Wat probleempjes met mijn tekentablet!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LoveLoes

Berichten: 806
Geregistreerd: 05-03-09

Wat probleempjes met mijn tekentablet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-10 15:18

Heee,,

Ik heb een tekentablet om precies te zijn een bamboo pen tablet, hij heeft het altijd geod gedaan alleen nu doet hij het telkens alleen linksboven in de hoek van het computerbeeldscherm. Ik heb het opgezocht en nu moet ik naar het bamboo-regelpaneel gaan en daar de penmodus weer inschakelen, alleeen kan iemand mij vertellen waar ik dat regelpaneel kan vinden?

Groetjes,

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Re: Wat probleempjes met mijn tekentablet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 00:17

Dat regelpaneel staat als het goed is gewoon bij je configuratiescherm. Als dat niet zo is, kan hij in je (al dan niet verborgen) systeemvak staan. En als-ie daar ook niet staat, dan heb je vast bij de programma's een mapje van Wacom staan waar je de instellingen van je Bamboo kan wijzigen.

Succes!

LoveLoes

Berichten: 806
Geregistreerd: 05-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 18:27

Prrrr schreef:
Dat regelpaneel staat als het goed is gewoon bij je configuratiescherm. Als dat niet zo is, kan hij in je (al dan niet verborgen) systeemvak staan. En als-ie daar ook niet staat, dan heb je vast bij de programma's een mapje van Wacom staan waar je de instellingen van je Bamboo kan wijzigen.

Succes!


Dankje ik heb het gevonden! Weet je ook wat je moet doen als je pen telkens op een plek blijft bij mij blijft die namelijk boven in het beeldscherm op de linker gedeelte hangen in een bepaald vierkant dus niet het hele beeldscherm word dan gebruikt..

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Re: Wat probleempjes met mijn tekentablet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:44

Beweegt hij wel iets als je de pen over het tablet beweegt?