eindelijk kan ik beginnen met wat ik al zolang wil

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
babbii_lief
Berichten: 1153
Geregistreerd: 01-04-08
Woonplaats: zeeland (noord-branband)

eindelijk kan ik beginnen met wat ik al zolang wil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 19:11

hoi
Ik ben zooooooooo blij ik had vorige week een intake gesprek voor een opleiding.
Aangezien ik geen diploma's heb en 26 jaar ben kreeg ik afgelopen dinsdag een capiciteiten test.
Of ik spw3 aankan. Voor de opleiding spw3 pedagogisch.
Daar was ik echt zo zenuwachtig voor aangezien ik altijd op speciaal onderwijs heb gezeten en mijn eqniet echt hoog is. Dan heb ik nog mijn adhd waarvoor ik rithalin slik .Nadat ik de test had gemaakt zat ik trillent te wachten op de uitslag met in gedachte dat ik het niet gehaald had.Maar dat had ik fout heb de test gehaald.Vandaag had ik weer een intake gesprek waar ik kreeg te horen of ik aangenomen ben.
En jaaaaaaaaaaa :):) ik ben aangenomen en mag maandag beginnen.
Ben echt zo blij helemaal hyper.
En ja het zal wennen zijn om weer vol naar school te gaan en natuurlijk tussen 16 jarige in de klas te zitten. Maar dat maakt me niet uit ik zit daar voor mijn toekomst.
wou dit ff kwijt

Kom je ook in het Whatpulse bokt-team?Er zijn al meer dan 100 leden!http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=6&t=1295553


Eleionomae

Berichten: 19595
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 19:13

Kun je als 26 jarig niet gewoon die opleiding via het volwassen onderwijs doen? ik doe SAW 4 (beetje het zelfde idee als dat van jou) sinds 2 week en ben 24 en zit ook gewoon via het volwassen onderwijs :)

Maar iig super dat je kunt beginnen! Heel veel plezier!

♥ Lieve Jos wat missen wij jou.. 07-04-2017 ♥

Armaris

Berichten: 9535
Geregistreerd: 17-02-05

Re: eindelijk kan ik beginnen met wat ik al zolang wil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 19:44

Gefeliciteerd! Is toch weer een bevestiging voor je dat je het kan :)

Ik zou je idd ook aanraden om naar het volwassenonderwijs te gaan. Heb ook een jaar extra gedaan en kwam in een klas terecht met klasgenootjes die 1 jaar jonger waren.

NOOIT meer :n Wat een stelletje kleuters waren dat!

Geld verdienen op een gemakkelijke manier? Dat kan zeker!
Qassa werkt snel en gemakkelijk :)

Aelin
Berichten: 1642
Geregistreerd: 21-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 19:50

gewoon doen.. ik doe opleiding verpleegkundige.. ik ben zelf 18 jaar maar er zitten ook mensen van 30 jaar in de klad en het is gewoon reuze gezellig. We leren veel van elkaar!

unika

Berichten: 1041
Geregistreerd: 24-03-09
Woonplaats: Drenthe

Re: eindelijk kan ik beginnen met wat ik al zolang wil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:15

Ah, dat is echt ontzettend fijn. ik wil graag op mijn MBO ook spw doen. helaas is dat nivau 3, en heb ik niveau 2. Maar via een omweg komen we d'r misschien wel :D

durf te vechten voor wat je waard bent.

babbii_lief
Berichten: 1153
Geregistreerd: 01-04-08
Woonplaats: zeeland (noord-branband)

Re: eindelijk kan ik beginnen met wat ik al zolang wil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-10 00:07

hallo dank je wel voor jullie reactie's
ik zit via een traject vanuit het uwv daar is dit uitgekomen heb er geen problemen mee

unika volgens mij maakt dat niet uit kan je doorstromen en anders moet je je gewoon aanmelden en vanuit je intake krijg je dan een capiciteiten test en dat bepaald of je nivo 3 aankan

Kom je ook in het Whatpulse bokt-team?Er zijn al meer dan 100 leden!http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=6&t=1295553

TurdusMerula

Berichten: 23903
Geregistreerd: 09-04-05

Re: eindelijk kan ik beginnen met wat ik al zolang wil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 03:02

Goed dat je zo enthousiast bent, en zet hem op! :)

Op de hoogte blijven van paardgerelateerde activiteiten? Tips over houding en zit ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
paardplus.nl
Paardplus op Facebook

Born2BCrazy

Berichten: 3953
Geregistreerd: 09-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 12:35

Veel succes! *\o/*

>>The show must go on! Pling <<

__Marije__
Berichten: 5443
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: Wolvega

Re: eindelijk kan ik beginnen met wat ik al zolang wil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 13:11

Wat goed!! Veel succes hoor!

Ik hoop voor je dat dit gaat werken, het leeftijdsverschil is érg groot! Ik weet dat je SPW3 ook in het volwassenonderwijs kunt volgen, misschien was dat een beter idee geweest. Dan heb je wat meer aansluiting in de groep, zeker omdat je bij SPW altijd heel veel in groepjes werkt. Ik hoop het niet voor je natuurlijk, maar als jij als enige zo veel ouder bent is er natuurlijk best wel kans dat je op die manier een beetje buiten de boot valt, pubers kunnen gemeen zijn :=

Trotse mama van Jelte <3

Eleionomae

Berichten: 19595
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 13:29

__Marije__ schreef:
Wat goed!! Veel succes hoor!

Ik hoop voor je dat dit gaat werken, het leeftijdsverschil is érg groot! Ik weet dat je SPW3 ook in het volwassenonderwijs kunt volgen, misschien was dat een beter idee geweest. Dan heb je wat meer aansluiting in de groep, zeker omdat je bij SPW altijd heel veel in groepjes werkt. Ik hoop het niet voor je natuurlijk, maar als jij als enige zo veel ouder bent is er natuurlijk best wel kans dat je op die manier een beetje buiten de boot valt, pubers kunnen gemeen zijn :=



ja precies :j daarom raad ik je echt aan om toch even op de school/uwv na te vragen of je niet de zelfde opleiding via volwassenonderwijs kunt doen, ik ben 24 en zit nu in een klas met mensen tussen 22 en zegmaar 52 en vind het heerlijk :) niveau ligt veel meer op het zelfde punt en ook qua levensstijl zit je veel meer op één lijn :)

♥ Lieve Jos wat missen wij jou.. 07-04-2017 ♥

sandra1986

Berichten: 1832
Geregistreerd: 17-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 13:31

gefeliciteerd!!
veel succes, maar dat gaat met jou enthousiasme vast lukken

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Re: eindelijk kan ik beginnen met wat ik al zolang wil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 13:36

Gefeliciteerd! Zo als ik het lees sta je echt te springen om weer naar school te gaan, leuk! En voor mij goed om te lezen dat het met 26 gewoon nog kan, ik ben namelijk ook bijna 26.

Ik wilde in september ook weer beginnen met een studie, helaas ging deze niet door wegens te weinig aanmeldingen. Ben nu weer opzoek naar iets wat ik denk leuk te vinden, en dan hoop ik in januari/feberuari te beginnen.

22.11'15 In loving memory: Karrien.G

Iedere dag dat je de zon ziet opkomen is een cadeau.

_aussi

Berichten: 1342
Geregistreerd: 02-05-06

Re: eindelijk kan ik beginnen met wat ik al zolang wil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 13:40

Wat super knap! Motivatie is een belangrijk onderdeel en daar schiet je sowieso niet te kort in! Heel veel succes!

' De geesten van buitenaf kunnen je sturen maar alleen de geest van binnen kan je leiden '

__Marije__
Berichten: 5443
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: Wolvega

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 13:40

Eleionomae schreef:
__Marije__ schreef:
Wat goed!! Veel succes hoor!

Ik hoop voor je dat dit gaat werken, het leeftijdsverschil is érg groot! Ik weet dat je SPW3 ook in het volwassenonderwijs kunt volgen, misschien was dat een beter idee geweest. Dan heb je wat meer aansluiting in de groep, zeker omdat je bij SPW altijd heel veel in groepjes werkt. Ik hoop het niet voor je natuurlijk, maar als jij als enige zo veel ouder bent is er natuurlijk best wel kans dat je op die manier een beetje buiten de boot valt, pubers kunnen gemeen zijn :=



ja precies :j daarom raad ik je echt aan om toch even op de school/uwv na te vragen of je niet de zelfde opleiding via volwassenonderwijs kunt doen, ik ben 24 en zit nu in een klas met mensen tussen 22 en zegmaar 52 en vind het heerlijk :) niveau ligt veel meer op het zelfde punt en ook qua levensstijl zit je veel meer op één lijn :)


dat heb ik ook! Ik ben zelf 21 en ben de jongste ;) Het is een heerlijke groep, op de een of andere manier zijn de grote leeftijdsverschillen daar veel minder erg (of eigenlijk helemaal niet erg) dan het verschil met 16-jarigen. Je zit als 16-jarige gewoon in een totaal andere levensfase.... Bij ons woont eigenlijk iedereen op zichzelf of samen, en ik denk dat het daardoor gewoon niet meer belangrijk is hoe oud of jong iemand is. Je hebt in grote lijnen dezelfde situatie en dat maakt het fijner!

Trotse mama van Jelte <3


marleen_88

Berichten: 14035
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: eindelijk kan ik beginnen met wat ik al zolang wil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:39

Aan motivatie ontbreekt het je niet, knap hoor!

Ik zou ook gaan informeren over volwassenonderwijs, nu denk je nog 'ach die 16 jarige zijn wel oké', maar uiteindelijk zal het je denk ik best gaan tegenvallen.

In ieder geval, veel succes!

Doe wel en zie niet om

babbii_lief
Berichten: 1153
Geregistreerd: 01-04-08
Woonplaats: zeeland (noord-branband)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-10 15:14

dank je wel allemaal ben zeker enthousiast haahahahah
ik ga niet verder informeren ja er is een leeftijds verschil maar kwa lesgeving zou dat voor mij niet zo heel verkeerd zijn ik heb altijd op speciaal onderwijs gezeten
en gemeen ik ben gemener als het moet :D
maar daar ga ik niet vanuit dat dat nodig zou zijn ik ben een persoon die met veel mensen overweg kan gaan ik ben benieuwd maandag eerste schooldag :):)

Kom je ook in het Whatpulse bokt-team?Er zijn al meer dan 100 leden!http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=6&t=1295553


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Rossfechten en 64 bezoekers