ervaringen pensionstal parkzicht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
yentl2010

Berichten: 783
Geregistreerd: 17-07-09
Woonplaats: In het rustige Rotterdam Ommoord

ervaringen pensionstal parkzicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-10 18:37

Wie heeft er nog meer slechte ervaring met Pensionstal parkzicht
Mijn dochter had er een paard in de lease helaas doordat de klik er niet was met het paard ,heeft ze hem opgezegd
Wel hadden we een hele maand stalgeld betaald en had ze dus nog recht op 2 weken met haar paardje
In die tussen tijd hadden wij een ander gevonden voor dat paard die hem dan 2 dagen wilde leasen ,en zei zou er iemand anders bij zoeken voor de resterende dagen
Dit was ook afgesproken met de pension eigenaar en dat was geen probleem.,,We hadden dus s``maandags smorgens afgesproken en zou ze dat paard komen rijden
Aangekomen in stal ,paard weg ,wij kijken misschien staat hij op t land Maar nee Hoor paard was helemaal weg ,hij had dat paard gewoon verkocht zondags en is smaandags vroeg opgehaald
Met Jawel ons nieuwe deken die lag er net 2 weken op ,dus ik vroeg waar S was en me deken zegt tie doodleuk ja dat hoorde bij dat paard die komt wel terug
Nou dat deken kwam dus nooit terug , zou hij t wel vergoeden die € 129 Maar nee hoor ook die kwamen niet

In die tussen tijd verzorgde mijn dochter een pony van een vriendin van haar ,die we van t land hebben gehaald en daar gestald hebben
De wintermaanden braken aan ,wat er toen allemaal was zeiknatte stallen ,waar ze bijna door de bodem van die containerboxen zakten
Bix in t water gegooid en ga zo maar door
Niet strooien terwijl t spekglad was door de sneeuw ,menige paarden gingen onderuit
Toen mijn dochter dit de vriendin vertelde hoe haar paardje er bij stond,wilde zei dat we die meteen weg haalde, en ergens anders stalde als er plek was
We hadden zeer snel een plekje voor F en hebben hem verhuisd ,uiteraard zonder dit te melden want als iemand mij belazerd zoals met dat paard verkopen zonder dat wij van iets wisten en ons deken er bij pak ik diegen terug

Maar mijn dochter had in die tijd ook een mini shetje veulen gekocht van pension eigenaar voor € 100 plus stalling € 45 betaald
Die konden we helaas niet mee nemen ,Toen belde ik een kennis met de vraag of zei hem wilde verzorgen ,Maar die pension eigenaar kreeg er lucht van en pakte dat shetje af
Hij zal hem nu wel door verkocht hebben ,En nu wil ik weten wat mijn dochter haar rechten nog zijn van dat shetje

Kan ze die nu opeisen?
We hebben nergens bewijzen van stalling werd handje contantje ,betaald dat doen ze daar allemaal Zal wel belasting technish zijn
Maar je heb denk ik nooit een poot om op te staan
Ik weet dat er meerder mensen zijn waarvan de paarden zomaar onder hun kont verkocht worden of op t land gegooid worden als ze achterstand hebben
Zelfs 3 paarden in een container box als de stalling niet betaald word


Wie heeft ook deze ervaring of iets dergelijks


DxR
Berichten: 2
Geregistreerd: 15-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:18

ik heb er ook een tijd gestaan

hoe daar met paarden om word gegaan is gewoon mishandeling
paarden worden daar geslagen en geschopt als ze ff niet doen wat dochterslief willen
een van hen rijd daar paarden met veel klappen in, jonge paarden van rond de 3 4 jaar oud
de ander rijd de paarden zo kapot dat een klant dankzij haar , haar paard in moest laten slapen
paarden worden daar tot bloedend toe geschopt met sporen, mond hoeken worden kapot gereden
waar vervolgens niets aan gedaan word
met scheren wou een paard een keer niet luisteren waardoor hij trappen in zyn buik mocht ontvangen
schelden tegen pension klanten en dreigen, snotneus van 16 tegen klanten van 30 40
respect is er ver te zoeken
ze zyn ook zulke prinsessen dat ze verwachten dat iedereen voor ze wijkt

de eigenaar zelf is ook niet je van het
z slaat ihj tijdens het voeren vaak paarden op het hoofd omdat ze niet opzij gaan
er worder tijdens de winter niets gedaan tegen het vriezen waardoor alle paarden uitgleden en veel geblesseerd raakte
volgens stal eigenaar niets aan de hand en we moeten n iet zozeiken

als je van je paard hou ga je daar neit staan

het is een echte oplichter die by de gedachten paard alleen maar geld ziet


Leslie90

Berichten: 1823
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:25

Ik zal dan ook maar even reageren, ik ben de dochter van jootje13.

Het staat er niet echt duidelijk, wij hadden S nog, en hij stond daar nog toen we F daar heen haalde.
Paar dagen later was hij verkocht tussen neus en lippen door, met ons deken.

Er zijn daar veel dingen niet pluis, dat hadden we meteen door toen S zomaar verkocht werd terwijl ik hem nog een halve maand in de lease had.
Aangezien het einde van de zomer was en alle pensionstallen vol waren konden we alleen daar nog terecht, toen dat gebeurde hadden we geen andere keus dan blijven, pony paste niet op mijn balkon, helaas.

De ervaringen die hier worden neer gezet heb ik ook, en verder weinig aan toe te voegen...
Het sfeertje daar onder elkaar is echt heel hatelijk, geen wonder dat er veel weg zijn gegaan.

Ik wil gewoon weten of ik recht heb op mijn shetje, nu kunnen jullie zeggen: het is maar een shetje.
Ja, maar wel MIJN shetje waar ik voor betaald heb, en voor heb gezorgd en stalling betaald. Dat kan hij toch niet zomaar achter de hand houden en mij onthouden?!

Leslie90

Berichten: 1823
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Rotterdam

Re: ervaringen pensionstal parkzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:42

Hij zou op het land kunnen waar mijn jaarling nu staat, alleen zomaar ophalen... daarvoor zou ik echt 3 man sterk mee moeten nemen :P aangezien eigenaar ook losse handjes kan hebben!
Desnoods de politie.

DreamUp

Berichten: 1616
Geregistreerd: 14-06-09

Re: ervaringen pensionstal parkzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 23:21

Ik heb niet echt ervaring met parkzicht, kom daar heel af en toe.
De sfeer is ver te zoeken ja, veel mensen slaan hun paard om de kleinste dingetjes.
Wel weet ik dat berthus inderdaad niet zo van de papieren is bij de verkoop. Heb er 2 shetlanders gekocht (eerste is al 13 jaar geleden ofzo) daar kregen we niks bij. En bij de ander had ik wel papieren gekregen maar dat was omdat die nog bij de oude eigenaar stond en alles daar dus mee geregeld werd omdat ze zegmaar door verkocht werd aan ons.
Ik zou als ik jou was zo snel mogelijk een stal of stukje wei zoeken en je shet daar gewoon weg halen.

quintyxoxo

Berichten: 247
Geregistreerd: 20-03-10

Re: ervaringen pensionstal parkzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 23:26

Jaah ook bij mijn vorige pony, 1,5 jaar ofz, toen had k de papieren pas.
Trouwens eh Samira (of op bokt leslie90) ik zou wel uitkijken, heb vaker gezien dat ze ze gewoon gebruiken voor de lessen, vervolgens is je shetje verziekt..

Sorry voor al mijn gemene reacties!
Ik heb spijt voor alles wat ik heb gezegd en heelveel dingen zijn nieteens waar.
Mijn meningen die ik heb gegeven zijn ook niet waar.
Ik heb geprobeerd alles te laten verwijderen maar helaas kan dit niet.
AUB ga naar mijn profiel en lees mijn verhaal, of klik op deze link: http://i43.tinypic.com/ieeavd.png

Leslie90

Berichten: 1823
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Rotterdam

Re: ervaringen pensionstal parkzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 23:29

Hij is nu nog een jaarlingetje, dus hij zal nog niet voor de lessen gebruikt worden, lijkt me, dat zou wel heel barbaars zijn!
Wel staat hij als hengstje tussen merries en mag gewoon lekker zijn gang gaan in het land, iets wat ik helemaal niet wou met hem!
Wat als hij nu door verkocht is? Ik ben elke dag in staat om er naar toe te gaan, maar dat houd me steeds tegen, wat als hij door verkocht is....

quintyxoxo

Berichten: 247
Geregistreerd: 20-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 23:33

Leslie90 schreef:
Hij is nu nog een jaarlingetje, dus hij zal nog niet voor de lessen gebruikt worden, lijkt me, dat zou wel heel barbaars zijn!
Wel staat hij als hengstje tussen merries en mag gewoon lekker zijn gang gaan in het land, iets wat ik helemaal niet wou met hem!
Wat als hij nu door verkocht is? Ik ben elke dag in staat om er naar toe te gaan, maar dat houd me steeds tegen, wat als hij door verkocht is....


Dan heb je recht om hem terug te krijgen en bertus die mensen het geld moet terug betalen.
Het is zijn eigendom niet dus dan mag hij hem ook niet verkopen.
Jaah voor lessen zal hij niet gebruikt worden dan, maar jaarling of niet, die kleine ettertjes (Kleine kinderen) mogen in hun eentje het land in terwijl hun ouders in de kantine zitten te zuipen, huppa! halster om vast maken aan het hek en zitte maar (ook al is het alleen om ff te zitte)
Heb Caroline ook op een falabella zien rijden, en annemieke op een minishetje!

Sorry voor al mijn gemene reacties!
Ik heb spijt voor alles wat ik heb gezegd en heelveel dingen zijn nieteens waar.
Mijn meningen die ik heb gegeven zijn ook niet waar.
Ik heb geprobeerd alles te laten verwijderen maar helaas kan dit niet.
AUB ga naar mijn profiel en lees mijn verhaal, of klik op deze link: http://i43.tinypic.com/ieeavd.png

Leslie90

Berichten: 1823
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 00:33

Ja, kinderen worden daar ook aan hun lot over gelaten, die kinderen weten natuurlijk niet beter maar hoe moeilijk is het om je kind even in de gaten te houden.
Annemieke op een minishetje? :n hoe verziek je een shetje.

Er komen zoveel dingen naar boven uit die tijd.
Zo herinneer ik me nog heel goed dat een paard een zware koliek aanval had wat echt gevaarlijk was.
Paard lag van de pijn te kreunen, helemaal plat in zijn stal met zijn voorbenen (met ijzers) naar zijn buik te slaan.
Ik heb de stal deur open gedaan en ben erbij gaan zitten en heb hem gerust gesteld, geaaid en praatte wat tegen hem terwijl mijn moeder Bertus ging zoeken voor het nummer van de eigenaresse.
Bertus zijn reactie? ''Ohhhh, zoek maar een halster en gooi 'm maar in de paddock''. :? SORRY? een paard van hooguit 600 kilo even omhoog krijgen?! met een zware koliek aanval?! aub zeg.
Ik boos, en terug gegaan en het nummer gevraagd van de eigenaresse. ''Heb ik niet'' zei hij.
En godzijdank kwam er een stalgenoot aan die het nummer wel had. Gelijk gebeld en de eigenaresse kwam er aan.
Wat blijkt, Bertus had weldegelijk haar nummer maar was te begodverredomd om even naar binnen te lopen om het nummer te pakken en loopt gewoon, terwijl er een paard zoveel pijn lijd gewoon gezellig stallen aan te vegen alsof er niets aan de hand is.
Wie weet wat er gebeurd zou zijn als er niemand was en de eigenaresse niet gebeld kon worden en de DA te laat kwam :( tjongejonge.

Ik heb nog veeeeel meer, maar ik denk dat nu wel duidelijk is :)

Leslie90

Berichten: 1823
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 00:46

Ik ga proberen (met een sterke man) :+ of ik 'm ook gewoon op een normale manier terug krijg.
Gaat hij moeilijk doen komt er echt politie bij, en ik denk dat dat daar niet bij blijft!

Voor de dochters die meelezen: dat is geen dreigement, integendeel, het is een belofte.

DxR
Berichten: 2
Geregistreerd: 15-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 00:59

ja meid dat is jou goed recht
er zijn er veel opgelicht door hem die geen stappen ondernemen en ik vind dat moetmaar eens wel gebeuren
is toch te gek voor woorden dat je je eigen gekochte shetje niet meer mee mag nemen of mag zien

je ben niet de enige op parkzicht
zo is er nog iemand die dr weg gegaan isen haar paard loopt nog steeds op het land en mag ze ook niet mee nemen
hij zal wel weer geld ruiken en dat arme beest willen verkopen onder haar kont door aan de andere kant van nederland
als ik jou was zou ik heel snel je shetje op gaan halen, des noods eisen en versterking vragen

contant betalen doen er daar heel veel
zo kan hij de belasting ontduiken en mensen dus zodanig oplichten dat ze geen poot hebben om op te staan
leslie90 is echt niet de enige die van deze kwal zijn vieze zaakjes de dupe is geworden
het is alleen zo jammer dat niemand zn mond opentrekt

yentl2010

Berichten: 783
Geregistreerd: 17-07-09
Woonplaats: In het rustige Rotterdam Ommoord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 08:16

Tja ik kan wel een heel boek opendoen ook nog van de oude manege zevenkamp
Wat ik zo triest vind ,is dat de paarden niet even fatsoenlijk los gereden worden
Nee ze worden gezadeld poetsen is er niet bij ,stro plukken hangen nong in de staart
Opstappen en meteen aan t werk ,zo rond mogelijk laten lopen,t liefst met hulpteugels
Als t paard dan flink zijn best heeft gedaan na 30 minuten mag die naar stal niet even uitstappen nee gelijk lekker naar stal en de volgende mag
Ik heb geleerd eerst je paard los rijden ,dan werken en na t werken je paard uitstappen
Hoe verziek je paarden vraag ik me dan af? en dan zijn ze opeens niet goed meer en mag een ander de ellende kopen


Iemand kocht een paard bij pension eigenaar ,die was van een pension klant
Die pensionklant bleek stalschuld te hebben en de pension eigenaar wilde die schuld mee rekenen voor dat paard
Dus stel dat paard was€ 5000 ,eigenaar van dat paard had € 1000 stalschuld dus wilde Meneer € 6000 voor dat paard
De kopers dus op laten draaien voor de schuld ,Gelukkig waren deze mensen slim en lieten het paard taxeren en keuren en zijn er niet ingetrapt

Zo kan ik nog wel even doorgaan

quintyxoxo

Berichten: 247
Geregistreerd: 20-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 12:29

jootje13 schreef:
Tja ik kan wel een heel boek opendoen ook nog van de oude manege zevenkamp
Wat ik zo triest vind ,is dat de paarden niet even fatsoenlijk los gereden worden
Nee ze worden gezadeld poetsen is er niet bij ,stro plukken hangen nong in de staart
Opstappen en meteen aan t werk ,zo rond mogelijk laten lopen,t liefst met hulpteugels
Als t paard dan flink zijn best heeft gedaan na 30 minuten mag die naar stal niet even uitstappen nee gelijk lekker naar stal en de volgende mag
Ik heb geleerd eerst je paard los rijden ,dan werken en na t werken je paard uitstappen
Hoe verziek je paarden vraag ik me dan af? en dan zijn ze opeens niet goed meer en mag een ander de ellende kopen


k heb mijn vorige pony ook zo gehad, PRECIES zoals uw verhaal zegt.
Schat van een beestje opzadel (veel te klein tuig) de bak in crossen nou na een uur non stop crossen hebben het wel gehad en dan naar stal zadel af en wegwezen.
Zo heeft bertus die mensen een maand hun gang laten gaan en daarna ze weg gestuurd, veeeel te laat!!
Maar ondertussen had ze wel een gigantische trauma!

Sorry voor al mijn gemene reacties!
Ik heb spijt voor alles wat ik heb gezegd en heelveel dingen zijn nieteens waar.
Mijn meningen die ik heb gegeven zijn ook niet waar.
Ik heb geprobeerd alles te laten verwijderen maar helaas kan dit niet.
AUB ga naar mijn profiel en lees mijn verhaal, of klik op deze link: http://i43.tinypic.com/ieeavd.png

Leslie90

Berichten: 1823
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Rotterdam

Re: ervaringen pensionstal parkzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 13:27

Ik heb nooit de papieren gezien, dus ik weet niet of er wel echt papieren bij zaten.

Op die manier werd S ook door de dochter gereden :n

Ik moet langs,maar durf niet haha!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Re: ervaringen pensionstal parkzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:43

Moderatoropmerking:
Ik heb een hoop offtopic reacties verwijderd. In dit topic wordt gevraagd om ervaringen met stal Parkzicht. EA is geen discussie forum. Daarnaast mogen op Bokt alleen reacties vanuit eerste hand worden gegeven, hou hier rekening mee.

Leslie90

Berichten: 1823
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 16:06

Nouja :? in openingspost word duidelijk gevraagd wat we kunnen doen ?!
Dat noem ik dan geen offtopic.

Ondertussen vernomen dat er bij de politie al een aardige stapel aangiftens liggen tegen de staleigenaar.
Ik hoop dat we mede daardoor, en de verhalen en werkwijze van deze vent bekend zijn bij de politie, wat meer kans zullen maken.

edit; ik heb trouwens veel PB's gehad van hulpzame meiden die voor mij willen kijken of het shetje er nog staat.
Het is nogal moeilijk om hem tussen alle andere shetlanders te herkennen :+ maar ik ben inmiddels zelf gaan kijken en hij staat er nog.

Nog een keer edit :') : wat zou nou eigenlijk het beste zijn om te doen? Eerst er zelf naar toe gaan om aan hem te vragen hoe het zit? Of gewoon meteen naar de politie stappen?

Leslie90

Berichten: 1823
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Rotterdam

Re: ervaringen pensionstal parkzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 17:03

Ja we zijn inmiddels nu langs geweest, de stal eigenaar bleef netjes en rustig waardoor we zelfs bereid waren om mee te werken en er samen uit te komen.
Totdat mevrouw Buizer ff aan kwam stormen, dus ook gelijk de hele motivatie weg om nog maar even redelijk te blijven en er makkelijk uit te komen.
Dreigen etc. Nee, ben ik niet echt kapot van.

Ik sta daar ook niet een potje te dreigen en te roepen dat ik naar de politie stap, maar doe het nu zeer zeker wel.
Inmiddels weet ik ook dat hij doorverkocht is.
Jammer, maar helaas zal het op deze manier moeten.

DreamUp

Berichten: 1616
Geregistreerd: 14-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 19:10

SyhaxDesy schreef:
Leslie90 schreef:
Ja we zijn inmiddels nu langs geweest, de stal eigenaar bleef netjes en rustig waardoor we zelfs bereid waren om mee te werken en er samen uit te komen.
Totdat mevrouw Buizer ff aan kwam stormen, dus ook gelijk de hele motivatie weg om nog maar even redelijk te blijven en er makkelijk uit te komen.
Dreigen etc. Nee, ben ik niet echt kapot van.

Ik sta daar ook niet een potje te dreigen en te roepen dat ik naar de politie stap, maar doe het nu zeer zeker wel.
Inmiddels weet ik ook dat hij doorverkocht is.
Jammer, maar helaas zal het op deze manier moeten.


DOOR VERKOCHT?!?!?!

Pff.. wat ****
ik vind dat je m terug mag van die mensen die m hebben gekocht, en dat bertus hún dan moet betalen voor wat zij aan hem hebben gegeven.
maarja.. de vraag is natuurlijk hoe?

ben ik het mee eens. als het JOU pony is en jij betaald netjes de stalling, heeft iemand anders niet het recht om hem te verkopen :n
ik was al bang dat ik hem niet gezien had, sorry

Leslie90

Berichten: 1823
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Rotterdam

Re: ervaringen pensionstal parkzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 22:57

Zo dan! Ja zeker schoon zeg, zo kan het stro ook niet vies worden (welk stro)
Tjongejonge, is dit ook bij Parkzicht?

__mien
Berichten: 39
Geregistreerd: 14-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 22:09

dan wil ik graag even reageren over deze foto,
die is zeker NIET gemaakt bij pensionstal parkzicht want die heeft geen getegelde vloer.

verder is deze topic te triest voor woorden!

als jullie zo begaan zijn met paarden laat je ook je shetlander niet zo in de steek waar maanden niet naar omgekeken is.
en iets wat je weggegeven hebt ga je later toch niet terugvragen?

zeker niks te doen overdag, werkeloos?
dan heb je zeker tijd om dit soort ONZIN op internet te vermelden.

SyhaxDesy: hoe oud ben je nou om zo op deze topic te reageren?
je weet niet eens met wat voor soort mensen je te maken hebt.


voor de moderators: ik snap niet dat zo'n topic op internet geplaatst kan worden terwijl de waarheid ver te zoeken is.
je wordt in een kwaad daglicht gezet als manege en dat door 3 personen waarvan een moeder en een dochter en een kind dat van de manege afging toen ze 8/9 jaar was. hoe betrouwbaar is dit?

Leslie90

Berichten: 1823
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Rotterdam

Re: ervaringen pensionstal parkzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 22:22

Mien, wil je nu goed praten hoe jij met jou paarden omgaat? Ik weet wie jij bent.
Ik hoef me alleen nog te verantwoorden tegenover de politie.

mhollander

Berichten: 2387
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: pekela, groningen

Re: ervaringen pensionstal parkzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 22:25

Ik zou als ik jouw was niet te veel via bokt vertellen.

Zou gewoon zo snel mogelijk mijn shet er weg willen halen en verder niets meer met hun te maken willen hebben.

Leslie90

Berichten: 1823
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 22:28

Ik heb ook echt niet te veel vertelt, want dit is jammer genoeg nog maar de helft maar tuurlijk laat ik het daarbij :)

Ik wil 'm wel weghalen, maar dan zou het stelen worden, want zomaar krijg ik hem niet mee. En aangezien ik geen bewijzen heb van aankoop zou ik alleen mondeling kunnen zeggen dat ik hem heb gekocht.
Het is zijn woord tegen de mijne.

__mien
Berichten: 39
Geregistreerd: 14-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 22:32

Leslie90 schreef:
Mien, wil je nu goed praten hoe jij met jou paarden omgaat? Ik weet wie jij bent.
Ik hoef me alleen nog te verantwoorden tegenover de politie.


volgens mij ben jij niet zo slim want anders zou je weten wie ik echt ben,
en niet degene die jij bedoeld.

Leslie90

Berichten: 1823
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Rotterdam

Re: ervaringen pensionstal parkzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 22:41

Je weet ook niet wie ik bedoel, maar je hebt niets voor niets een schuilnaam op bokt, toch?

Mien, heb je slechte ervaringen over Parkzicht? Niet, snap ik niet wat je hier zoekt.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 39 bezoekers