Website van "Stal de Boomgaard" is in de lucht

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

deBoomgaard
Berichten: 18
Geregistreerd: 14-09-10
Woonplaats: tinte

Website van "Stal de Boomgaard" is in de lucht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 23:12

Stal de boomgaard is gevestigd in het kleine dorpje Tinte, gelegen op het eiland voorne-putten te Zuid-holland.
Wat allemaal begon als hobby is ondertussen uitgebloeid tot een officieel bedrijf.

Stal de boomgaard wordt gerund door Lienke Luthart en Carlette van Schaick. Lienke en Carlette zijn familie van elkaar die de passie voor paarden samen delen.

Lienke is sinds 3 jarige leeftijd al bezig met paarden en heeft de passie voor paarden nooit los kunnen laten. Momenteel is Lienke nog steeds actief in de wedstrijdsport en is gecertificeerd instructrice. Tevens heeft zij de opleiding Hoger bedrijfskunde en paardenhouderij afgerond.

Carlette van Schaick is ook vanaf kleins af aan actief bezig met paarden. Carlette houdt zich bezig met de verzorging en training van de paarden van Stal de Boomgaard zelf.

De mogelijkheden van Stal de Boomgaard zijn onder andere:
Training en africhting van sport paarden, instructie en handel.

Zie ook: http://www.staldeboomgaard.nl


Kaaaren
Berichten: 3984
Geregistreerd: 02-04-07

Re: Website van "Stal de Boomgaard" is in de lucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 23:20

Welkom op Bokt, De website ziet er mooi uit!
De schelp vond ik niet echt passend maar begrijp op de sponsor pagina dat het ook eigenlijk niet jullie schelp is ;)

Misschien is het leuker om een paard in de boven balk te zetten en de sponsor ergens anders op de pagina te vermelden? Dan is het van af het eerste moment duidelijk waar de site over gaat.
Misschien ook niet beginnen met een foto van de lokatie maar van de amazone gevolgd door de lokatie? Maakt de begin pagina denk ik iets persoonlijker.

Heel veel succes met jullie stal!

deBoomgaard
Berichten: 18
Geregistreerd: 14-09-10
Woonplaats: tinte

Re: Website van "Stal de Boomgaard" is in de lucht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 23:27

Dankje wel! klopt wat je bedoeld met die schelp, heeft inderdaad met sponsoring te maken. Goede tip van je voor de eerste pagina:) ik moet ook eerlijk zeggen dat de site nog niet helemaal af is, maar het begin is er, nu alleen nog een beetje bijwerken hier en daar...

HCRanch

Berichten: 2553
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Burkesville, Kentucky USA

Re: Website van "Stal de Boomgaard" is in de lucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 23:32

Succes met jullie stal en site.

Ik heb een dingetje ik zou het koopje "handel" verkoop noemen oid, handel is zo onpersoonlijk en geeft vaak een negatief beeld

Vakantie in USA? doe eens wat anders kom naar Kentucky http://www.hiddencaveranch.com/
Een CURLY horse? wat is dat, wij hebben ze kijk op http://www.hcrcurlyhorses.com

No_worries

Berichten: 1830
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 08:36

De website ziet er goed uit, maar het aanprijzen van je bedrijf en website past beter op EA-CO. Omdat je daar al een topic hebt geopend, hier een slotje.

[o] Gelukkig zijn is simpelweg een combinatie van een acceptabele gezondheid & een selectief geheugen :D
Het gras mag bij de buurman dan groener zijn ~ het moet evengoed gemaaid worden ;)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers