Auw !!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tomsamsim
Berichten: 39
Geregistreerd: 08-09-10

Auw !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-10 16:20

Hooi Iedereeen.

vandaag zo iets stoms meegemaaakt |(
was lekker aanhet rijden op de manege.
staat er ineens met het afzadellen een paard op myn kleine en die daarnaast teen.
AUW !!! :(:)
mis. gekneust of zwaar gekneust, kan hem niet meer bewegen. tenminste, dat doet zooo pijn.


doeeei x Anouk <3

Dewii
Berichten: 4549
Geregistreerd: 19-05-06

Re: Auw !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 16:22

Auw, dat is pijnlijk! Kun je hem helemaal niet goed bewegen? Is hij niet gebroken? :=

Sanne009
Berichten: 67
Geregistreerd: 07-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 14:15

Ai!! Zulke dingen zijn altijd zo irritant, maar je kan er niet veel aan doen :P Gelukkig zijn het je 2 kleinste tenen en niet de grote.

fjordjes

Berichten: 12032
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Auw !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 14:15

oei, dat heb ik ook regelmatig meegemaakt toen ik vroeger op de manege reed.

Blabla1980

Berichten: 2054
Geregistreerd: 12-11-09

Re: Auw !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 16:24

Auw!
Zoiets had ik laatst ook bijna, maar kon nog net mijn voet wegtrekken.
En het domste was dat ik 5 seconden daarvoor nog gewaarschuwd was door de eigenaar.

Ik zette het paard terug in zijn stal en de eigenaar zegt "Let je op dat hij niet op je voeten gaat staan?" Dus ik grinnik een beetje en mompel iets van nee hoor!

whehe en dan nog laat ik het bijna gebeuren, dom!

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Re: Auw !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 20:05

Ai nou veel succes!! Hier nog zo een!! Paard op mijn voet gaan staan. Echt mijn voet, en t is ook gekneusd!!

Succes ;)

vroli1

Berichten: 2436
Geregistreerd: 20-01-07

Re: Auw !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 20:28

5 jaar geleden had ik een tientonner van een belg op me kleine teen staan :o vandaag de dag issie nog blauw :j (en nee ik dik het niet aan :P )

AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 20:42

tomsamsim schreef:
Hooi Iedereeen.

vandaag zo iets stoms meegemaaakt |(
was lekker aanhet rijden op de manege.
staat er ineens met het afzadellen een paard op myn kleine en die daarnaast teen.
AUW !!! :(:)
mis. gekneust of zwaar gekneust, kan hem niet meer bewegen. tenminste, dat doet zooo pijn.


doeeei x Anouk <3


haha ik ken het..mn vorige verzorg/bijrijdmerrie was nogal een hitti petitje althans..vooral toen ze een blessure heeft gehad en absurt lang dr stal niet uit mocht..dus toen ze uiteindelijk mocht stappen was alles weer eng (en ze was echt wel groot)
alles ging prima tot ze een dag totaal dr dag niet had, onwijs nerveus, constant proberen te draven en soms kreeg ik dr dus alleen stil door haar een rondje om mij heen te laten draaien, ale ik was blij dat ik dr goed en wel op stal gekregen had en in dr nerveusiteit huppelt ze dus wat op dr plek en echt net op mn voet toen ik hem wilde afrollen.. achja denk je dan..dat doet me toch pijn maar zal zo wel over gaan (zovaak een paard erop getrapt) ik zet haar netjes op stal, breng het andere paardje naar de wei en kwam toen nouwelijks nog terug... veel pijn en moeite geprobeert een andere hitte petitje van een vriendin van de eigenaar naar buiten te brengen (maar die stijgert soms dus ook met naar de wei gaan, althans was t dr af aant leren maar ze kost enorm veel energie om dr rustig te houden de hele weg) en verder dan de stal uit lukte niet..verging van de pijn... mn ma gebelt die me is komen halen...ben er (jaja eigenwijs) niet mee naar de dokter gegaan zwaar gekneust was het op enkele plekken zeer zeker en kleuren die het kreeg, dik dat het werd ondanks het koelen..maar goed zal eerlijk zijn, moest nog weg en had gewoon de tijd niet om uren in het ziekenhuis te zitten voor een foto... ik weet bijna zeker dat er in mn voet zelf ook wel wat gebroken is geweest...maar tja veel kunnen ze daar toch niet aan doen:P tenen worden sowieso niet gegipst meen ik..

gewoon even kijken wat voor jou t beste is, eerst koelen tegen de zwelling, dan miss eens in bad kijken of je het kunt bewegen asl het warm word, of dat het iig verlichting geeft. Verder kun je ook eens druk uitoefenen op het topje van je teen kijken of dit meer dan gewoon een beetje gevoelig is...
en als het niet over gaat kun je altijd voor je eigen gerust stelling naar de dokter.Ik persoonlijk denk dat je teen gewoon gekneust is

01San

Berichten: 18751
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Re: Auw !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 20:44

Hoi!
Hij kan makkelijk gebroken zijn hoor!!!!!!
Mijn pony had ook op mijn kleine teen en die ernaast gestaan.
4 dagen mee doorgelopen (nouja lopen was het niet te noemen).
Maargoed eenmaal toen bij de dokter constateerde hij dat mijn kleine teentje gebroken was!!

Tessaa95

Berichten: 200
Geregistreerd: 18-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 20:45

jaja anouk dat heb je dan! :o
maar je hebt er nu geen last meer van toch?

tomsamsim
Berichten: 39
Geregistreerd: 08-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-10 21:24

haaai,
bedankt voor jullie goeie en lieve reactie's.
k zal wel even kijken wat k er meega doen.
voorderest is t al stuk beter hoor.

xxx

tessyke

Berichten: 8945
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 21:25

vroli1 schreef:
5 jaar geleden had ik een tientonner van een belg op me kleine teen staan :o vandaag de dag issie nog blauw :j (en nee ik dik het niet aan :P )

afgestorven :')

Akecheta

Berichten: 7586
Geregistreerd: 05-12-09
Woonplaats: in 't midden van 't land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 21:30

Pijnlijk!! :( Heb vorig jaar ook mijn kleine teen gebroken. Is echnie fijn :n Beterschap!

vroli1

Berichten: 2436
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:20

tessyke schreef:
vroli1 schreef:
5 jaar geleden had ik een tientonner van een belg op me kleine teen staan :o vandaag de dag issie nog blauw :j (en nee ik dik het niet aan :P )

afgestorven :')


nee hoor kan em nog bewegen (halleluja :') )

Shenavallie
Berichten: 11575
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 16:49

Heel herkenbaar! Ben dan ook schoenen met kevlar-neuzen gaan dragen, maar die oen gaat nu op de zijkant van m'n schoen staan. Dus niets met de tenen aan de hand, maar dan wel met de zijkant van m'n voet... Nou ja, ze is gelukkig niet zo zwaar, maar het blijft wel gevoelig! ;)