[VER] Liefde in pure vorm.

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

[VER] Liefde in pure vorm.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 11:50

Een herkenbaar(?) verhaal over liefde, pure liefde.


Sluimerend word ik wakker. Ik voel me zwaar en nog steeds moe en ik voel dat mijn lichaam verzadigd is door een flinke kater. Ik wrijf in mijn ogen en slik een paar keer om mn droge mond met bijbehorende nasmaak van de avond ervoor weg te krijgen. Ik lig op mijn zij en kijk naar de muur en merk als ik me wat beweeg dat ik al enige tijd zo lig, gezien mijn slapende heup en mijn tintelende arm. Ik ga op mijn rug liggen en kijk opzij, daar ligt hij. Zodra ik hem vredig zo zie slapen gaat mijn hart sneller kloppen en raakt deze omvult met een bepaald gevoel, het lijkt alsof mijn hart 20 graden warmer is dan de rest van mijn lichaam en dit dan ook uitstraalt door mijn hele lijf. Mijn maag zegt dat hij honger heeft maar wordt gevoedt door de vlinders die er in ronddwarrelen, zo erg, dat ze me een beetje misselijk maken. Nu is dat ook niet zo vreemd met bijbehorende kater.
Hij lig een beetje gek, half op z'n zij en half op z'n rug met zijn hoofd naar mij toe. Hij maakt een heel zacht geluidje, wat het geheel nog aandoenlijker maakt. Ik schuif naar hem toe en leg mijn benen zachtjes over die van hem. Ik leg mijn hoofd vlak naast de zijne en weersta zijn ochtendwalm die uit zijn mond komt. Hoe dichterbij ik kom, hoe meer mijn hart zich vult met verlangen. Ik wil hem kussen, hem wakker schudden en zeggen dat ik van hem hou, dat ik niet meer zonder hem kan en ik hem wil beminnen totdat we erbij neervallen, maar ik blijf stil liggen en weersta de drang. Dat maakt me weer rustig en geeft me een voldaan gevoel.

Na even in slaap gedommeld te zijn open ik nogmaals mijn ogen. Dit keer kijk ik recht in de zijne, hij die net wakker wordt. Ik word misselijk, maar blijf hem aankijken. Hij kijkt nog ietwat verdwaasd naar me maar als snel veranderd dit in een bepaalde blik die mijn misselijkheid wegneemt. Er komt een klein lachje op zijn mond en zijn ogen doen mee. Ik voel zijn hand op mijn schouder en langzaam kust hij me, lang en fijn. Ik word helemaal slap en hij schuift me tegen zich aan. Hier lig ik dan, in zijn cocon, in zijn aura omarmt met zo'n gevoel dat ik nooit meer kwijt wil. Hij kreunt wat en stopt even met zoenen. Hij kijkt me aan, strijkt met zijn vingers door mijn haar en kust me op mijn voorhoofd. Daarna kijkt hij me weer aan en kust me zo zacht op mijn mond met zijn volle zachte lippen dat ik er week van wordt. Weer wil ik hem stevig vastpakken en wild zoenen maar ik geef me weer over. Mijn hart is zwaar van slag en klopt alsof er een deur op slot zit. Zachtjes streelt hij zijn vingers langs mijn nek, mijn borst en langs mijn taille naar beneden. Bij mijn heup komt hij mijn hand tegen en strengelt zijn vingers in de mijne. Hij stopt met zijn verzengelde kus en kijkt naar onze handen. We spelen met elkanders vingers en ik neem onze handen naar mijn mond waarnaar ik zijn hand kus.
Hij laat mijn hand los en neemt mijn hoofd in zijn hand. Met zijn ogen bekijkt hij mijn gezicht en wanneer onze blikken elkaar kruizen kijkt hij mij zo intens aan dat ik me wederom in moet houden. Dit keer wil ik mijn liefde voor hem uitschreeuwen en op bed gaan springen en me helemaal laten gaan. Ook mijn hart lijdt inmiddels aan claustrofobie, zo voelt het.
Hij bekijkt mijn naakte lichaam die tegen zijn naakte lichaam aanplakt, als een geheel. Onze aura's zijn een, onze gedachtes, onze lichamen. Vanaf nu zijn we een, wij horen bij elkaar. Niets of niemand die dat uit hoeft te spreken, hij is het potje en ik ben zijn dekseltje, samen zijn wij jing en jang.

Ik voel zijn lust, zijn drang om mij te beminnen, om nog verder samen te smelten als een geheel en samen op te stijgen tot het punt dat je elkander wilt zijn, dat je door elkaar heen wilt gaan. Daar waar het verlangen je bijna teveel wordt. Totdat ene hoogtepunt waarna je de rust weer vind.
Hij begint me teder te kussen in mijn hals, heel lief en zacht. Langzaam zakt hij naar beneden en kust mijn borsten waarna hij verder gaat naar mijn buik en van daaruit naar mijn dijen en bovenbenen. Daar moet ik heel even het dekbed vastgrijpen, maar al snel zakt hij nog verder naar mijn knien, schenen en voeten. Hij kust alles even liefdevol en zacht. Uiteindelijk legt hij zijn hoofd op mijn voeten en lacht naar me. Dan, ineens, werkt hij zichzelf met een judorol uit bed en komt behendig op zijn voeten terecht. Ik zie zijn mooie gespierde rug met de mooiste mannenbillen van het westerlijk halfrond daaronder. Zijn sportieve benen maken het plaatje compleet. Zonder iets te zeggen loopt hij de kamer uit en laat mij achter met een gevoel waar ik nauwelijks tegen kan vechten. Ik wil het uitschreeuwen en met kussens gooien maar ik beheers mezelf en gooi mijn gezicht in mijn kussen. Zo blijf ik even liggen totdat de benauwdheid me teveel wordt. Ik til mijn hoofd op en lach zonder geluid. Ik sla mijn handen in mn gezicht niet wetende wat te doen. Als snel word ik weer rustig. Ik ontspan me en kijk naar buiten, naar de blauwe lucht die ineens veel blauwer blijkt te zijn. Ik hoor geluiden op straat, die er de hele tijd al zijn maar nu pas tot me doordringen. Ik hoor een stel geamuseerd lachen en bijna lach ik mee.

Na enkele minuten komt hij terug, enkel gehuld in een roze schort en in zijn handen een dienblad. Glimlachend loopt hij naar me toe en zet het blad naast me op bed. Lekkere dingen vullen het dienblad maar het mooiste is een rode roos die erbij ligt. In stilzwijgen genieten we van het ontbijt, ik laat hem enkel weten dat ik het lief vind en dat het lekker is.
Na het ontbijt liggen we in stilzwijgen tegen elkaar aan met een volle buik. Ik zie de klok en besef me dat het bijna tijd is om te gaan. Dat stemt me meteen droevig en dat voelt hij aan. Hij kust me op mijn slaap en zegt dat we elkaar gauw weer gaan zien.
Ik bedenk me meteen dat het wachten een kwelling voor mijn hart gaat worden. Dit, dit wil ik altijd. Ik wil voor de rest van mijn leven in dit bed blijven liggen. Zo met zijn tweeen genieten van alleen elkaar, want meer heb je niet nodig als je pure liefde hebt.
Dit moment, dit gevoel, ik hoop dat iedere vrouw op aarde dit mag voelen, want als je dit voelt, vind je de ultieme rust en geluk, bij jezelf.
Leef voor jezelf, geniet van alles om je heen, je hebt enkel iemand nodig om je geluk mee te delen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-09-10 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt



JoyceLa

Berichten: 2123
Geregistreerd: 05-02-09
Woonplaats: Alphen aan de Rijn

Re: [VER] Liefde in pure vorm.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:09

Ik moet zeggen dat ik het nog nooit zo intens gevoeld heb. Heb het nooit erg gevonden maar nu ik dit zo lees wil ik het toch ook ooit een keer meemaken! Helaas ben ik altijd al snel op het mannelijk geslacht uitgekeken.. Het lijkt wel dat ik over het algemeen de spanning leuker vind dan de persoon zelf...

Voor de wereld maakt één hond niet zoveel verschil, maar voor die ene hond is het wel een wereld van verschil

iloonaa__

Berichten: 2827
Geregistreerd: 29-06-07
Woonplaats: Meerdere plekjes in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:15

wauw :wow: echt een heel mooi stuk

heb alleen 2 foutjes gelezen, regel 21 (...Mijn zijn... ) en zelfde regel (inens ipv intens )

--------------------------------

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:18

iloonaa__ schreef:
wauw :wow: echt een heel mooi stuk

heb alleen 2 foutjes gelezen, regel 21 (...Mijn zijn... ) en zelfde regel (inens ipv intens )


Dank :)
En foutjes weggehaald :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:27

Ooh wat een heerlijk zwijmel verhaal ... Hij gaat hopelijk nog verder

TheHorseInn
Berichten: 3092
Geregistreerd: 29-11-08

Re: [VER] Liefde in pure vorm.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:38

Mooi verhaal!

iloonaa__

Berichten: 2827
Geregistreerd: 29-06-07
Woonplaats: Meerdere plekjes in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 20:20

dowie schreef:
Ooh wat een heerlijk zwijmel verhaal ... Hij gaat hopelijk nog verder


ben ik ook benieuwd naar! :D

--------------------------------

Anoniem

Re: [VER] Liefde in pure vorm.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 20:22

Was op zich niet gepland maar ik kan wel iets in de trant van schrijven :D

Oh wat ik nog wilde zeggen, dat dit verhaal is geschreven op muziek van Yann Tiersen, dus misschien is het eens interessant om die muziek ook te luisteren op het moment dat je het leest :)

Joonsel

Berichten: 6748
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [VER] Liefde in pure vorm.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 22:01

Wat een heerlijk verhaal :D

Ik heb er wat foutjes uitgehaald, ik stuur je een pb!

Lins_Vetra

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-06-05
Woonplaats: Leiderdorp

Re: [VER] Liefde in pure vorm.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 15:49

Is dit een waargebeurd "verhaal"??

Ik ken het gevoel ook, en beleef het weer als ik het zo teruglees. +:)+ Complimenten hoe je dit gevoel weergeeft!

Vetra................ In loving memory
Urban............... In loving memory

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: [VER] Liefde in pure vorm.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:03

Waanzinnig geschreven! en herkenbaar dat maakt het extra leuk.
Grrr nu heb ik gelijk behoefte om m'n vriend te zien.
De liefde is mooi :+:

'Iedereen gunt je van alles zolang je het maar niet hebt'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:59

Ik heb het wel eens gevoeld maar niet zo sterk. Maar ik denk dat dit gevoel wel mogelijk is.

En bedankt voor de complimenten :)

Melanie_B

Berichten: 4091
Geregistreerd: 20-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 10:10

Vervolg :oo Vervolg :oo Vervolg.. :oo Ik wil een vervolg!!!!!! :):)

Dunzell (Carthino Z x Marlon x Athlet x Capitol) M1+6drs, verkocht
Rockstar (Roman lifestyle x Farmer) B+2 dressuur
Iebienna W (Ravel x Johnson) B+9 dressuur
Jessy (v.Sir Donnerhall) M1+2

soeboenoe

Berichten: 1411
Geregistreerd: 16-04-08

Re: [VER] Liefde in pure vorm.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 17:53

Mooi geschreven! Je voelt gewoon wat je bedoeld!! Helaas heb ik het ook nog nooit zo intens meegemaakt, maar ben jaloers op de mensen die het wel hebben meegemaakt!

"Elk afscheid betekent de geboorte van een herinnering"
s. Dali

Anoniem

Re: [VER] Liefde in pure vorm.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 17:55

Thanks, en als ik inspiratie heb schrijf ik zo weer wat weg :D Heb al een paar keer een poging gedaan maar dan loop ik even vast :+

Eefske

Berichten: 4747
Geregistreerd: 26-02-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:55

Mooi verhaal. Je weet goed de grens te vinden tussen echt, intens vs. zoetsappig. Blijf wel in de gaten houden dat je niet doorslaat naar die laatste kant.
Er staan nog wel wat spelfouten en minder mooie zinsconstructies in. Daar zou je nog eens naar kunnen kijken. Mocht je willen, kan ik hem wel voor je doornemen en e.a. verbeteren + suggesties geven bij zinnen waarvan ik denk dat er meer potentie in zit om het zo te zeggen.
Ik ben weliswaar geen Neerlandicus maar heb wel een aardige kijk op correcte zinnen.

edit: Ik heb het nogmaals gelezen en vraag me af of een vervolg nodig is. Eigenlijk vind ik het zo wel af. :)
Mocht je toch willen vervolgen dan vraagt dit vanzelfsprekend om een vervolg vol bitterheid en verdriet. Ok. Nevermind. Doe je eigen ding. Succes!

She believed
She could
So she did

Anoniem

Re: [VER] Liefde in pure vorm.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:10

Idd wilde ik wat heel tegenovergesteld gaan schrijven. Maar dat ligt ook heel dicht bij mn eigen emoties.

Ik weet dat het idd niet helemaal correct is geschreven, af en toe schrijf ik teveel in 'spreektaal' zeg maar.
Maar een vervolg komt er zeker!

Asmara
Berichten: 928
Geregistreerd: 28-02-10
Woonplaats: Stadskanaal

Re: [VER] Liefde in pure vorm.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 15:21

ooooh, ik kan niet wachten op meer! stuur me ALSJEBLIEFT een pb als je een nieuw stuk hebt, en plaats m ook! :) :) :) :)

Vanity, sinds 23 oktober 2010 <3

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 22:21

heel mooi geschreven...ik ben in het begin met mijn vriend ook zo ontzettend 'in love' geweest. Ik kreeg toen ook een ontbijt op bed...dus kan me hier heel erg in vinden...

Nieuwe touwhalsters klik voor de advertentie

daffie1986
Berichten: 4323
Geregistreerd: 26-04-05
Woonplaats: Southland, Nieuw-Zeeland

Re: [VER] Liefde in pure vorm.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 08:58

helaas is mijn vriendje op zondag al het bed uit voor ik zo'n intiem gevoel kan voelen, maar is er in het verleden zeker wel geweest. Als we wel samen wakker worden voelt het nog steeds als die eerste ochtend, ook al hebben we al bijna 5 jaar verkering.

Fnanne

Berichten: 14265
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Iesselmuud'n

Re: [VER] Liefde in pure vorm.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 10:38

Moderatoropmerking:
Hou er rekening mee dat er op Uit de Kunst onderbouwd gereageerd dient te worden, met commentaar waar de TS wat aan heeft.
Ik heb de offtopic reacties en oneliners verwijderd.

"...Farewell my fallen idol and false friend, one by one I watched illusions shattered..."
Mijn Facebook met (p)aardige tekeningen en schilderijen; https://m.facebook.com/paardigekunst

Jizzie

Berichten: 458
Geregistreerd: 04-02-10
Woonplaats: Amsterdam

Re: [VER] Liefde in pure vorm.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 17:32

heel mooi geschreven! Echt zo'n zwijmel verhaal <3

If you climb in the saddle, be ready for the ride.
Lady Di <3

xxLarella

Berichten: 266
Geregistreerd: 13-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 17:51

haha..
Ik zit nu in die fase.. :o
Pfhoe.. wat voelt dat fijn!! :D XD
Ken het gevoel dus sinds kort wel :D

Vrienden zijn de familieleden die je zelf uit kiest

Vin Diesel: B+8 Eindstand
Flexibility:Z1+1

Dag vriendje, je blijft voor altijd in mijn hart en ik zal je nooit vergeten R.I.P.

_Sammy_

Berichten: 4339
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 21:58

Heel mooi! Heb tranen in me ogen ervan.

Helaas kan ik het nietmeer meemaken, is alweer 1,5 jaar geleden.

---


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: secricible en 3 bezoekers