happy meeeeeeeeee :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nine1987

Berichten: 8321
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

happy meeeeeeeeee :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-10 19:38

Halloooooooow.. ik moet t toch echt even van me afschrijven hoor ben weer helemaal hyper en happy..

Niks superspannends hoor, maar ik wilde jullie toch even vertellen dat mijn friese "wilde hengst" Douwe (1.5 jaar) 19 oktober gecastreerd wordt, en dus per januari naar de stal komt waar mijn merrie (Sjitske) ook staat :D Ik ben heeeeelemaal gelukkig.. Alles is nu geregeld.. het was ook hard nodig (blijkbaar?? 8-) ) want bij mij vrat hij niks uit, geeft braaf voetjes en blijft lief staan.. Maar een tijdje terug vond meneer het nodig om de hoefsmid 2 gebroken of gekneusde (ik weet het niet meer) ribben te bezorgen, waardoor de arme man hem deze week niet meer durfde te bekappen.. Waar HAALT die knol t vandaan? :7 Dus volgende maand het mes erin en dan nog even bij de heren in de wei wachten tot alle hormoontjes uit zijn lichaam zijn vertrokken :evaw: en dan komt hij naar luxor stables.. Dan leert hij pas echt manieren, want dan komt hij in de wei met een gemengde kudde met merries en ruinen variƫrend in leeftijd van 2.5 tot 22 jaar :P En mijn friese dame heeft gisteren voor het eerst in haar leven (ze is 21 jaar) ijzers gekregen voor.. Ik ben er helemaal niet blij mee maar t was echt nodig.. We rijden de laatste tijd heel erg veel buiten dus t slijt harder dan dat het groeit :P Maargoed ze schijnt er niet veel last van te hebben al tilde ze gisteren toen de smid klaar was HEEEEL hoog haar voeten op.. (het zag er werkelijk niet uit, maar had helaas geen fototoestel bij me) Maar blijkbaar is ze er nu al aan gewend want ze loopt weer normaal.. Beetje jammer wilde wel graag een foto hihi.. :P maargoed als ze nu nog raar liep zou ik denk ik (mezelf kennende) meteen gaan panieken dat er iets niet goed zou zijn met de ijzers.. Wat dan misschien ook het geval was haha.. Maar dat was het verhaaltje weer.. Niks spannends, maar ik ben gewoon zooooooooooooooooo heppydepeppy dat ik mijn beebjes dadelijk samen heb.. (L) Nou bokkers, ik wens jullie een fijn weekend :D en ik stuiter even vrolijk verder :):) Groetjes Jeanine :evaw:

<3 Sneakers <3


_Saar

Berichten: 1196
Geregistreerd: 05-07-05

Re: happy meeeeeeeeee :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:44

Ha jij bent echt hyper! Leuk dat je paardjes straks samen staan!
Enne ga lekker een rondje rennen om je overtollige energie kwijt te raken

nine1987

Berichten: 8321
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: happy meeeeeeeeee :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-10 19:46

Haha ben net terug van de paarden dacht dat ik mijn energie wel al kwijt zou zijn, maar niet s blijkt minder waar.. Zal ik me dan maar eens op de afwas storten? (2 glazen en een bordje met een mes) :P

<3 Sneakers <3

cyn23

Berichten: 576
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: well lb

Re: happy meeeeeeeeee :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:52

hahha gekke meid

ik ben niet gek ik ben een vliegtuig


nine1987

Berichten: 8321
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-10 19:55

T schijnt erfelijk te zijn :+

<3 Sneakers <3

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Re: happy meeeeeeeeee :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 23:29

Hahaha gekkie :P

Gefeliciteerd :D Heerlijk dat je straks je 2 baikes samen hebt staan <3

Life is hard and always be, but remember somebody loves you and that one is me.. Your Angel

Maurent
Berichten: 407
Geregistreerd: 24-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 10:13

Wat veel smileys :P
Veel suc6 verder met je paardjes mogen we maar hopen dat je aanstaande ruintje zich zal gedragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers