vanaf vandaag 5uur vanmidag... nieuwe website dawra in de lu

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
angelavd
Berichten: 116
Geregistreerd: 30-10-05

vanaf vandaag 5uur vanmidag... nieuwe website dawra in de lu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 12:34

Website DAWRA opnieuw uitgebreid en vernieuwd

http://www.dawra.nl nog meer mogelijkheden

In Februari 2010 tijdens de Algemene ledenvergadering was er de lancering van de vernieuwde website van de DAWRA, de Dutch Arabian Western Riding Association. Op deze website was alles te lezen over de vereniging zelf, werd het laatste nieuws en de agenda geplaatst en kon je o.a. foto’s, artikelen en de behaalde resultaten bekijken. Het was de bedoeling dat deze vernieuwde site die een tal van nieuwe functies had, vele extra mogelijkheden zou bieden. Helaas bleek dit in de praktijk niet te werken en het systeem voldeed dus niet echt aan de verwachting. Er is achter de schermen hard gewerkt aan een nieuwe site, dus ja we hebben weer een nieuwe site… Misschien iets minder luxe, maar wel zeer goed werkbaar!!!

Zo kunnen bijvoorbeeld inschrijfformulieren gemakkelijk worden gedownload via de agenda maar ook patterns en foto’s vind je hier natuurlijk terug. Nieuw is dat er ook filmpjes geplaatst kunnen worden op de site. (wel door Webmaster, dus even de link doorgeven) Als bezoeker ben je bij het bekijken van de homepage meteen op de hoogte van het laatste nieuws van de DAWRA.

De site is voor 98% af en zal vanmiddag zo rond 5uur on-line gaan…Ik wens iedereen veel kijk en leesplezier! En als je nog opmerkingen hebt dan horen we ze graag! Ook zal om 5uur eindelijk het mailadres info@dawra.nl zonder problemen gaan draaien.

De DAWRA bedankt sponsor Jan van Duyvenbode die wederom deze fantastische nieuwe website heeft gerealiseerd.

Benieuwd geworden? Neem een kijken op http://www.dawra.nl.

claudiaM33
Berichten: 1230
Geregistreerd: 14-09-09
Woonplaats: wilnis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 21:36

Heel mooi Angela, hoop niet dat je me een zeurpiet vindt maar ik mis de actuele info over de wedstrijd van zondag op de nieuwe site....... :o :o :o
(patterns, heb al gekregen via mail maar is op site ook handig, progamma......)
gr Claudia