Ahhgr.. voicemail inspreken.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Lisann__

Berichten: 2593
Geregistreerd: 13-12-07

Ahhgr.. voicemail inspreken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 17:10

Wát een drama.. :Y)

Ik heb gesoliciteerd bij een bedrijf waar ik erg graag wil werken, en nu kreeg ik een voicemail bericht dat ik dinsdag of donderdag overdag langs kon komen voor een gesprek. Ik zit die dagen overdag gewoon op school, en kan dus niet. Ik bel haar terug (nooit bij na gedacht dat ik de voicemail zou kunnen krijgen)
"spreek na de toon uw bericht in"
'uuuuuuh.. ja met Lisanne..
ikum... bel even over de intake(waarom zei ik intake?! |o bedoelde solicitatie)
*schiet in paniek*
Dinsdag en donderdag komen niet zo goed uit, ik kan wel woensdag en vrijdag middag (ik kan vrijdag middag helemaal niet! _-:( )
Nou..uuhh.. ik hoor wel iets denk ik. Doei. "


:x Mijn god, ik schaam me dood.. Ik heb niet op het # gedrukt na het gesprek, maar gewoon op oproep beindigen, stiekem hoop ik dat hij daarom niet aankomt. Maar volgensmij gebeurd dat dus wel.

Nu zit ik dus in spanning.. belt ze terug?

Sorry voor dit misschien zinloze topic, maar ik moest even mijn frustratie kwijt. :=

l'imperfection est la beauté


PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:11

_O- zo ontzettend herkenbaar dit!
Dat is voor mij dan ook precies de reden dat ik geen voicemail meer inspreek :')
Ik heb overigens geen flauw idee of het bericht nu aankomt ja of nee.

                                                                              alles is liefde

Janiniie
Berichten: 2141
Geregistreerd: 08-12-07

Re: Ahhgr.. voicemail inspreken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:13

Voicemails, zijn eng..
Net alsof je tegen een of ander robotje praat..

PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Re: Ahhgr.. voicemail inspreken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:14

Ja precies :')
Ik sla dan ook vaak volledig dicht, je praat eigenlijk tegen niemand, dus weet ook niet hoe ik dan mijn zinnen goed moet formuleren waardoor er dus iets heel anders uitkomt dan gewild. :))

                                                                              alles is liefde

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:14

Ai dat is balen.. :(:) Ik kan je ook niet met zekerheid vertellen of het bericht dan wel of niet is aangekomen, denk zelf van wel eigenlijk...
Dit is trouwens de reden waarom ik de eerste keer altijd ophang bij een voicemail, en de tweede keer terugbel zodat ik weet wat ik wil gaan zeggen.. :o :=

silfie35

Berichten: 2025
Geregistreerd: 21-03-08
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:15

Oeps, dat geeft geen goede indruk.

Ik had het in het begin ook. Maar als ik naar een belangrijk iets moet bellen, bereid ik me altijd wel een beetje voor dat ik een voicemail in moet spreken.

Je kan beter spijt hebben van iets dat je wél gedaan hebt, dan van iets dat je niet gedaan hebt!

uniekhorse

Berichten: 985
Geregistreerd: 15-02-07
Woonplaats: Onna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:15

Ohh jeetje haha, ik kan me je reactie heeel goed indenken :)
Hoop dat ze een beetje mild zijn, maar kom op een beetje goede moed houden he ;)


marielle231

Berichten: 3220
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:16

voicemail vind ik verschrikkelijk!
Ga ook altijd stotteren :=

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:16

Iessie schreef:
Ai dat is balen.. :(:) Ik kan je ook niet met zekerheid vertellen of het bericht dan wel of niet is aangekomen, denk zelf van wel eigenlijk...
Dit is trouwens de reden waarom ik de eerste keer altijd ophang bij een voicemail, en de tweede keer terugbel zodat ik weet wat ik wil gaan zeggen.. :o :=

Zo doe ik het idd ook, op het moment dat ik hoor dat ik een voicemail aan de lijn krijg hang ik op. Dan bel ik of een tijdje later terug, of ik bedenk even wat ik wil zeggen (zet het desnoods op papier) en bel dan terug :)

edit: behalve als het gewoon een bekende is, dan maakt het niet uit hoe lomp ik doe :+

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:17

Ik moet voor mijn werk ook regelmatig voicemails inspreken. Soms gaat het verkeerd, dan hang ik zo op. :')
5 min later bel ik weer en spreek ik gewoon in wat ik wil zeggen en een excuus in de trant van ''Ik ben niet zo goed met voicemails''

Wear a smile- One size fits all

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:17

Idd Yessy zo bedoelde ik het ook (het staat er een beetje ongelukkig).
Ik hang op, bedenk wat ik precies wil gaan zeggen, en spreek de 2de keer pas in. :)

xmarliez

Berichten: 4094
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:18

Als je hem af had geluisterd kun je hem terug horen en ook verwijderen als je zou willen. Nu gaat dat helaas niet meer.

Dressuur is het in harmonie ontwikkelen en verbeteren van de natuurlijke eigenschappen van het paard.

Lisann__

Berichten: 2593
Geregistreerd: 13-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 17:20

xmarliez schreef:
Als je hem af had geluisterd kun je hem terug horen en ook verwijderen als je zou willen. Nu gaat dat helaas niet meer.


Oh echt?! Wat stom van me!

Ik heb iig net nog eens terug gebeld, met mijn excuses voor dat voicemail berichtje, en heb even duidelijk verteld wat ik nu bedoelde. ging nog niet helemaal vlekkeloos maar toch beter. :=

l'imperfection est la beauté

PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:21

En dat excuus word ook vast op prijs gesteld. :)
Goed van je dat je nog een keer hebt gebelt :j

edit; zul je zien dat je 1e voicemail bericht niet is aangekomen en die mensen echt zoiets hebben van "huh, welk voicemailbericht? :o? " :D

                                                                              alles is liefde

Lisann__

Berichten: 2593
Geregistreerd: 13-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 17:29

Ik hoop indd dat ze mijn vorige berichtje vergeven. Anders zou ik echt heel erg balen! :)

l'imperfection est la beauté

PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Re: Ahhgr.. voicemail inspreken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:38

Ach vast wel :j
Je hebt iig teruggebeld! Zal vast ook niet iedereen durven :)

                                                                              alles is liefde

Duhelo

Berichten: 28526
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 18:04

Niinatjuh schreef:
Voicemails, zijn eng..
Net alsof je tegen een of ander robotje praat..

nou, euh, dat doe je ook :D

Ik ben ook een kluns met voicemails, maar ik kan me meestal vrij goed herpakken en zeg dan iets in de zin van; excuseer, ik was nogal verrast dat ik een bericht moest inspreken :D

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Ahhgr.. voicemail inspreken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 18:05

Daarom spreek ik op mijn werk geen voicemail in :')
Bel vaak naar cliënten/medewerkers... En ik háát voicemails... :P

Lisann__

Berichten: 2593
Geregistreerd: 13-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 23:44

Haha, ik zou willen dat ik ook gewoon had weg geklikt, maar dan had ze een voicemail bericht gehad met: *piep* uuuuuuhhhhhh........ *tududu* einde bericht.

Dat zou ook niet alles geweest zijn. :=

l'imperfection est la beauté

__Elizabeth

Berichten: 2889
Geregistreerd: 04-10-07
Woonplaats: Nackawic, New Brunswick, Canada, World

Re: Ahhgr.. voicemail inspreken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 00:16

Haha ja ik heb altijd een hekel aan voicemails.
Laatst moest ik bellen en kreeg de voicemail, ik hang altijd op en bel dan later even terug om in te spreken wat ik wil. Dat deed ik dus ook en was helemaal klaar voor dat voicemail bericht. Nemen ze ineens op :') Uuh uh ja..

_Lola_

Berichten: 2950
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Weert

Re: Ahhgr.. voicemail inspreken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 10:52

Voicemails van vreemde zijn verschrikkelijk!
Voicemails van vrienden zijn leuheuuukkk Hahha
Dan zitten wij altijd een onzinnig bericht in te spreken van een paar minuten haha..
Laatst nog zat ik in de auto in de file en verveelde mij kapot, belde ik mijn vriend maar even op die op de motor zat en heb ik ongv 3 berichten ingesproken haha.. Tijd doding ;-)

Anyway, hopelijk komt alles nog goed met je gesprek! Die mensen zullen heus niet voor het eerst een zenuwachtig persoon aan de telefoon hebben wbt voicemail ;)

I once just was 1, and then i found you.. Then i became we, and we became 2...Nine months of waiting and we became 3... Such a great family where you, him and me... Now he is getting taller and we are getting one more, so our 3 will soon become 4...

fourth
Berichten: 1904
Geregistreerd: 20-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 10:56

Ik had daar ook een tijd moeite mee, op mijn werk, vooral met tien collega's om mij heen. Inmiddels ben ik twee jaar en weet ik veel hoeveel voicemails verder en heb ik er geen problemen meer mee....wat wel hielp in het begin was even snel opschrijven wat ik wilde zeggen, desnoods het hele verhaal inclusief "goedemorgen u spreekt met" erbij.

blue_kim

Berichten: 2689
Geregistreerd: 01-03-09
Woonplaats: heiloo

Re: Ahhgr.. voicemail inspreken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 15:46

haha komt me heel bekend voor dit. Ik ben af en toe ook zo'n kluns met voicemails inspreken. Maar naar mate ik het vaker heb gedaan lukt het steeds beter en heb ik niet meer de vele uuuhm tussendoor.
Maar denk dat ze dat tweede berichtje van je wel kunnen respecteren. Komt allemaal wel weer goed :D

01-02-2015 nieuw avontuur gestart met Dunya [/i]

*R.I.P.Dolphin Power 01-02-1988/06-12-2011, bedankt meisje voor alle mooie jaren, ik zal je nooit vergeten!*

Melisjee

Berichten: 8755
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Den Bosch

Re: Ahhgr.. voicemail inspreken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 15:49

Ik ken iemand die gerust een kwartier volkletst op een voicemail.... :Y)

Boelie5

Berichten: 126
Geregistreerd: 26-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 16:21

Haha! Heel herkenbaar! :P Voicemails zijn verschrikkelijk.
Vrees alleen wel dat je berichtje aangekomen is!

Ik had laatst ook zoiets, dacht dat iemand zijn opnam telefoon op nam, bleek de voicemail, waardoor ik ging stotteren, zijn voicemail voor 'raar' uitmaakte (omdat ik schrok), snel opgehangen, toen teruggebeld en weer op de voicemail gezegd dat zijn voicemail niet raar was. :Y)
Voelde me echt een loser.

Friendship is a single soul dwelling in two bodies - Aristotle


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, Amazonbot, c_alsemgeest, ComscoreBot, Daninietje, Domi_94, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Lalladidoo, MariskaFally, Mars, Saartjuh_b, Silly_Woman, StonedRomy, tessaroos, vikawiek, xSimonee en 202 bezoekers