vanuit Americana in Augsburg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
freespirit
Berichten: 1913
Geregistreerd: 02-07-05
Woonplaats: tussen Assen en Emmen

vanuit Americana in Augsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-10 22:39

Vanuit Americana in Augsburg allemaal de groeten van bokkers CarmenBoeve, Tadita en Freespirit !!!!

Lopen er nog meer western Bokkers met lege portomonaie en volle tassen rond :? Morgen overdags weer over de beurs heensjouwen en s avonds een gave }:0 }:0 show, :D

Groeten allemaal +:)+

Cowhorse7

Berichten: 101
Geregistreerd: 27-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 11:57

hmm ik hoorde dat het dit jaar allemaal wat tegenviel???? is dat zo? zou wel jammer zijn... ;(

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 11:39

Ik ben er ook geweest, we zijn er vier uur geweest en toen hadden we het wel gezien, en niet eens veel gekocht.
Het was niet verkeerd hoor, alleen de jaren daarvoor veel groter ;) Vandaar dat het tegenviel.

freespirit
Berichten: 1913
Geregistreerd: 02-07-05
Woonplaats: tussen Assen en Emmen

Re: vanuit Americana in Augsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 12:00

Twee jaar geleden zijn wij ook geweest en het viel ons dit jaar echt niet tegen. Wij hebben 2 volle dagen rondgehobbeld en de shows bekeken, nu weer thuis maar ik zou weer rustig een dag op de beurs kunnen spenderen hoor !!

Gelukkig volgend jaar weer Americana !!!! (na volgend jaar weer 2 jaar wachten)

CarmenBoeve
Berichten: 33
Geregistreerd: 12-03-07
Woonplaats: Land van Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 09:12

Knap hoor om in 4 uur tijd alles daar al gezien te hebben. Kleiner dan twee jaar geleden was het zeker niet, miste alleen stands uit Amerika en Spanje En pingelen kon je er ook wel. En het viel ook niet tegen als alleen dat er met de hengstenshow de tijd een half uur naar voren was verschoven en dit niet ( of niet duildelijk genoeg ) was aangegeven of omgeroepen. En de daarna geplande programma uitviel. Maar deze avond was ook gratis dus klagen heeft geen zin. Het avondprogramma van de vrijdagavond was leuk en mooi en de Reining was met sommigen erg spectaculair te noemen. Ook Pleasure ( niet helemaal mijn ding ) was ook erg leuk om te zien. Verder was er weer de gehele dagen o.a. Cuttingwedstrijden te zien die voor iedereen
( gratis ) toegankelijk was.
En hal 4 met de hengsten was ook niet te versmaden :D zeker voor mij. FootWorks Finest wordt de papa van het veulen van mijn Quarter Sally en was dus ook mooi aanwezig daar. En even de ruimte met deze hengst te mogen delen in zijn box was voor mij helemaal te gek en een zoon welke daar ook stond even te mogen bewonderen. En ook van het dekgeld een hele leuke korting gekregen ivm Americana. Hoe zo viel het tegen +:)+ Americana viel zeker niet tegen. We hebben veel gezien, geleerd en lol gehad en mijn voeten 's avonds blij waren in bed te liggen in een overigens prima verzorgd hotel.

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 09:40

:Z Ik mag toch wel zeggen dat ie mij wat tegenviel? Kwam niet voor de shows ;) Heb me er prima vermaakt. Alleen kort :D De Q10 vond ik mooier! Daar zijn we op de terugweg geweest ;)

CarmenBoeve
Berichten: 33
Geregistreerd: 12-03-07
Woonplaats: Land van Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 09:51

smax schreef:
:Z Ik mag toch wel zeggen dat ie mij wat tegenviel? Kwam niet voor de shows ;) Heb me er prima vermaakt. Alleen kort :D De Q10 vond ik mooier! Daar zijn we op de terugweg geweest ;)

Zeker mag je dat zeggen hoor. Niks mis mee. Ik gaf alleen mijn indruk weer. Misschien dat de crisis er wat mee te maken kan hebben of dat ze niet genoeg opbrengst hebben gehad vorige keer. Je wilt niet weten wat een standplaats daar kost zijn wij achter gekomen dit keer.
Nee hoor ieder zijn smaak. Maar goed ook anders wordt het zo saai allemaal.

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:11

10.000 euro... Ik heb ook een standhouder gesproken, weet alleen de naam van de stand niet meer....belachelijk duur, dat moet je maar zien te verkopen hoor.. pffff
Hoorde dat er een hoop switzers niet gekomen waren... puur vanwege de prijs

Sassy4barrel
Berichten: 1921
Geregistreerd: 23-10-07
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 09:39

Hebben jullie toevallig de Freestyle reining : Elvis gezien , en de Horse en Dog Trail en - of de barrel racing en fotos gemaakt ? 8-)