Minicooper gewonnen? Wat moet ik hier nu mee??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Love_Uggs
Berichten: 507
Geregistreerd: 26-01-10

Minicooper gewonnen? Wat moet ik hier nu mee??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 18:32

5 min. geleden werd ik gebeld, ik weet niet eens waardoor, kon der niet veel van verstaan; "Spreek ik met mevr. D ... ?" Ik bevestigde dit antwoord.. "Ja mevrouw u bent geselecteerd voor de verloting, op 31 December, van een Minicooper en de kans is heel groot dat u die gaat winnen!"

Oja? Nou mooi dan ;) "jaa mevrouw! Heeft u al een rijbewijs?" ja dat heb ik :) " Heeft u al een auto?" nee helaas niet, ben nog student dus dat is niet te betalen!"

Beetje hierover aan het praten met die jongen enzo.. Ik vroeg nog wel ff ben ik ergens op geabonneerd ofzo? Hoe komt u bij mijn tel. nr? " Volgens mij kwam dat door vakantieboeking :P

Mjah snap er niet echt heel erg veel van, dus dacht ik, misschien heeft één van jullie ook dit telefoontje gehad? Njah vertel gwoon ff wat jullie hiervan vinden, ik geloof er trouwens niet veel van :P

Doei doei <3

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:34

Pfff dat is gewoon regelrechte onzin. Ik ben het zelf spuugzat al die mensen die bellen voor deze onzin.

Love_Uggs
Berichten: 507
Geregistreerd: 26-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 18:34

Suzanne F. schreef:
Pfff dat is gewoon regelrechte onzin. Ik ben het zelf spuugzat al die mensen die bellen voor deze onzin.


ja dat dacht ik ook al wel, maar vraag mij af hoe ze aan mijn nr. enzo komen :P

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:36

Love_Uggs schreef:
ja dat dacht ik ook al wel, maar vraag mij af hoe ze aan mijn nr. enzo komen :P


Die zal je vast ooit weleens ergens ingevuld hebben. Bedrijven verkopen vaak hun nummerbestand.

Love_Uggs
Berichten: 507
Geregistreerd: 26-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 18:38

Suzanne F. schreef:
Love_Uggs schreef:
ja dat dacht ik ook al wel, maar vraag mij af hoe ze aan mijn nr. enzo komen :P


Die zal je vast ooit weleens ergens ingevuld hebben. Bedrijven verkopen vaak hun nummerbestand.


ja dat zal wel eens kunnen ;) Haha vond het wel grappig telefoontje: "ja mevrouw de kans is heel groot dat u die gaat winnen!!" :P Hmhmm ;) :PP

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:38

Had je moeten zeggen: Oke prima, zeg maar wanneer je hem af komt leveren, dan zorg ik dat ik thuis ben.

Love_Uggs
Berichten: 507
Geregistreerd: 26-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 18:43

Suzanne F. schreef:
Had je moeten zeggen: Oke prima, zeg maar wanneer je hem af komt leveren, dan zorg ik dat ik thuis ben.


Ja ik zei ook al, okee dus wanneer zie ik hem hier? Hij zegt: 31 december staat die bij u voor de deur (als ik gewonnen heb) :P

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Minicooper gewonnen? Wat moet ik hier nu mee??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:48

HK > LZP

daantjuhhh

Berichten: 26869
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Minicooper gewonnen? Wat moet ik hier nu mee??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:51

ooh jaa.. dat heb ik ook al eens gehad.

Roquen

Berichten: 1603
Geregistreerd: 18-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:51

Mijn broertjes vinden het altijd leuk om een willekeurig nummer te draaien en dan mensen voor de gek te houden. Dus het kan ook een grap zijn!

Purkii

Berichten: 723
Geregistreerd: 23-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:53

En werd je niet gevraagd om een cijfer op je telefoon in te tikken?
Dat schijnt nl. als gevolg te heben dat ze op jouw nummer(dus op jouw kosten) kunnen bellen.
Vraag me niet precies hoe of wat, maar daar is een poosje terug nogal wat nieuws over geweest.

Love_Uggs
Berichten: 507
Geregistreerd: 26-01-10

Re: Minicooper gewonnen? Wat moet ik hier nu mee??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 18:55

nee ik heb geen nummer in moeten toetsen ;)

Love_Uggs
Berichten: 507
Geregistreerd: 26-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 18:55

daantjuhhh schreef:
ooh jaa.. dat heb ik ook al eens gehad.


En geen auto gewonnen :P

Mies

Berichten: 3988
Geregistreerd: 24-03-08
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:56

Mijn moeder heeft ook een keer zo'n telefoontje gehad, op een gegeven moment stopte ze even met praten en toen ging die man gewoon door met praten en dan met zo'n 'pauze' tussendoor. Bleek het gewoon een computer te zijn met wie ze aan het praten was, later moest ze ook een nummer intikken, als ze dat had gedaan zat ze ergens aan vast!

marielle231

Berichten: 3220
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:57

Ik ook wel eens maar dan niet met een auto maar met wat anders.
daarna nooit meer gebelt...

Love_Uggs
Berichten: 507
Geregistreerd: 26-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 18:58

Mies schreef:
Mijn moeder heeft ook een keer zo'n telefoontje gehad, op een gegeven moment stopte ze even met praten en toen ging die man gewoon door met praten en dan met zo'n 'pauze' tussendoor. Bleek het gewoon een computer te zijn met wie ze aan het praten was, later moest ze ook een nummer intikken, als ze dat had gedaan zat ze ergens aan vast!


nee dit was zeker geen computer, dat weet ik zeker ;) En ik heb nog gevraagd of het een abbonement was, en hij zei van niet, dus dan kunnen ze het toch niet maken om mij ergens abbonee op te maken terwijl hij zegt van niet? ik werd trouwens ook niet gevraagd op een bevestiging van iets, hij vroeg gewoon of dit nog het juiste nummer was en eigenlijk meer niet ;)

Leslie90

Berichten: 1823
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Rotterdam

Re: Minicooper gewonnen? Wat moet ik hier nu mee??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:31

Het klinkt te mooi om waar te zijn :P
Maar wie weet? ben je opeens de trotse eigenaar van een echte MINI :D

Love_Uggs
Berichten: 507
Geregistreerd: 26-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 19:34

Leslie90 schreef:
Het klinkt te mooi om waar te zijn :P
Maar wie weet? ben je opeens de trotse eigenaar van een echte MINI :D


Jaa laten we het hopen, maar het klinkt wel heel erg mooi ;)

itsmi

Berichten: 5047
Geregistreerd: 20-09-08

Re: Minicooper gewonnen? Wat moet ik hier nu mee??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:36

ja het klopt wel, op internet kon je je ook inschrijven voor de verloting van de mini. mocht je 'm zelf customizen..

Maar dat ze je gebeld hebben is wel bijzonder. misschien niet genoeg deelnemers dat z emaar gaan bellen..

Tjaldur

Berichten: 2017
Geregistreerd: 04-12-05
Woonplaats: Sint-Oedenrode

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:36

Niet intrappen. Is een paar jaar geleden in het nieuws geweest. Hebben mij toen ook met hetzelfde verhaal gebeld. Daarna belden ze nog eens terug om te vragen of ik een gratis abonnement wilde op een tijdschrift. Ik heb toen nee gezegd. Voor de mensen die ja hadden gezegd werd er een x-bedrag van hun rekening gehaald waar ze dan zogenaamd toestemming voor gegeven hadden.

Love_Uggs
Berichten: 507
Geregistreerd: 26-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 19:37

itsmi schreef:
ja het klopt wel, op internet kon je je ook inschrijven voor de verloting van de mini. mocht je 'm zelf customizen..

Maar dat ze je gebeld hebben is wel bijzonder. misschien niet genoeg deelnemers dat z emaar gaan bellen..


Ik weet niet.. daar heeft die het niet overgehad, over customizen van de Mini ;)

Love_Uggs
Berichten: 507
Geregistreerd: 26-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 19:39

Tjaldur schreef:
Niet intrappen. Is een paar jaar geleden in het nieuws geweest. Hebben mij toen ook met hetzelfde verhaal gebeld. Daarna belden ze nog eens terug om te vragen of ik een gratis abonnement wilde op een tijdschrift. Ik heb toen nee gezegd. Voor de mensen die ja hadden gezegd werd er een x-bedrag van hun rekening gehaald waar ze dan zogenaamd toestemming voor gegeven hadden.


Ja daar heb ik wel op gelet, mijn broer zei ook al, je zal van de week wel een aanvraag voor een abbonement krijgen in de brievenbus, we wachten het af, ik ga in ieder geval geen toestemming geven op iets ;)

Wietsje92

Berichten: 3672
Geregistreerd: 25-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:40

Die Mini Cooper loting is van Aldaniti, die trekking wordt gehouden op 31 december 2010 en de winnaars worden telefonisch ingelicht, neem aan, dat je dan nu nog niet genomineerd bent als winnaar :D En trouwens daar moet je denk ik eerst aan mee gedaan hebben voordat je m wint

jammes
Berichten: 574
Geregistreerd: 25-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:42

Love_Uggs schreef:
5 min. geleden werd ik gebeld, ik weet niet eens waardoor, kon der niet veel van verstaan; "Spreek ik met mevr. D ... ?" Ik bevestigde dit antwoord.. "Ja mevrouw u bent geselecteerd voor de verloting, op 31 December, van een Minicooper en de kans is heel groot dat u die gaat winnen!"

Oja? Nou mooi dan ;) "jaa mevrouw! Heeft u al een rijbewijs?" ja dat heb ik :) " Heeft u al een auto?" nee helaas niet, ben nog student dus dat is niet te betalen!"

Beetje hierover aan het praten met die jongen enzo.. Ik vroeg nog wel ff ben ik ergens op geabonneerd ofzo? Hoe komt u bij mijn tel. nr? " Volgens mij kwam dat door vakantieboeking :P

Mjah snap er niet echt heel erg veel van, dus dacht ik, misschien heeft één van jullie ook dit telefoontje gehad? Njah vertel gwoon ff wat jullie hiervan vinden, ik geloof er trouwens niet veel van :P

Doei doei <3


Nee, ik heb m via internet gewonnen. Ook heeeeele dikke kans :P
Leuk, kunnen we samen gaan toeren :D

Akecheta

Berichten: 7586
Geregistreerd: 05-12-09
Woonplaats: in 't midden van 't land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:46

hihi ze mogen mij ook wel bellen, maar dan alleen als ik ook ECHT een mini krijg :D