bokkers hate stef??????

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 19:50

vanmiddag op de horses chat kreeg ik nogal het een en ander naar mijn hoofd geslingerd. Nu lig ik hier verder niet wakker van, maar... Lees even verder.
Er is o.a. tegen mij gezegd:
Het was onbeschoft van mij om tegen Nimber te zeggen dat ik haar dunner vond dat ik verwacht had (op foto's kwam ze dus dikker over op mij dan ze daadwerkelijk is)
Het is niet vreemd dat ik nu weer geen werk heb, aangezien mijn gedag.
Ik vergal bokt met mijn gezever.
Zulke zaken moet ik met vriendinnen bespreken, en niet op bokt gooien.
Maar, ohnee, je had geen vriendinnen.
Pepper en Roskario werder er ook nog bij betrokken, maar hoe of dat zat weet ik al geeneens meer.
Ook werd mij verteld dat deze persoon niet de enige was die zo over dacht blablabla (Kimmy is getuige van dit verhaal, zij was erbij)

Daarom, heb je iets tegen mij, of weet ik veel. Zeg het dan nu, of houd je mond. Ik hou er niet van dat er achter mijn rug om gel*ld wordt. Dus wees dan eerlijk en zeg wat je allemaal wel niet op je kerfstok hebt tegen of over mij.
Dus, als ik die persoon moeten geloven hebben nogal veel bokkers een hekel aan mij, dus bij deze: Brandt los


Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 20:08

ik heb nix tegen je hoor als je dat maar weet


Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 20:09

uh nee voor zover ik weet heeft niemand een hekel aan je? ik heb ook iets neer gezet op onzin, kwam ook iets banketstaaf over dan bedoeld, als ik eerlijk moet zijn: Ik vind dat je soms zoiets hebt van ik weet tóch lekker meer dan jullie, en ik wete van een aantal dat die dat ook vinden, een beetje irri om het zo te zeggem? Maar sorry als dat echt stom of banketstaaf over komt! want jij kan er niks aan doen dat je gewoon meer weet over paarden, net zomin je er wat aan kan doen dat je eerlijk bent wat door sommige nega wordt opgevat

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 20:14

ik heb ook geen hekel aan je hoor, zou niet weten waarom, en ben ook nog niemand tegengekomen hier die dat wel heeft Verward dusse volgens mij moet je je niks van dat verhaal aantrekken, en gewoon lekker doorgaan met bokken zoals je altijd al deed!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 20:17

Laat je niet gek maken.
Als jij het hier naar je zin hebt, blijf je toch gewoon komen.
En laat die personen toch lekker kletsen, als jij je hier welkom voelt (wat je in mijn ogen ook gewoon bent) is het toch goed?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 20:21

daar gaat het ook niet om. Het zou mji een worst wezen wat jullie allemaal van me vinden, of juist niet.
Maar wees dan wel eerlijk, en ga niet achter mijn rug om zitten ouwehoeren

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 20:23

nou, een hekel aan je heb ik niet hoor!
Ik kom nooit op horses, en als ik dit allemaal zo hoor denk ik ook niet dat ik dat ooit ga doen. Wat achterbaks zeg!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 20:26

Alsjeblieft laat iedereen in zijn waarde!!!
Ik las vanavond in de karnt een stukje van een jongen die zei op de vraag wat is je grootste irritatie:

Irritaties van mensen. Waarom zou je zoveel moeite stoppen in irritatiegevoelns voor andere mensen, wanneer je ook tolerant kunt doen en dezelfde moeite in positieve dingen kunt stoppen.

Kan ikme helemaal bij aan sluiten!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 20:59

Nou ik heb helemaal niks tegen je hoor stef Lovers .....maare heb je geen idee wie dat zeiden dan, was je zelf op dat moment ook op de chat?
Inderdaad erg Schijnheilig

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 21:00

nou ja...wie waren dat dan??? Gezellie zeg!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 21:02

Hoi,
Tja, ik heb geen hekel aan je. Je bent een heel aardig iemand waar je best wel lol mee kunt hebben.
Maar ik denk dat het een beetje zo zit. Jij gedraagt je anders zoals anderen het doen. Je rijd op een shet. je doet aan vrijheidsdressuur en western. Je bent gewoon heel anders bezig zoals anderen.
Maar dat is jouw zaak en niet die van anderen. Maar dat zij dat zeggen van je werk vind ik gewoon beledigend. Ik zou zelf zo kwaad worden dat houd je niet voor mogelijk. Jij vergalt bokt helemaal niet. Zulke mensen vergallen bokt. De kracht van bokt is toch iedereen in zijn waarden laten? nou dat mogen zij doen! En dat van Nimber, dat gaat tussen Nimber en jouw en daar hebben zij helemaal nix mee te maken! En volgens mij vond nimber het helemaal niet erg! Wie waren het eigenlijk?
Groetjes!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 21:04

wie het waren is niet echt belangrijk denk ik (wie het was eigenlijk).
Kimmy was er ook bij, en ik dus ook.
Nogmaals, het gaat me er niet om WAT er is gezegd, maar als je wat tegen me hebt, zeg het dan NU, en niet dat ik het via via hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 21:05

aguttie stef,

hoe erg ! Bij deze zal ik vertellen dat ik het was met wie stef ruzie heeft gemaakt, en stef ik banketstaaf niet over jou , ik heb alles recht in je gezicht gevlamd wat ik er van vond , en je trok het je toch helemaal niet aan? wat zit je dan weer hier te zeiken, Misselijk
En jij bent inderdaad de beste in dingen uit hun context trekken, als je nu is heel het gesprek had hier neer gezet he stef, hadden er mensen geweest die hadden kunnen volgen, nu ben jij met kimmy , en ik met ellen en yvonne de enige weten wat er echt gezegd is!Maar meisje, doe zielig zo lang je wil, ik heb gezegd dat ik genoeg heb van je zielige gedoe

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 21:07

jij had het erover dat meer mensen over mij denken zoals jij, ik ben dus zeer benieuwd wie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 21:11

whoehoe stef, je bent zo nieuwsgierig! wel, die mensen gaan het niet vertellen Haha! kijk , sommige mensen blijven anoniem en ik ben niet degene die mijn vrienden verraadt. Je kan oftwel nu ineens huilend heel bokt afbellen of ke kan zeggen, okeej dan, maar zoals je iedereen erbij betrekt haha belachelijk

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 21:12

owhjee, pj kan weer door zijn scherm heen kijken en ziet mijn tranen stromen!!!! Huilen Huilen Huilen Extreme duivel

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 21:18

sorry allebei maar ik vind echt dat dit prive uitgevochten moet worden. verder weet ik (en wil ik niet weten) wat er is gezegd want ik wil het gezellig houden hier. ik heb aan geen van beide een hekel. en stef jij weet dat ook.maar laten we het hier toch leuk houden?? laar iedereen in zijn waarde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 21:19

stoer! hier durf je wel je moind open te doen, en op de chat zwijg je als verdoofd als ik er iets over zeg! je kan nog lager vallen oor joy geen probleem, en bart als het kan hoeft er voor mij geen slotje op Verward

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 21:21

Lon, ik ga niks prive uitvechten, ik hou mijn mond wel, Maar ben erg nieuwschierig wie die andere personen zijn die zo over me denken als PJ

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 21:25

Een forum is bedoelt om nuttige leuke en andere dingen met elkaar te delen. Het is de bedoeling dat je berichten plaats die voor iedereen (of een deel ervan) intressant is.

Dit likt mee een chat kanaal te worden en ik vindt dat je 'meningsverschillen' beter prive kan uitvechten.

Dit soort gesprekken leidt nergesn toe weet ik uit ervaring

enne stef. laat je niet opnaaien en P.J doe niet zo banketstaaf. Mensen neermaaien is erg makkelijk.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten