Koppelen email accounts voor de techneuten!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Koppelen email accounts voor de techneuten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 11:49

voor de techneuten!
Als je beide accounts wil koppelen(hotmail en een outlook email adres) krijg ik een foutmelding. Hotmail Account herkent outlookaccount niet. Wil op de één of andere manier niet koppelen. Wachtwoord en gebruikersnaam kloppen wel, maar toch een foutmelding.

Het is een outlook adres en een hotmail adres.
Het importeren van email adressen lukt ook niet. Leid naar een oneindig adres zegt hotmail?
Weten jullie de oplossing?


Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Re: Koppelen email accounts voor de techneuten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:02

Outlook is een programma, geen mailprovider. Wat is de extensie van het 'outlook adres'?

always bring a banana to a party. bananas are good!
Neej fotografeert! rckfotografie.nl
Ned Lux Int Bel Dk Hr Ch. Forever Texas from ChurchKnights NJK'11 BelW'12 BNLW'14 BNLW'16 AmW'16 NVK'18 VWW'18 DVV'18 AmVW'18 BelVW'18Ollie heeft er een broertje bij: Highclare Rob Roy NJK'17 BNLJCh'17 JW'17 BJWNL'17 BJWBE'17 BEJW'17 Jamie

Anoniem

Re: Koppelen email accounts voor de techneuten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 15:49

[TV] Hotmail en Outlook Express straks niet meer samen of....

Lees dit maar eens door, ik kreeg het ook niet voor elkaar, ze hebben het dr uitgegooid.
Nu heb ik LiveMail, net zoiets en hoef je ook niet moeilijk te doen met configureren, dat doet hij zelf (Behalve je ww en naam natuurlijk niet)
Mn betaalde emailaccounts zitten daar ook in.

itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Re: Koppelen email accounts voor de techneuten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 16:00

Het gaat om het emailadres van mijn werk. Dit moet ik koppelen aan het privé (hotmail) email adres van m'n werkgever. Zodat zij thuis ook in de mail van de winkel kan komen...

Het email adres is: info@kokkerie.nl
Dus ik weet niet wat de "extentie" dan is?

Handig topic chica, ik ga het even doorlezen!

itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Re: Koppelen email accounts voor de techneuten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 16:01

@ chica, ik wil dus niet hotmail openen in outlook, maar andersom hè!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 16:05

itsmi schreef:
@ chica, ik wil dus niet hotmail openen in outlook, maar andersom hè!

O verkeerd begrepen, dat gaat je niet lukken!

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Re: Koppelen email accounts voor de techneuten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 16:09

met extensie bedoelde ik idd het stukje @kokkerie.nl :) Volgens mij heeft hotmail niet de mogelijkheid om te importeren.

[edit, chiqa was me voor]

always bring a banana to a party. bananas are good!
Neej fotografeert! rckfotografie.nl
Ned Lux Int Bel Dk Hr Ch. Forever Texas from ChurchKnights NJK'11 BelW'12 BNLW'14 BNLW'16 AmW'16 NVK'18 VWW'18 DVV'18 AmVW'18 BelVW'18Ollie heeft er een broertje bij: Highclare Rob Roy NJK'17 BNLJCh'17 JW'17 BJWNL'17 BJWBE'17 BEJW'17 Jamie

itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Re: Koppelen email accounts voor de techneuten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 16:10

Dat is dus onmogelijk?

Anoniem

Re: Koppelen email accounts voor de techneuten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 16:11

Klopt helemaal wat Neej zegt dat is niet te importeren

itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 16:13

Hè verdorie. Waarom nou niet?
Zou voor haar veel gemakkelijker zijn...

Maar goed. Dan zal ik haar het slechte nieuws maar gaan vertellen.

In ieder geval erg bedankt voor jullie hulp!
Laatst bijgewerkt door itsmi op 15-09-10 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Puera

Berichten: 8079
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 16:13

Kan het andersom niet? De mail van kokkerie.nl doorsturen naar de hotmailaccount?

[o] Baard

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 16:13

Nee, niet ommogelijk, bij de host van kokkerie.nl zul je hoogstwaarschijnlijk webmail kunnen openen :)
Dat doe ik ook als ik op vakantie ben, zo kan ik mijn dabo-design.nl email overal openen ;)
Echter... is de email eenmaal opgehaald door outlook elders, is het neit meer mogelijk om hem via webmail te bekijken...

[I Narbella, mijn dressuurdraver (eindstand) L2+7] <3 <klik>
[www.dabo-design.nl] <klik> Voor al je Biothane (bitloos) hoofdstellen, halsters, teugels..
Maar ook voor hondenlijnen, halsbanden, tuigjes enzzz!

itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 16:14

Neej schreef:
met extensie bedoelde ik idd het stukje @kokkerie.nl :) Volgens mij heeft hotmail niet de mogelijkheid om te importeren.

[edit, chiqa was me voor]


Hotmail heeft wel de mogenlijkheid om te importeren! Ik heb gmail geimporteerd in hotmail. Of bedoelde je dat hotmail niet de mogelijkheid heeft om @kokkerie te importeren?


Puera

Berichten: 8079
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 16:14

Dabo schreef:
Eenmaal opgehaald door outlook elders, is het neit meer mogelijk om hem via webmail te bekijken...
Dat kun je instellen in Outlook. :j Je kunt de mailbox leeghalen, de mail zoveel dagen laten staan of helemaal laten staan op de betreffende webmail.

[o] Baard

itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 16:14

Puera schreef:
Kan het andersom niet? De mail van kokkerie.nl doorsturen naar de hotmailaccount?


Dat wil ik juist, ik wil juist dat de mail van de kokkerie ook in hotmail ontvangen wordt!

itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 16:16

Dabo schreef:
Nee, niet ommogelijk, bij de host van kokkerie.nl zul je hoogstwaarschijnlijk webmail kunnen openen :)
Dat doe ik ook als ik op vakantie ben, zo kan ik mijn dabo-design.nl email overal openen ;)
Echter... is de email eenmaal opgehaald door outlook elders, is het neit meer mogelijk om hem via webmail te bekijken...


Klinkt interessant, snap er alleen niks van. Zou je uit willen leggen hoe je dat doet en wat er dan gebeurd?

We hebben in outlook ook 2 accounts, de webmail (van internetbestellingen) komt ook binnen op outlook..

Puera

Berichten: 8079
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 16:18

itsmi schreef:
Dat wil ik juist, ik wil juist dat de mail van de kokkerie ook in hotmail ontvangen wordt!
Ik snap. :j Maar als het bij Hotmail niet lukt om de mail van het gewenste emailadres te importeren, wellicht kun je dan de webmail van kokkerie.nl instellen dat alle berichten standaard (ook) naar het hotmailadres worden doorgestuurd.

Overigens moet het wel kunnen, van een andere emailaccount mail importeren naar Hotmail.

Opties >
Citaat:
Het is mogelijk e-mailberichten van dit te account ontvangen
Bekijk alle berichten op dezelfde plek door de gewenste e-mailaccounts hier toe te voegen. Ze moeten geschikt zijn voor POP-servers, maar dat wordt gecontroleerd. Meer informatie.



Een e-mailaccount toevoegen

> klik op 'Een e-mailaccount toevoegen'

[o] Baard

cupcake1986

Berichten: 530
Geregistreerd: 03-03-10
Woonplaats: oost-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 16:20

autoforwarden naar het adres van je werknemer?

Prima Vera De l'Amore & Finna van 't Berckenhof

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 16:22

Volgens mij snap ik dr niets meer van :D

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 16:23

Okee, nu raak ik in de war, ik dacht écht dat hotmail geen importfunctie had..

Met webmail wordt in dit geval het volgende bedoeld: Ik heb een website, noem het even mijnsite.nl. Daarbij heb ik een mailadres, info@mijnsite.nl. De mail van dit adres kan ik bekijken in een online webmailprogramma, wat ik kan bereiken door in mijn browser mail.mijnsite.nl in te typen..

[edit. ik heb jullie webmail gevonden :P kokkerie.nl/webmail :j als je werkgever dat intypt in zijn browser, en daar inlogt met zijn website-gegevens, kan hij zijn mail gewoon thuis bekijken]

always bring a banana to a party. bananas are good!
Neej fotografeert! rckfotografie.nl
Ned Lux Int Bel Dk Hr Ch. Forever Texas from ChurchKnights NJK'11 BelW'12 BNLW'14 BNLW'16 AmW'16 NVK'18 VWW'18 DVV'18 AmVW'18 BelVW'18Ollie heeft er een broertje bij: Highclare Rob Roy NJK'17 BNLJCh'17 JW'17 BJWNL'17 BJWBE'17 BEJW'17 Jamie

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 16:24

itsmi schreef:
Dabo schreef:
Nee, niet ommogelijk, bij de host van kokkerie.nl zul je hoogstwaarschijnlijk webmail kunnen openen :)
Dat doe ik ook als ik op vakantie ben, zo kan ik mijn dabo-design.nl email overal openen ;)
Echter... is de email eenmaal opgehaald door outlook elders, is het neit meer mogelijk om hem via webmail te bekijken...


Klinkt interessant, snap er alleen niks van. Zou je uit willen leggen hoe je dat doet en wat er dan gebeurd?

We hebben in outlook ook 2 accounts, de webmail (van internetbestellingen) komt ook binnen op outlook..
Mijn site is gehost bij http://www.protagonist.nl
Als ik op vakantie mijn email wil lezen ga ik gewoon dus naar protagonist.nl en log dan in met mijn accountnaam en wachtwoord.
Zelfs tele2 heeft webmail.. (heb ik ook een account)
Van importeren naar hotmail heb ik geen verstand.

Puera schreef:
Ik snap. Maar als het bij Hotmail niet lukt om de mail van het gewenste emailadres te importeren, wellicht kun je dan de webmail van kokkerie.nl instellen dat alle berichten standaard (ook) naar het hotmailadres worden doorgestuurd.
Dat is ook een hele goede optie! :j

Puera schreef:
Dabo schreef:
Eenmaal opgehaald door outlook elders, is het neit meer mogelijk om hem via webmail te bekijken...
Dat kun je instellen in Outlook. :j Je kunt de mailbox leeghalen, de mail zoveel dagen laten staan of helemaal laten staan op de betreffende webmail.
Dat wist ik niet. thnx voor de tip! :)

[I Narbella, mijn dressuurdraver (eindstand) L2+7] <3 <klik>
[www.dabo-design.nl] <klik> Voor al je Biothane (bitloos) hoofdstellen, halsters, teugels..
Maar ook voor hondenlijnen, halsbanden, tuigjes enzzz!

itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 16:25

Puera schreef:
itsmi schreef:
Dat wil ik juist, ik wil juist dat de mail van de kokkerie ook in hotmail ontvangen wordt!
Ik snap. :j Maar als het bij Hotmail niet lukt om de mail van het gewenste emailadres te importeren, wellicht kun je dan de webmail van kokkerie.nl instellen dat alle berichten standaard (ook) naar het hotmailadres worden doorgestuurd.

Overigens moet het wel kunnen, van een andere emailaccount mail importeren naar Hotmail.

Opties >
Citaat:
Het is mogelijk e-mailberichten van dit te account ontvangen
Bekijk alle berichten op dezelfde plek door de gewenste e-mailaccounts hier toe te voegen. Ze moeten geschikt zijn voor POP-servers, maar dat wordt gecontroleerd. Meer informatie.



Een e-mailaccount toevoegen

> klik op 'Een e-mailaccount toevoegen'


Dat snapte ik ook wel dat ik een ander email account kon importeren naar hotmail! Alleen daar kreeg ik foutmelding, hotmail herkende het niet of kon het niet importeren. Zelf weet ik wel hoe ik email moet importeren. Het probleem echter ligt bij de outlook account!

Alleen dat stukje wat je hierboven zei,
Maar als het bij Hotmail niet lukt om de mail van het gewenste emailadres te importeren, wellicht kun je dan de webmail van kokkerie.nl instellen dat alle berichten standaard (ook) naar het hotmailadres worden doorgestuurd.

klinkt interessant. Hoe doe ik dit?

itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 16:26

Neej schreef:
Okee, nu raak ik in de war, ik dacht écht dat hotmail geen importfunctie had..

Met webmail wordt in dit geval het volgende bedoeld: Ik heb een website, noem het even mijnsite.nl. Daarbij heb ik een mailadres, info@mijnsite.nl. De mail van dit adres kan ik bekijken in een online webmailprogramma, wat ik kan bereiken door in mijn browser mail.mijnsite.nl in te typen..

[edit. ik heb jullie webmail gevonden :P kokkerie.nl/webmail :j als je werkgever dat intypt in zijn browser, en daar inlogt met zijn website-gegevens, kan hij zijn mail gewoon thuis bekijken]


Hee dat is handig, bedankt voor je zoek en speurwerk!

Ze kan dus nu overal haar mail bekijken! Dan is het koppelen op zich niet eens meer nodig. Al is het wel handig..

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 16:28

Precies :)

Twas een kleine moeite hoor.. Dat soort adressen zijn vaak hetzelfde, beginnend met mail of webmail, of eindigend op een van die twee :)

always bring a banana to a party. bananas are good!
Neej fotografeert! rckfotografie.nl
Ned Lux Int Bel Dk Hr Ch. Forever Texas from ChurchKnights NJK'11 BelW'12 BNLW'14 BNLW'16 AmW'16 NVK'18 VWW'18 DVV'18 AmVW'18 BelVW'18Ollie heeft er een broertje bij: Highclare Rob Roy NJK'17 BNLJCh'17 JW'17 BJWNL'17 BJWBE'17 BEJW'17 Jamie

Puera

Berichten: 8079
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 16:28

itsmi schreef:
Alleen dat stukje wat je hierboven zei,
Maar als het bij Hotmail niet lukt om de mail van het gewenste emailadres te importeren, wellicht kun je dan de webmail van kokkerie.nl instellen dat alle berichten standaard (ook) naar het hotmailadres worden doorgestuurd.

klinkt interessant. Hoe doe ik dit?
Ik zit even te denken... dat kan níet. := Want als álle berichten van kokkerie.nl doorgestuurd worden naar de hotmailaccount, blijft er niks staan op de server en kun je ze ook niet meer ophalen met Outlook.

[o] Baard


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 76 bezoekers