had ik ook toen ik in mijn duim gebeten was door een rat die was door de spier heen gegaan.
Ging vanzelf weer over het er op de HAP nog wel gevraagd maar die vonden het niks zorgwekkends toen.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: *krakende* (stroefe) spier in middelvinger na hondenbeet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 12:28

Hmm thanks, word denk ik dan afwachten maar, hij is nu wel stijf, maarja, zal wel logisch zijn!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brimi_Disa, carineken, friezenfan2, gaucho, GoogleAdsense, Poekkie, Prince, Ptl4ever, Theseus en 145 bezoekers