1981/1982 Grijs/witte welsh en witte schimmel Codulia/Rianne

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
brendarianne
Berichten: 107
Geregistreerd: 12-05-10

1981/1982 Grijs/witte welsh en witte schimmel Codulia/Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-10 18:32

Wie herinnert zich een grijze welsh pony Nolly(leeft niet meer) die door de heer schallies verkocht is vanuit manege den ilp in landsmeer of door een handelaar laurens de bruin/ op de markt dit is gebeurd in 1981 de naam van de pony was Nolly wie weet waar hij is gebleven na 1981 en hoe het hem vergaan is.
Tevens ben ik op zoek naar een witte schimmel stond ook in manege den ilp waarschijnlijk doorverkocht( jan/feb 1982) aan Laurens de Bruin uit stroe zonder haar papieren want het was een stermerrie geboren 1 mei 1968 naam Codulia(Rianne) fokker O. venekemp en jw Hartelief te Roden. en haar eerste eigenaar was de heer T.de bruyn uit montfoort. Zij is dus verkocht zonder haar papieren hier is haar beschrijving: witte schimmel brede doorlopende bles beide neusgaten omvattend witte onderlip,links voor witbeen achter oplopend rechtsvoor witvoet voor oplopend, beide achterbenen witbeen oplopend, witte vlekken onderbuik haar nummer stamboom is Codulia 2786 stb, Dit is voor mij heel belangrijk om te weten ze leven niet meer maar ik wil graag weten hoe het hun gegaan is na1981/1982 en wie hun eigenaar is geweest en misschien nog wat foto's