Ysbrand Chardon gezien!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Ysbrand Chardon gezien!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 15:21

Schuin tegenover ons zijn nu de zogenaamd 'PPS' (presentatie & prestatiedagen springpaarden) en daar komen hele goede ruiters (erik van der Vleuten, Piet Raymakers e.a.)
Nu gaf Ysbrand Chardon daar daarnet een demonstratie en ik ben samen met m'n vader gaan kijken. Was dus 4-span, zag er heel mooi uit. In dat span had hij 2 KWPN'ers en 1 orlovdraver, en de andere weet ik niet meer Verward
Hij liet eerst een stukje dressuur zien, zag er heel netjes uit, en hij vertelde er ook vanalles bij. Zo zijn ze 6 uur per dag bezig met 9 paarden die bij hun op stal staan. En alle paarden worden ook nog onder het zadel gereden.
daarna liet hij een stukje marathon zien, nou dat ging wel hard zeg! Haha!
Ik vond het heel knap hoe die paarden zo goed gehoorzaamden en heel goed luisterde, hij bestuurde het vierspan ook nog even met zijn linkervoet! Echt heel knap !!
kortom; het was heel leuk en leerzaam!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront



liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 17:03

heyyy

ik heb weer wat gemist!! maar ja, had al ingeschreven voor een wedstrijd, toen wist ik niet dat Ysbrand kwam!!

gr linda Lachen

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 22:47

IJsbrand is wel leuk ja... Toen ik nog op Deurne zat heeft ie een keer een clinic gegeven, samen met Ad Aarts. Persoonlijk vind ik Ad leuker, maar die ken ik ook veel beter, ik heb les van hem gehad. Wat heeft dié man een humor zeg, ongelovelijk...

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 22:49

Ik heb Ijsbrand ook wel vaak gezien. Hij rijdt als een idioot, maar dat bewaart hij voor de finales meestal. Hij zou onder geen beding mijn paard voor de kar meekrijgen. Ik vind het een enorme Lips are sealed met een hoog arrogehalte Misselijk

Goedgekeurd onderschrift :)

Alvaron

Berichten: 1763
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 07:45

Billy schreef:
Ik vind het een enorme Lips are sealed met een hoog arrogehalte Misselijk


Hier nog een }>

Marije_jiplover

Berichten: 25240
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 11:15

Ik heb Ysbrand ook al wel eens een clinic zien geven, vond dat toen wel leuk. Als er echter een wedstrijd is, ben ik voor Koos de Ronde, die komt ook nog eens bij mij uit de buurt.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 11:59

pniekepnak schreef:
IJsbrand is wel leuk ja... Toen ik nog op Deurne zat heeft ie een keer een clinic gegeven, samen met Ad Aarts. Persoonlijk vind ik Ad leuker, maar die ken ik ook veel beter, ik heb les van hem gehad. Wat heeft dié man een humor zeg, ongelovelijk...


Daar heb ik ook les van!! Ik moet hem van de week maar weer bellen, Ik vind Ad goed lesgeven!! Haha!

Linda Lachen

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 12:03

Marije_jiplover schreef:
Als er echter een wedstrijd is, ben ik voor Koos de Ronde, die komt ook nog eens bij mij uit de buurt.


waar kom jij dan vandaan Marije?
Ik sta nl op stal bij de Ronde, maar dat is in Poortugaal, en ligt toch echt een flink stuk van Zeist af Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, sterregoud, tienus63, Vagabondo, vilheide en 20 bezoekers