Bedankt voor je tem, we gaan er naar kijken.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RoodZonnetje

Berichten: 10858
Geregistreerd: 17-10-07

Bedankt voor je tem, we gaan er naar kijken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 19:00

Wat is de waarde van om een reactie vragen bij een TEM, wanneer je enkel een dergelijke tekst terug krijgt?

Corellaa

Berichten: 6380
Geregistreerd: 18-06-05

Re: Bedankt voor je tem, we gaan er naar kijken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:02

Dan weet je dat je TEM goed is aangekomen?

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:02

Goeie vraag... :=

Overigens vraag ik nooit om een reactie, maar krijg ik wel vaak een dergelijke tekst terug :j

Toch best aardig... :)

Heb wel eens gevraagd om een reactie, maar dan lijkt mijn tem weer van 0-waarde te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:02

dan weet je toch nog dat er iemand naar kijkt. Ik krijg deze reactie vaak ook en soms ook een hele uitgebreiden maar als er 15mensen op hetzelfde temmen is het handiger om een standaard tekstje te verzenden.

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:02

omdat ze volgens hun zegge niet meer mogen zeggen
niet over de zaken mogen uitwijden

al zou ik over een hoop zaken ook liever een terugkoppeling zien :j

RoodZonnetje

Berichten: 10858
Geregistreerd: 17-10-07

Re: Bedankt voor je tem, we gaan er naar kijken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 19:04

Dan kunnen ze die optie toch net uitschakelen? Want dat ie aangekomen is weet ik ook wel wanneer ie niet meer bij mijn open meldingen staat :)

Macs

Berichten: 7637
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Bedankt voor je tem, we gaan er naar kijken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:07

Ik schakel die optie altijd in en krijg nooit bericht..
(en ja, niet bij elk meningsverschilletje, maar bij echte ruzies op t forum ;) )

Anoniem

Re: Bedankt voor je tem, we gaan er naar kijken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:08

Het is meer dat we vaak op het moment dat we de TEMs sluiten, nog achter de schermen in overleg zijn. Daardoor kan er niet direct iets teruggekoppeld worden. Bovendien om privacy te beschermen bespreken we niet met andere gebruikers welke sancties er op gelegd worden.

RoodZonnetje

Berichten: 10858
Geregistreerd: 17-10-07

Re: Bedankt voor je tem, we gaan er naar kijken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 19:10

Jans, ik krijg later ook nooit een terugkoppeling terug :)
Maar dan is deze optie dus eigk gewoon als waardeloos te beschouwen, begrijp ik?

Anoniem

Re: Bedankt voor je tem, we gaan er naar kijken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:12

Hmm nee waardeloos zou het zeker niet mogen zijn. Misschien dat er eens goed naar gekeken kan worden. Dat wel. Ik begrijp dat het frustrerend is (om het even grofweg te zeggen) dat je geen reactie terugkrijgt. En ik denk dat het grote nadeel is dat wanneer we een TEM sluiten er geen melding meer van komt te staan in onze temlijst. Misschien dat daar verandering in moet komen zodat wij een reminder krijgen om meer terug te koppelen.

Ik ga dit even in de groep gooien :)

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:12

UH ja....je weet alleen dat ze m behandeld hebben....maar that's it...

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:14

Macs schreef:
Ik schakel die optie altijd in en krijg nooit bericht..

Ik heb 'm altijd op nee staan en krijg vaak wel bericht. Af en toe kijk ik wel eens in dat overzicht en zie vaker wel dan niet een reactie staan. Ik kijk meer niet dan wel trouwens, ik tem en als ik echt heel graag wil weten waarom iets is blijven staan oid dan stuur ik wel een pb of 'heropen' ik de tem door een reactie te plaatsen. :) En dat laatste gebeurt eigenlijk zelden..

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:15

Jans schreef:
Het is meer dat we vaak op het moment dat we de TEMs sluiten, nog achter de schermen in overleg zijn. Daardoor kan er niet direct iets teruggekoppeld worden. Bovendien om privacy te beschermen bespreken we niet met andere gebruikers welke sancties er op gelegd worden.


Dat hoeft ook niet verteld te worden in mijn ogen. Lijkt me geheel overbodig.

Maar stel dat iets veel voorkomend is, en de temmer zet dat in een bericht erbij, zou het misschien fijn zijn dat daarop terug wordt gekoppeld.

Zo heb ik ooit een keer een persoonlijke aanval op mij geloof ik?? Getemd, echter kreeg ik terug dat het niet dermate ernstig was omdat het mijn eigen schuld zou zijn. Niet in deze woorden, maar daar kwam het wel op neer. Ja, daar heb ik niets aan.
Maar zeg dan in ieder geval: "We begrijpen je reactie, en vinden het goed dat je temt. Maar we hebben besloten niets met deze post te doen, omdat je dergelijke reacties ook uitlokt. Probeer je eigen gedrag in deze discussie iets aan te passen."

Ik noem maar wat...

Anoniem

Re: Bedankt voor je tem, we gaan er naar kijken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:16

Ik begrijp wat je bedoelt inderdaad. :j

Ik ga dit iig even achter de schermen neerleggen. :)

RoodZonnetje

Berichten: 10858
Geregistreerd: 17-10-07

Re: Bedankt voor je tem, we gaan er naar kijken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 19:18

Dat sancties niet besproken worden snap ik ja :) Maar soms TEM je op iets heftigs en wordt er niets aan gedaan in het topic. Dan raak ik de motivatie voor TEMmen ook kwijt af en toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:23

ikdoemaarwat schreef:
omdat ze volgens hun zegge niet meer mogen zeggen
niet over de zaken mogen uitwijden

al zou ik over een hoop zaken ook liever een terugkoppeling zien :j


Heb de optie vrijwel 99% keer op 'geen antwoord' staan maar krijg toch wel vaak inhoudelijke reacties terug waar ik echt wel iets mee kan, of mij het gevoel geeft dat er wel degelijk naar gekeken wordt,
dus geen doorsnee reactie zeg maar.

Roosch

Berichten: 36645
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Bedankt voor je tem, we gaan er naar kijken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:28

Dat is inderdaad niet zo handig, waarom een standaard reactie sturen als je ook kan kijken of ie verzonden is.

'Vroegah' was het leuker, kreeg je nog wel eens een melige tekst terug. :+

frankiej
Berichten: 4145
Geregistreerd: 02-06-07

Re: Bedankt voor je tem, we gaan er naar kijken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:34


Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:36

Macs schreef:
Ik schakel die optie altijd in en krijg nooit bericht..
(en ja, niet bij elk meningsverschilletje, maar bij echte ruzies op t forum ;) )


Maar kijk je dan ook bij je tem (via het gebruikerspaneel) of verwacht je een pbtje terug?
Ik denk namelijk dat heel veel mensen niet precies weten hoe ze een temmelding na kunnen kijken op antwoord.
Zelf heeft het bij mij ook een paar jaar geduurd toen ik nog geen mod was, nu temde ik niet zo heel vaak, maar toch...
Tem nakijken kan dus via je 'gebruikerspaneel', linkerlijstje onderaan staat; 'tip een mod', en dan op 'gesloten meldingen'. dan zie je ook of er al een mod naar heeft gekeken, zo niet, dan staat hij nog in je 'open meldingen'.

frankiej
Berichten: 4145
Geregistreerd: 02-06-07

Re: Bedankt voor je tem, we gaan er naar kijken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:38

die bedoelde ik dus. en ja ook ik kwam er pas na een paar jaar achter :P

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:46

Ik kijk eigenlijk nooit in de temlijst, maar ik heb het even doorgespit.

Ik klik altijd 'nee' aan, maar van de circa 35 tems heb ik 30 reacties teruggehad! Waaronder eentje van Delerium die me uitvoerig bedankte voor m'n razendsnelle tem op spam en dat ze wrs een record spam-account deleten hebben gehaald :))

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:57

Storm schreef:
Maar kijk je dan ook bij je tem (via het gebruikerspaneel) of verwacht je een pbtje terug?
Ik denk namelijk dat heel veel mensen niet precies weten hoe ze een temmelding na kunnen kijken op antwoord.
Zelf heeft het bij mij ook een paar jaar geduurd toen ik nog geen mod was, nu temde ik niet zo heel vaak, maar toch...
Tem nakijken kan dus via je 'gebruikerspaneel', linkerlijstje onderaan staat; 'tip een mod', en dan op 'gesloten meldingen'. dan zie je ook of er al een mod naar heeft gekeken, zo niet, dan staat hij nog in je 'open meldingen'.

daarom is zelf pben erbij ook altijd wel makkelijker ben ik inmiddels al een poosje achter :j
je krijgt veel meer duidelijkheid en soms ook meer inhoud....

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Bedankt voor je tem, we gaan er naar kijken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 20:05

Een extra pb ergens achteraan mag altijd.
Vaak kunnen we zelfs wat meer info geven dan op het moment van het sluiten van de tem zelf.

Betteke

Berichten: 2298
Geregistreerd: 13-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 20:40

Moet je wel antwoord op je pb krijgen van een mod. ;)

Mars

Berichten: 33261
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:35

Heino schreef:
Dat sancties niet besproken worden snap ik ja :) Maar soms TEM je op iets heftigs en wordt er niets aan gedaan in het topic. Dan raak ik de motivatie voor TEMmen ook kwijt af en toe.


Hoe weet je dat er niets gedaan wordt? :)
Want heel vaak wordt er wel degelijk gehandeld, maar is dat niet zichtbaar voor derden. Iemand krijgt bijvoorbeeld een sturende pb, of zelfs een OW. Wanneer het een 1e OW betreft verschijnt deze niet in de OW/banlijst en is dat dus niet na te gaan, en wij mogen die info niet delen.