best wel lache die jury :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

best wel lache die jury :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-02 11:58

Ik had gisteren wedstrijd in uhm....... hoe heet het? ik kom er niet op. Nouhjah, ik wordt gewoon dement. Als ik het weer weet zeg ik het wel. Nou in ieder geval hier zijn de resultaten:
Viertal: derde met 169 punten. Nie slecht dus. Met viertal rijden we in klasse L.
Individueel dressuur: Maar daar ga ik eerst een verhaaltje over vertellen.
Ik was mij L2 proefje aan het rijden en toen moest ik C-M-B-A in vrije stap de rijbaan verlaten, dus ik was bij C rechts afgewend.
Deed de jury zijn auto open. Hij vroeg of ik na de proef even terug wilde komen. Ik zei, ja das goed. Wat moet ik anders zeggen?
Ik dacht ohjee, wa heb ik nu weer aan m'n fiets hangen??? Ik reed al met iets langere sporen (zonder zweep). Ik dacht, mag ik misschien niet met die sporen rijden ofzo?????
Dus ik reed bij A de bak uit, ff pony belonen enzo. Toen reed ik naar de jury wagen. De mensen die bij mijn ring stonden te kijken van de ponyclub hadden echt zoiets van ohjee, wat gaat die nu weer doen? Want kim, lesgeefmens, zei dat de proef zupah ging!
Dus ik was echt bang dat er iets fout was ofzo, ik al in spanning naar de jury.
Dus ik naar de jury, zegt hij: JA, van mijn mag je een klasse hoger. Je hebt je pony echt goed aan de hand, die pony volgt je hand echt super. Je lengtebuiging is ook goed.
Ik heb je wel een vijf gegeven voor het wijken, want dat ging niet zo goed, dat had je verdient. Maar daartegenover stond ook weer een 8 voor het halsstrekken, dat Kon gewoon niet beter, echt perfect. Hij maar banketstaaf en banketstaaf en banketstaaf. Kei lang. Dat meisje dat na mij haar dressuur proefje ging rijden had al tig rondjes in de bak gelopen. In totaal had ik al langer als een kwartier bij de jury gestaan. De jury's commentaar viel me dus reuze mee. Al die mensen van mijn club stonden er nog steeds en die keken me echt zo aan van. yeah, right. Je moet wel een erg grote blunden hebben gemaakt. Dus naderhand vertelde ik dat en ze moeste wel lache. Ik heb niet veel zin om alles op te schrijven want ik krijg lamme handen van het typen. Nou mijn resultaat: 1e (van de 13 trouwens) met 174 punten. Pfffff zoveel had ik echt niet verwacht echt aso. Hopen dat mijn volgende proef ook zo goed gaat!
Maar ik ben nu dus echt wel vetje blij!!!! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

ohja, waar die wedstijd was heette: St Anthonius.

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 12:20

gefeliciteerd Lachen Succes met de volgende wedstrijden Lachen

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 17:14

Super punten hoor! Party!! Ik heb ook eens zoiets gehad. Ik had net met Brando het proefje gereden en het ging naar mijn gevoel best lekker. Ik toen ook naar die auto toe en ik zei zo: "Mmm, ging niet echt slecht." Die jury zegt zo: "Niet echt slecht??" Ik dacht echt dat ik het dan heel slecht gedaan zou hebben, zegt ze opeens: "Het was een heel nette proef!!" Haha, vond ik ook wel leuk. Toen was ik ook eerste geworden met ook 174 punten. Pling

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Re: best wel lache die jury :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 07:14

Suleika schreef:
Maar daartegenover stond ook weer een 8 voor het halsstrekken, dat Kon gewoon niet beter, echt perfect.


Waarom geeft ie je dan maar een 8 en geen 10??

Maar gefeliciteerd met je prijs Lachen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 00:44

Hahahaha, je was daarna vast heel trots op je paardje...

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Re: best wel lache die jury :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-02 09:33

Pril"]
[quote="Suleika schreef:
Maar daartegenover stond ook weer een 8 voor het halsstrekken, dat Kon gewoon niet beter, echt perfect.


Waarom geeft ie je dan maar een 8 en geen 10??

Maar gefeliciteerd met je prijs Lachen
[/quote]

ja, haha. Dat zei kim daarna ook al. Dat had ik eigenlijk wel moeten zeggen ja.

En ik ben Inderdaad super trots op mijn paardje!!!!!! Haha! Haha!