Zijn vrouwen dom, of mannen gewoon niet te begrijpen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
M_aaike
Berichten: 924
Geregistreerd: 26-07-04

Zijn vrouwen dom, of mannen gewoon niet te begrijpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-10 16:11

Nav. dit topic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1334905
wilde ik jullie toch even updaten hoe het is afgelopen met mijn 'oude nieuwe' liefde.

Plus dat ik jullie visie op deze stelling heel graag hoor! }>

De Stelling luidt: Zijn vrouwen dom, of mannen gewoonweg niet te begrijpen?

Korte samenvatting:
Ben mijn 'oude en eerste' liefde weer tegen het lijf gelopen op een feestje, was erg gezellig, we hadden dagelijks contact, maar we konden elkaar steeds niet zien. (vakantieperiode) Wanneer ik op vakantie was, was hij thuis, waneer hij op vakantie was, was ik thuis, enzovoort. ;)
Na ruim 6 weken elke dag sms contact te hebben gehad, waren we allebei weer in het land. We zouden afspreken, maar hij zei op het laatste moment af met een flauwe smoes.
Hierna ook een week geen contact gehad.

En hier gaat mijn o zo geweldige ( :7 ) verhaal verder.

Ongeveer een week later, zaterdagsnachts, krijg ik een sms van hem. Ook in die en die discotheek?
heb teruggestuurd, nee nog niet, over een uurtje ben ik er. hij: gezellig! :)
Staat een vriendin van me, me heel zorgelijk aan te kijken.. ''Met wie sms je?'' vraagt ze?
Dus ik zeg, met P, hoezo?
''Oh.. ik dacht dat je geen contact meer had?''
Ik: ''Nee hebben we ook haast niet meer.. Dit was de eerste sms die hij stuurde in een week.'' (Stiekem was ik er best blij om.. :D )
Vriendin: ''Naja, ik vind wel dat je iets moet weten..''
Vertelt die vriendin dus, dat hij al langer met een ander meisje gaat, dat hij dat aan zijn vrienden heeft verteld,(1 van de vrienden van P is de vriend van mijn vriendin.) hij heeft nooit iets aan die vrienden over mij verteld, maar blijkbaar over dat andere meisje wel..

Naja.. dan sta je wel even met je mond vol tanden.. }:0
Heb ook bij mezelf gedacht, ik kan twee dingen doen:
- Naar huis gaan, en mezelf heel zielig gaan vinden.
- Mijn verdriet wegdrinken en gewoon heel hard feesten met mijn vriendinnen. :D

Heb voor het tweede gekozen, geweldige avond gehad. (De volgende dag was het niet zo heel leuk meer :+ )
Zijn smsjes heb ik genegeerd, heb hem ook genegeerd. (Hij was ook in die discotheek.)

Een week later, kom ik hem tegen in de kroeg. Hij kwam bij me staan, heb verder heel normaal tegen hem gedaan.
Vervolgens kwamen we er zo op, en heb het hem toen ook gewoon op de man af gevraagd.
En verbijsterd dat ie was.. :7
Hij snapte er écht niets van.. Zoiets zou hij noooooooit doen, en hoe kwam ik erbij om zoiets te geloven?
Hij heeft zo ongeveer een uur op me ingepraat, er kwam zelfs een hele liefdesverklaring bij kijken. (jaja! :D )
Totdat hij me zover had gekregen dat ik hem geloofde. We zijn naar buiten gegaan, hij zou me wel even thuis brengen. Ik heb hem nog even binnen gevraagd, was allemaal erg gezellig, en (natuurlijk) van het een kwam het ander, dus we zijn samen in bed beland.
Opzich niks mee, zo op het eerste gezicht.. Maar helaas..

Na een week vol leuke smsjes, leuke afspraken in het vooruitzicht, kwam ik hem weer tegen in de kroeg. Ik vond al dat hij een beetje afstandelijk deed, maar dacht, ach, zal het me wel verbeelden.
Later op de avond komt een vriendin van me naar me toe.. ''ehh Maaike? Ik weet niet of je het weet.. Maar P heeft sinds vanavond een relatie.. ''
Naja, toen sloeg het er wel even in natuurlijk.. Vrienden van hem bevestigden het verhaal ook.. Tsja.. Daar sta je dan..
Heb die avond even heel, maar dan ook écht heel hard gejankt..

Heb hem alleen nog een sms gestuurd met: ''Ik hoop dat je nu trots bent op jezelf. :)'' en daarna ook nooit weer gesproken, hij heeft geen contact opgenomen, helemaal niets.


Nog een pikant detail! :D

Op het moment dat ik in snikken uitbarstte, zijn paar vriendinnen naar hem toegegaan en hebben hem eens flink duidelijk gemaakt hoe over hem dachten. 8-) En weten jullie wat het enige is wat hij kon uitbrengen? ''Ja maar, ja maar.. het verhaal heeft twee kanten..'' :+

Mijn vraag aan jullie is, hebben jullie zoiets wel eens meegemaakt, en hoe gaan jullie er mee om? Soms heb ik namelijk zoooo het gevoel dat ik echt op de verkeerde types val? :(:)

Een ding weet ik wel zeker, ik blijf nog heel, heel, heeeeeeeeel lang an independent single lady! :D
Laatst bijgewerkt door M_aaike op 10-09-10 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt

That awkward moment when someone asks you to tell more about yourself,and you're like: OH GOD, WHO AM I?!?


MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Zijn vrouwen dom, of mannen gewoon niet te begrijpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:21

Mannen zijn niet te brgijpen :n

Net zoals met smsjes :+

Maar behoorlijk poedersuiker voor jou :(:)

Saskiaatje

Berichten: 11435
Geregistreerd: 28-03-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Zijn vrouwen dom, of mannen gewoon niet te begrijpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:22

Vrouwen zijn dom. :')

    Ricky [L]
    † 20.02.2001 - 10.05.2011 ♥
      Me? A stalker?! No, I just observe.... behind a tree.... at night.... in the rain.
      † 23.06.1995 - 19.11.2014 ♥
Leren Passier dressuurzadel te koop!

SofieBeau

Berichten: 3484
Geregistreerd: 09-09-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:27

Mannen zijn heel goed in zich anders voordoen dan ze werkelijk zijn...

Een aantal jaar geleden zou ik net het omgekeerde gezegd hebben, want "zijn het niet altijd de vrouwen die achterbaks doen? "
Maar enkele relaties ed later kan ik gerust zeggen dat veel mannen het leuk lijken te vinden je helemaal in te pakken en eens ze je hebben plots te veranderen in ergerlijke wezens :+
Vraag me alleen nog steeds af of ze het bewust doen, want vaak lijken ze het zelf helemaal niet door te hebben hoor, in wat voor een k******** ze plots veranderen :n

ze zijn vast niet allemaal zo, maar de meesten slagen er toch mooi in ons om de tuin te leiden.

Zelf de braafste sul bleek het al nodig te vinden na 4 maand met een ander in bed te belanden :roll: waarna hij zich weer voordoet als het veel te brave gastje en ik hem dus vergeef... en hij mij 2 maand later toch maar zelf dumpt :( om dan 2 dagen later te denken dat hij met zijn zelfde brave smoeltje weer opnieuw kon komen proberen _O- (simpele zielen hoor :+ )

nja, veel sterkte met dat andere geslacht, hop hop zoeken naar die ene goeie :D

Alleen altijd zo jammer als blijkt dat je zoveel tijd aan een kansloos geval hebt verspeeld :Y)

Sabinee__

Berichten: 6544
Geregistreerd: 01-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:28

Saskiaatje schreef:
Vrouwen zijn dom. :')


Agree :')

“If you were half as funny as you thought you were, my boy, you'd be twice as funny as you are.”

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:28

Ach... ik begrijp mannen beter dan vrouwen.... dus eigenlijk allebei niet echt. ;) Denk dat het mensen eigen is. :')

sporter
Berichten: 2440
Geregistreerd: 15-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:29

Saskiaatje schreef:
Vrouwen zijn dom. :')


_O-

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:29

sporter schreef:
Saskiaatje schreef:
Vrouwen zijn dom. :')


_O-


Ik heb meer het idee dat de meesten niet zo goed logisch kunnen nadenken. :+

SaBiNa_S

Berichten: 3738
Geregistreerd: 03-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:31

Wat een l*l sorry haha.
En mannen zijn ongelovelijk dom :D

PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:32

Hier nog zo'n soort situatie!
Heb je een relatie, allemaal leuk en aardig, ziet hij je toch meer als een goede vriendin.. ^)
Mannen, ik zal ze nooit begrijpen. :))

                                                                              alles is liefde

lindake
Berichten: 11269
Geregistreerd: 29-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:34

Ach, op elke potje past een dekseltje, en eens je jou dekseltje vindt, zal je dat dekseltje maar al te goed begrijpen (alhoewel, ook niet altijd :+)...

Verder mannen niet te begrijpen en vrouwen dom? Hmmm rechtlijnige stelling aangezien sommige mannen niet te begrijpen zijn en andere juist wel. En sommige vrouwen echt dom zijn en andere niet. En dat de meeste personen er gewoon tussen in vallen.

Lisann__

Berichten: 2593
Geregistreerd: 13-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:35

Sommige mannen zijn niet te begrijpen, en sommige vrouwen zijn gewoon dom. :D

l'imperfection est la beauté

Equidea

Berichten: 6347
Geregistreerd: 10-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:36

Allebei, en soms ook andersom. ( wel eens vrouwen horen kakelen?)
Laatst bijgewerkt door Equidea op 10-09-10 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Geld verdienen door emails te lezen, geen snel-rijk-work-wondermiddel, wel verslavend en een leuk zakcentje :') >> klik hier

Sleeper

Berichten: 3955
Geregistreerd: 21-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:36

In dit geval zijn vrouwen dom :Y) :(:)

.........

stefan3
Berichten: 370
Geregistreerd: 13-01-10
Woonplaats: 't boeren land

Re: Zijn vrouwen dom, of mannen gewoon niet te begrijpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:50

yep, in dit geval zijn vrouwen dom....
Het is toch ook zo makkelijk om op een vrouw (niet allemaal maar een hoop) in te praten net zolang totdat ze het ook daadwerkelijk geloven, echt onbegrijpelijk.
Een vent gaat gewoon op zijn doel af en stelt alles in het werk totdat het hem gelukt is......en in dit geval met resultaat....daar valt weinig aan te begrijpen.....

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:56

Tja als je denkt ze te brgijpen veranderen ze de regels..dus ik stem op niet te begrijpen.

Sterkte meis!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

BabbieB

Berichten: 2041
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 17:01

Soms zijn vrouwen zo dom om de mannen zo graag te willen begrijpen. :+

Het woordje begrijpen kan je soms ook uit deze zin weglaten _O-

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Zijn vrouwen dom, of mannen gewoon niet te begrijpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 17:08

Mannen zijn niet te begrijpen. :+ Weet het op het moment redelijk zeker.

Saskiaatje

Berichten: 11435
Geregistreerd: 28-03-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Zijn vrouwen dom, of mannen gewoon niet te begrijpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 17:09

Vrouwen zijn anders ook niet te begrijpen hoor. :')

    Ricky [L]
    † 20.02.2001 - 10.05.2011 ♥
      Me? A stalker?! No, I just observe.... behind a tree.... at night.... in the rain.
      † 23.06.1995 - 19.11.2014 ♥
Leren Passier dressuurzadel te koop!

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 17:12

Saskiaatje schreef:
Vrouwen zijn anders ook niet te begrijpen hoor. :')


Daar heb je ook gelijk in, maar het is vooralsnog even niet mijn voorkeurssekse om naar op jacht te gaan. :) Misschien verandert dat nog, maar voorlopig ben ik gewoon in de war door die stomme mannen haha. _O-


M_aaike
Berichten: 924
Geregistreerd: 26-07-04

Re: Zijn vrouwen dom, of mannen gewoon niet te begrijpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-10 17:36

haha leuk dat de meningen zo verdeeld zijn.

Opzich weet ik ook wel dat ik me heb laten inpakken, dus ben ik (als vrouw) dom, maar dat mannen zoiets bij een vrouw kunnen flikken, vind ik dan weer niet te begrijpen..

That awkward moment when someone asks you to tell more about yourself,and you're like: OH GOD, WHO AM I?!?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 17:37

Meid,
Mannen zijn gewoon niet te begrijpen, Het ene moment zeggen ze dit en het anderen moment dat.
Geloof mij maar je bent niet de enigen die ze niet snapt. Ik kan je zo de hand schudden.
Ik doe zelfs geen moeite meer om mannen te begrijpen. Het ene moment is het helemaal geweldig en het anderen moment dan is het gewoon verwarend want je snapt er niks van. Ik zal maar zwijgen over de smsjes die ik toen kreeg whahah. Want daar kom je helemaal niet uit whaha.

Wat er ook gebeurd gewoon blijven lachen hoe erg het ook af en toe kan worden :o
Kop op we zijn tenslote vrouwen. Girl power is er niet voor niets :D

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Re: Zijn vrouwen dom, of mannen gewoon niet te begrijpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 17:57

Het zijn niet perse vrouwen die dom zijn of mannen die niet te begrijpen zijn.
Mannen en vrouwen denken vaak simpel weg gewoon heel anders over veel dingen.
(daar kom je achter wanneer je veel met mannen om gaat en als one of the guys wordt gezien :') )
En eigenlijk is het gewoon ontzettend grappig, en zijn de meeste mannen gewoon 10x nuchterder dan vrouwen.

Ibbel

Berichten: 48928
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 18:02

Een ex is over het algemeen niet voor niets een ex :+

Mannen worden - meestal - veel meer gereguleerd door hun hormonen, als het om seks en relaties gaat. Pas heel veel later komen daar bij hun misschien ook eens emoties bij. Zo onbegrijpelijk zijn mannen dus helemaal niet. Als je de biologie die erachter zit maar snapt. Het zijn dieren die toevallig ook nog een beetje kunnen praten (maar zelfs dat communiceren lukt ze al niet altijd even goed) maar vooral instinctief reageren. Hou dat voor ogen en je komt een heel eind :D

Vrouwen hebben het probleem dat ze veel te emotioneel reageren en hun verstand niet gebruiken. Doen ze dat wel, zie boven, dan kom je een heel eind.

Ik neig er dan ook naar om te concluderen dat vrouwen dom zijn. Ze gaan, tegen beter weten in, opnieuw met een ex in zee, en ze laten zich leiden door emoties ipv hun verstand.

Mannen weten gewoon niet beter. :D

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Re: Zijn vrouwen dom, of mannen gewoon niet te begrijpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 18:06

Mannen kennen zichzelf trouwens vaker beter dan dat vrouwen dat doen.
Ik kreeg woensdag nog de uitspraak van een man te horen (jaja zelf kennis) 'Mannen kunnen maar met één ding tegelijk denken en dat is het ding waar op dat moment het bloed naar toe stroomt.' :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, ComscoreBot, friezenfan2, GoogleAdsense, kwita, Lynnepinny, MissBambi, Mutti, noordje, ryukapple, Sabine, Stybba, Unit, Wonderstruck, xPabloBokt en 70 bezoekers