Iets anders dan een Kerstpakket?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Iets anders dan een Kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 10:34

Tja de ellende komt er weer aan de kerst, na al die jaren ben ik inspiratieloos, wat moeten we nu dit jaar verzinnen/geven voor de kerst aan het personeel?

Verleden jaar hebben we al een pakket van de wereldwinkel gegeven en het jaar daarvoor een fotowaardenbon.

Heeft iemand een leuk idee iets anders dan een standaard kerstpakket, dan hoor ik dat graag!
Laatst bijgewerkt door dynamiek op 17-09-10 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Wardie

Berichten: 551
Geregistreerd: 27-11-06

Re: Iets anders dan een Kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 10:35

Een cadeaubon van een of andere winkel? Wijnpakket?

marleen_usar

Berichten: 24655
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 10:36

ligt er ook aan voor wie het is, zijn er kinderen bij of misschien huisdieren en waar houden ze van of niet van.

Figaro

Berichten: 2565
Geregistreerd: 08-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 10:37

Om hoeveel personen gaat het? Een persoonlijk pakket is natuurlijk altijd leuk!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 10:37

Figaro schreef:
Om hoeveel personen gaat het? Een persoonlijk pakket is natuurlijk altijd leuk!



13 personen

marleen_usar

Berichten: 24655
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 10:37

Niet iedereen drinkt wijn.

corinne1981

Berichten: 2604
Geregistreerd: 11-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 10:38


dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 10:40

Wijn vind ik net zoals het levensmiddelen pakket gewoontjes.

Pluim hebben we ook al eens gedaan, wat trouwens slecht beviel :o collega's wilden wat bestellen was het al op en kwam ook niet meer binnen, dus moest je maar wat anders bestellen!

johanne

Berichten: 906
Geregistreerd: 20-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 10:41

een cadeaubon voor een canvas doek of een pluim http://www.pluimen.nl dit is een bon van een bepaald bedrag en voor dat bedrag kunnen ze een leuk kado uitkiezen. zie dat het hierboven nu ook al is aangeven.

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 10:41

Inderdaad, zo'n pluim! Volgens mij kun je kiezen uit 3 verschillende kleuren, dus 3 verschillende prijscategorien. Er zitten een helevoel flutactiviteiten bij, maar meestal ook een paar erg leuke. En niet iedereen z'n smaak is hetzelfde, dus dikke kans dat er een aantal die "flutdingen" juist hartstikke leuk vinden..
Of een VVV-bon, die kunnen overal worden uitgegeven.

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 10:44

bongobonnen om te gaan eten met 2 (romantische dineetjes oid)
of bongobonnen voor weekendje weg (of een overnachting, hangt ook wat af van het budget per persoon)
zoiets kunnen ze dan zelf nog een of meerdere overnachtingen bijboeken, enkel handig indien er geen weekendwerk is :D

Nagano

Berichten: 3172
Geregistreerd: 07-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 10:45

wat wij altijd deden we gingen met de kerst met het hele personeel maar een supermarkt
en daar mochten ze dan boodschappen doen voor ongeveer 50 euro per pesoon
dan heeft iedereen zijn eige kerstpakket en het is nog super leuk zo allemaal in die supermarkt

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 11:12

dynamiek schreef:
Tja de ellende komt er weer aan de kerst, na al die jaren ben ik inspiratieloos, wat moeten we nu dit jaar verzinnen/geven voor de kerst aan het personeel?

Verleden jaar hebben we al een pakket van de wereldwinkel gegeven en het jaar daarvoor een fotowaardenbon.

Heeft iemand een leuk idee iets anders dan een standaard kerstpakket, dan hoor ik dat graag!



Uhm...stomme vraag misschien maarre: er is bij de ontvangers ook echt behoefte aan iets anders dan een Kerstpakket? Bij ons (productiebedrijf) is dat pakket heilig: simpele produkten en veul. En ga daar vooral niet aan sleutelen :n

In antwoord op je vraag: een bon voor een doe-activiteit? Pas geleden 3 uur gezeild/zeilles cadeau gekregen. Waarde 35,=. Was super.

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 11:14

Nagano schreef:
wat wij altijd deden we gingen met de kerst met het hele personeel maar een supermarkt
en daar mochten ze dan boodschappen doen voor ongeveer 50 euro per pesoon
dan heeft iedereen zijn eige kerstpakket en het is nog super leuk zo allemaal in die supermarkt



LEUK! +:)+ Voorkom je de discussie van die ene die zegt: hadden wel wat meer spannende/exotische producten in het pakket mogen zitten en de ander die zegt: wat ik niet ken dat vreet ik niet.

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: Iets anders dan een Kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 11:18

Volgens mij doe je het met kerstpakketen nooit goed als werkgever zijnde :+ Ik vind dat je een gegeven cadeau niet in de bek mag kijken!
Bij mijn zaterdagbaan was het altijd een echt kerstpakket, wat ikzelf eigenlijk heel erg leuk vind :j Dit was een bedrijf met 3500 werknemers.
Bij mijn vorige werkgever (12 personen) was het elk jaar een iris-cheque van 50 euro, een borrel met hapjes op het werk en een verloting van de geschenken van klanten.
Bij mijn huidige werkgever (140 personen) hebben we 2 jaar terug een nespresso apparaat gekregen en afgelopen jaar een Ipod Nano met het bedrijfslogo erop.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 11:21

Wij kregen vorig jaar een slaapzak + berijfslogo erop en een toilettas met logo en dan paar eetdingetjes. Voor mij hoeven die zogenaamd leuke gebruiksvoorwerpen niet. Ik heb al slaapzakken en ga niet eens kamperen... :+

Geef mij maar gewoon een standaardpakket: snoepjes/koekjes/chips en niet zo'n wokpakket bijv. Maar zo is het nooit goed, iedereen is anders! Je kan toch ook bij bedrijven een paar keuzes laten maken? Dat mensen kunnen kiezen uit pakket 1, 2 of 3?

Lotje02

Berichten: 4006
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 11:23

Ik heb ook jarenlang de kerstpakketten geregeld bij mijn vorige baan. Je doet het inderdaad nooit goed. Als je een pakket geeft dan zit er niet in wat ze graag zouden hebben en als je een pluim of iets dergelijks geeft is het geen verrassing wat ze krijgen. We hebben ze ook eens laten kiezen tussen 4 dingen en dat was een chaos. Mensen wilden op het laatst toch een ander pakket, en was pakket 1 niet veel duurder dan pakket 3? :(
Mijn directrice organiseerde op het laatst maar een etentje voor iedereen en dan werden de relatiegeschenken verdeeld. Maar ook hier was niet iedereen tevreden mee......

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Iets anders dan een Kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 11:26

Ik kreeg vorig jaar een doosje chocolade en een irischeque van 27,50 :D

Waar ik boeken voor heb gekocht! :D

En anders is bol.com waardenbonnen misschien ook wel wat?

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Iets anders dan een Kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 11:27

NIet iedereen leest of gamed :+

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Iets anders dan een Kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 11:28

Nee, dat is waar, maar bol.com heeft ook electronica en dvds en weet ik het allemaal :P

corinne1981

Berichten: 2604
Geregistreerd: 11-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 11:28

Wij hebben een keer een schilderijtje van een of andere kunstenares gekregen, nooit doen! Is zo smaak afhankelijk..

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 11:28

Ja maar ik zie hier het productiepersoneel (sommige wat ouder/minder intelligent) daar geen gebruik van maken...tis gewoon een lastig iets :)

ingvdh

Berichten: 6370
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 11:29

Je zou een combipakket kunnen overwegen, klein pakketje met daarin een bon waar ze zelf iets voor uit kunnen kiezen.

Van iemand anders hoorde ik dat ze een abbonnement voor een tijdschrift hadden gekregen, ze hadden met lijst met verschillende opties, voor iedereen wat, dit vond ik ook een leuk idee!

Dat shoppen in de supermarkt is ook wel wat! Een buurvrouw mocht voor kerst een minuut onbeperkt in de supermarkt haar karretje volgooien. Dat doet haar baas nooit meer, men kan heel veel in een minuut in de wagen gooien :D , maar de bepertking van €50 is dan wel een optie. Je kan dan vast wel een deal sluiten met de plaatselijke supermarkt dat die voor jou speciaal open blijft.

Dit jaar voor mij geen pakket, ivm de bezuinigingen is dit geschrapt |(

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 11:29

Mijn vriend kreeg ooit een horloge omdat 1 iemand altijd te laat kwam. Hijboos, draagt nooit een horloge. haha

anneve

Berichten: 1464
Geregistreerd: 23-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 11:29

cadeauklikken.nl of zoiets, dat krijgen wij de laatste jaren. Kan iedereen zelf iets uitzoeken.