Christoph Sandmann aan start tijdens menwedstrijd Assen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Christoph Sandmann aan start tijdens menwedstrijd Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-10 17:00

www.rtvdrenthe.nl


De Duitse vierspankampioen Christoph Sandmann komt zaterdag en zondag aan de start op de tweede nationale menwedstrijd in Assen. Sandmann bereidt zich momenteel voor op zijn deelname aan de Wereldruiterspelen in Kentucky begin oktober.

Er zijn ruim 50 deelnemers in de rubrieken enkel-, twee-en vierspan en tandems, zowel paarden als pony's. Voor de rubrieken tweespan paarden en alle ponyrubrieken is Assen bovendien een kwalificatiewedstrijd voor de Wereldkampioenschappen in 2011. Naast Christoph Sandmann en zijn dochter Anna, die uitkomt bij de tweespan paarden, kan de organisatie zich verheugen op meer internationale deelname. Zo starten onder andere deelnemers uit Belgiƫ en Italiƫ waardoor de Menwedstrijd Assen een internationaal tintje heeft.

Parcoursbouwer Anno Zagers heeft zeven marathonhindernissen ontworpen, waarvan drie geheel nieuwe hindernissen op het terrein naast Sunrise Stables, dat door een buurman ter beschikking is gesteld. De prachtige hindernis met waterpartij vormt het spectaculaire hoogtepunt van de marathon zondag. Zaterdag worden de wedstrijden dressuur en vaardigheid verredenop de terreinen van Hippisch Evenementencentrum Sunrise Stables in Assen.

Maeve
Berichten: 1871
Geregistreerd: 12-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 21:16

Volgens mij is de ruimte voor de dressuurringen door een buurman ter beschikking gesteld, de nieuwe hindernissen staan net als vorige keer op het terrein van de recreatieplas Baggelhuizen :+
Hoe dan ook, ich bin dabei :D

Nathalie83

Berichten: 1371
Geregistreerd: 07-09-08
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 22:49

Ik zag vanmiddag idd allemaal witte dressuurhekjes in het land van de buurman staan :)

Ben alleen wel heel benieuwd hoe het met de tunnel zal gaan.. Kan me voorstellen dat er paarden zullen zijn die er niet door willen..