schoonmoeders!!!!!!!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
emmyfloris

Berichten: 381
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: vught

schoonmoeders!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 16:53

oke ik weet dat het heel stom en slecht is maar ik moet gewoon even spuien over mijn schoon moeder.
ze is op zich aardig maar geeft elke keer van die steken onder water.

ik en mijn vriend zitten momenteel even financieel krap en daar heeft hij het dan wel eens met haar over .
nu zegt ze ja anders kom je weer thuis wonen ........ow nee dat kun je niet maken tegen over emmy .
Ook toen hij een ongeluk had gehad wilde ze dat hij "tijdelijk" weer thuis zou komen wonen :( .
en in de zomer zegt ze steeds zo zo emmy jij bent wit ! ( terwijl ik al super onzeker ben ) zou je niet eens een zonnebankje pakken ? ( ze weet dat we geen geld hebben en ze werkt bij een fitnes waar ze zo muntjes kan pakken en weg geven voor de zonnebank )

of dan waren ze donderdag bij ons op bezoek met oma ( die komt uit spanje ) en ik had het hele huis van top tot teen schoongemaakt . maar met koken had ik de boontjes laten vallen en ik dacht ze allemaal opgeruimt maar en lag dus nog een stukje en ja hoor die vind zij natuurlijk zegt ze dood leuk zo zo emmy heeft niet eens gestofzuigt !!!!!!!!!!!!!!! ik kon der wel iets doen.

hebben jullie soms ook zo'n moeite met je schoon moeder ?
of licht het dan toch aan mij ????

profiel is vernieuwd :D
puck & xanti jullie zijn mijn schatten !!!!!


shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: schoonmoeders!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 16:54

nee geen moeite mee zie mijn topic :P
Hebben gister nog gezellig appeltaart gebakken :D

Wilawander

Berichten: 15094
Geregistreerd: 12-03-06
Woonplaats: Enschede over de grens.

Re: schoonmoeders!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 16:55

Praat me er niet van.................. Brrrrr. schoonvaders zijn trouwens ook niet makkelijk.........

emmyfloris

Berichten: 381
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 16:56

nou mijn ex had super ouders :( maar deze ( voor al moeder )

profiel is vernieuwd :D
puck & xanti jullie zijn mijn schatten !!!!!

Talonius

Berichten: 1393
Geregistreerd: 26-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 16:57

Gevalletje moeder die eigenlijk geen afscheid kan nemen van haar zoon en jou ziet als hetgene dat hem van haar heeft afgepakt. Heel herkenbaar en gaat over het algemeen vanzelf over, meestal dan...

Bij mij ging ze 'normaal' doen toen mijn dochtertje geboren werd en ze erachter kwam dat zij de aandacht niet meer kon opeisen. Was blijkbaar een eye-opener, we staan nu op normale voet en dat mag ook wel na 12,5 jaar :D

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 16:57

Het enigste wat je kan doen is je hoofd hoog houden en trots op jezelf zijn dat jij zelf niet zo bent
steken onder water haat ik ook hoor!
Zou als ik dan jou was haar zo veel mogelijk proberen te vermijden :P

Yvanka_
Berichten: 2698
Geregistreerd: 05-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 16:59

Mijn schoonmoeder heeft 2 jaar lang de boel geterroriseerd tussen mijn vriend en mij :+ Gewoon omdat ze niet wilde dat wij iets hadden ( zit 8jr verschil in leeftijd ). Ik begreep het heel goed, maar het is toch zijn leven, zijn risico mocht het niet goed gaan.
Als ik belde was het; ''Goh je telefoon staat weer roodgloeiend van Yvanka'' en drukte ze me weg, of als ze wist dat hij hier was bedacht ze een smoesje dat hij naar huis kwam, of als hij hoorde dat hij met me uit geweest was, of samen naar de film waren geweest was het; ''kan je echt niet beter krijgen"?

...

Na 2 jaar heeft ze het eindelijk opgegeven en kunnen we nu best goed met elkaar opschieten. Heb het haar kunnen vergeven.. En zou ook geen andere schoonmoeder meer willen wensen. ;)
Zijn nu 3 jaar gelukkig samen en wonen samen. Zij heeft geholpen met alles; belasting, hypotheek, etc etc

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 16:59

Je hebt een echte schoonLoeder :D
Die van mij is wel lief. :)

Wear a smile- One size fits all

emmyfloris

Berichten: 381
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 16:59

ik hoop niet dat ik 12,5 jaar moet wachten :( ik doe mijn best maar ik word daar soms zo door gekwetst :9

profiel is vernieuwd :D
puck & xanti jullie zijn mijn schatten !!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 16:59

Tja, ene oor in andere uit.. Ik zou me er echt niet druk om maken :n Je weet toch zelf hoe de situatie is? Je weet toch zelf dat je wel had stofgezogen? Sch*t aan wat zij zegt dus ;)

emmyfloris

Berichten: 381
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: vught

Re: schoonmoeders!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 17:02

ik wou dat ze niet 5 min van ons vandaan woonde en wilde dat we minimaal 1x in de week bij hun eten ( mijn vriend voelt zich anders schuldig en spreek het ook af zonder met mij te overleggen )

profiel is vernieuwd :D
puck & xanti jullie zijn mijn schatten !!!!!

git
Berichten: 1957
Geregistreerd: 15-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:03

Ach schoonmoeder he ?
ze noemen ze niet voor niets trouw-ma

emmyfloris

Berichten: 381
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: vught

Re: schoonmoeders!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 17:04

nou ik mag zo weer bij hun gaan eten :S gezellig ik ga proberen te doen of mijn neus bloed bij elke *** opmerking

profiel is vernieuwd :D
puck & xanti jullie zijn mijn schatten !!!!!

beaugestes

Berichten: 86
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:11

Ooo herkenbaar! Ik heb er precies zo één, misschien zelfs wel een graad erger! Mijn vriend en ik hadden pas ruzie en was even naar zijn ouders gegaan. Omdat het laat werdt en het nogal ver rijden is van ons huis is hij er uiteindelijk blijven slapen ( het was tussen ons weer oke, dus samen besloten).
De volgende dag belde ze hem op zn werk dat zn oude kamer weer voor hem klaar was en wanneer ze moesten helpen met zijn spullen uit ons huis te halen _-:(
Toen hij zei dat ie toch echt gewoon met mij bleef wonen was het een slappeling , en dan moest hij daar maar wegblijven. Uiteindelijk is het wel overgewaaid, maar ze zijn zo claimend! Ik voelde me er nog rot onder ook, alsof ze mij dan niet leuk vinden. Maar het lag niet aan mij, ze willen hem gewoon daar hebben.

Op zich kan ik er prima mee overweg, maar dit soort dingen :(

ATE

Berichten: 674
Geregistreerd: 13-09-06
Woonplaats: zaandam

Re: schoonmoeders!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:15

ik had een hele lieve schoonmoeder nooit problemen en hoop dat ik ook zo n schoonmoeder ben voor mijn schoondochter

ate mijn grote lompe vriend

11-04-2000/28-12-2012


NessaX

Berichten: 3080
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:59

Ik heb een supervervelende schoonmoeder :P

Altijd als mijn vriend hier is en die belt wat ze bij zijn thuis eten, maakt zijn mama altijd iets wat hij graag lust, voor hem naar huis te lokken :')

Vorige keer had ik een gesprek gehoord waar ze zei dat mijn vriend geen vrienden meer had sinds hij met mij ging.. (kwas zo pissed)
maar in realiteit zijn al zijn vrienden verschillende kanten uitgegaan. (ene is getrouwd, die andere werkt altijd, die andere is papa, andere woont ergens anders,..) En hij heeft al meerdere keren proberen af te spreken, maar doet nu ook geen moeite meer.

En vorige week, gaf ze me gewoon een stuk vlees terwijl ik al 5jaar vegetariër ben :') Echt soms , grr :P

Ik kan blijven gaan hoor. "smink je eens, zo potloodlijntje" "je bent dik geworden" "oh, ga je terug na school" "je bent zo stil".. :')

Na 18 jaar...eindelijk een eigen paard! *\o/*
Fotoshoots voor dieren en mensen Ieva Fotografie

zonnebloem18

Berichten: 24833
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: schoonmoeders!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 18:09

Mijn vorige schoonouders waren niet echt heel fijn maar ik heb nu gelukkig hele lieve schoonouders.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Wietsje92

Berichten: 3672
Geregistreerd: 25-10-08

Re: schoonmoeders!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 18:13

Och ik ken t wel, wij zijn er een poosje niet geweest door bepaalde omstandigheden en sinsdien gaat het wel goed eigenlijk, maar ben toch liever bij mn eigen ouders, en mn vriend ook bij die van mij dat scheelt n hoop :)

Even niets..

Redseven
Berichten: 234
Geregistreerd: 04-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 18:21

Ik heb die van mij uit mijn leven verbannen, heb al twee jaar geen contact meer, heerlijk rustig.
Mijn man gaat er nog er nog wel heen helaas.

B + 12. L1 + 4

Wietsje92

Berichten: 3672
Geregistreerd: 25-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 18:23

AnitaOneill schreef:
Ik heb die van mij uit mijn leven verbannen, heb al twee jaar geen contact meer, heerlijk rustig.
Mijn man gaat er nog er nog wel heen helaas.


dat had ik ook al willen doen, maar vind dat zo sneu voor mn vriend

Even niets..

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 18:23

mijn schoonouders zijn echt super. de ouders van mn vorige vriend waren vreselijk.
deze zijn echt super +:)+

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

pinuts
Berichten: 6865
Geregistreerd: 05-05-07

Re: schoonmoeders!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 18:33

niet echt aardig met zon open profiel over je schoonmoeder te roddelen op internet. Maargoed, tip is er gewoon bovenstaan, en het luchtig oppakken. Niet steeds denken dat ze het gemeen bedoelt, gewoon vrolijk blijven, en vrolijk reageren;)

Thirty

Berichten: 3636
Geregistreerd: 02-11-08
Woonplaats: VS.

Re: schoonmoeders!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 18:38

Ik heb hele leuke gelukkig :)

XFiemoX
Berichten: 4555
Geregistreerd: 26-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 19:14

Ik wou dat ik mijn ooooooh zoooo lieve schoonmoeder nog had ;( (maar helaas ze is er niet meer overleden in mei 2007 ;( |( ) zij was echt als een 2e moeder voor mij en ik mis haar echt iedere dag ;( .

Mama van al 2 prachtige zonen en 1 prachtig mooie dochter <3 <3 <3
En een prachtig 4e wondertje op komst, UD 17/09/´22 <3

c_alsemgeest

Berichten: 20626
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: schoonmoeders!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 19:18

Mijn schoonmoeder kan ook moeilijk zijn en soms wat zeuren.... maar ik zou haar toch echt niet in willen ruilen :D
Ik ben zelf ook de makkelijkste niet, dus ik kan niet verwachten dat ik nooit een conflict heb met iemand ;)

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Annefleur200, Axxy, ComscoreBot, danneke80, DWitzel, Eineges, Eliana, Hanneke1989, Hanneke_68, hortensia, lrm, maessie, moralian, mvdende, Poety, rozebadeend, Suliko, YandexBot, zuperzmoker en 188 bezoekers