Mijn verslag (erg lang)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Mijn verslag (erg lang)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 11:53

Oké dan nu ook maar een verslagje van mij Haha!

Ik werd om 9.15 opgehaald door Sterre in Utrecht. Haar auto was gelukkig héél makkelijk te herkennen aan het Duitse kenteken. We waren er allebei ongeveer tegelijkertijd (ik+/- 3 min. eerder) en we waren allebei nog op tijd ook!!!

Daarna gingen we naar Groenekan om Amber, de de dochter van Sterre, op te halen in Groenekan bij familie. Ze stond alleen nog onder de douche dus we moesten even wachten.

Vervolgens kregen we een berichtje van Sjimmy dat ze al bij het knooppunt Hoevelaken stond, omdat ze een bus te vroeg genomen had (aiai) en Sjimmy heeft dus een hele tijd staan wachten.

Het de weg vinden met de auto verliep overigens met een beetje gestress best goed, alleen bij het knooppunt Hoevelaken ging het mis, we hebben over het hele knooppunt heen gereden Haha!

Sjimmy opgepikt en toen dus naar het Loo, stond gelukkig heel goed aangeven. Ik ben trouwens héél jaloers op alle mensen die in Apeldoorn wonen, wat een mooie omgeving zeg!!! Daar kan Utrecht beslist niet aan tippen.

Bij het Loo stond een groepje mensen ècht een beetje wachtend, dus wij dachten al dat dat de bokkers moesten zijn, dat hadden we inderdaad goed. Vervolgens iedereen een handje geschud en voorgesteld, om aan het eind van het rijtje toch weer van bijna iedereen de naam weer kwijt te zijn *LOL* en ze te onthouden aan de bokt naam.

We kwamen helaas nèt 1 iemand tekort voor groepskorting, dus ik moest het volle pond betalen.

Het eerste waar wij gingen kijken waren de stallen en daarna naar de zadelkamer. Waar we ons erg verbaast hebben over een gigantisch groot bit (ongeveer 4 maal het bit van Jerai) en een karretje waarvoor je wel een héél smal achterwerk moest hebben (en ook een héél smal paard).

Vervolgens een beetje rondgelopen en koetsen gekeken en toen kwamen we een kamer tegen waar de SZH (Stichting Zeldzame Huisdierrassen) zat. Wij verbaasden ons erover dta het Friese paard ook genoemd werd (die zijn toch helemaal niet meer zeldzaam Verward) maar plotseling had iedereen door een speciale aantrekkingskracht aandacht voor een bepaald voorwerp...............................


Wat zou dat nu geweest zijn....................


Nou er stond daar dus een......
COMPUTER!!!! met internet nog wel.

Waarop er meteen door meerdere DVT-ers geopperd werd: "Zouden we kunnen bokken? Dan moeten we natuurlijk meteen even op het Doorvraagtopic kijken" Één van de bokkers (Cassidy) was zo dapper om het te proberen....tot onze grote teleurstelling bleek bokt op Het Loo niet te werken. (mhhhh....verslaafd??? nee hoor Haha!)

Bokken op Het Loo bleek op Het Loo dus onmogelijk (later bleek dus ook waarom, onder het personeel en enkele bezoekers heerste werkelijk een anti bokt sfeertje).

Daarna zijn we de schilderijen wezen bekijken, sommige schilderijen waren ècht héél mooi, maar anderen niet. Er was 1 schilderij met een paard dat zó lelijk geschilderd was dat ik dat in groep 6 ook nog wel voor elkaar had gekregen. één schilderij was vreselijk mooi, zelfs de vliegen leken wel levensecht. Hierdoor vroeg Buitenzorg zich af of de schilder ze er niet gewoon even "opgemept" had. Ze ging het schilderij dus nader bestuderen vanaf de zijkant (als zijnde een ware kunstkenner Tong uitsteken) waarbij ze het schilderij met haar hoofd raakte (oei) en het toch wel heel verdacht hard begon te wiebelen.......... ton dat gebeurde zijn een aantal bokkers van de schrik maar buiten op een bankje gaan zitten, voordat we en miljoenenclaim aan onze broek kregen.

Buiten gingen we op een bankje zitten, wachten op de rest. En wachten, en wachten en wachten. Nèt toen we de andere bokkers begonnen te verdenken van het plaatsnemen op een terasje aan de andere kant, òf het daadwerkelijk mollen van een schilderij, kwamen ze naar buiten.

het was tijd voor de picknick. Ik heb volgens mij nog nóóit zo'n enorme picknick gezien. Je kon het zo gek niet bedenken of het was er. Vooral de chocoladetaart, kip in een hoedje, gevulde perziken vond ik heerlijk.

Toen we een hele tijd hadden zitten eten (of was vreten meer toepasselijk) kwam er een ènige ( Lips are sealed ) mevrouw aan. Die de vraag opperde of we niet konden lezen. Dat mens had echt een air van hier tot tokio en was volgens mij dusdanig in de war door een dagje Loo dat ze het id had gekregen de koningin in hoogsteigen persoon te zijn. Op haar vraag gaf iemand als antwoord dat er op het bordje stond dat we niet mochten LOPEN op het gras. Wij als nette bokkers Sigaar houden ons natuurlijk keurig aan allerlei onzinnige regels en zijn us op gras gaan zitten. We liepen dus niet. Een eind verderop liepen wel mensen met honden en toen we mevrouw in kwestie daarop wezen moest ze daar natuurlijk ook haar gal spuwen.

Wij zaten dus nog steeds op het gras en mevrouw nr. 1 besloot hulptroepen in te gaan schakelen voor onze toch wel crimineel ogende asociale Haha! graszitbende. Er kwam dus een mevrowu nr. 2. Die was ietsiepietsie vriendelijker als mevrouw nr. 1, maar toch ook een zeikerd. Mevrouw nr. 2 vroeg vriendelijk, doch dringend of we ergens anders heen wilden gaan, kwam vervolgens mt het argument dat er anders niemand meer in Het Loo zou mogen (yeah right), maar oké, we zaten toch al overvol en we besloten dan maar te gaan opruimen.

Denk je alle zeurende mensen wel gezien te hebben, komt meneer nr. 3 eraan (deze meneer was duidelijk een typisch gevalletje van grootheidswaanzin) hij begon zijn relaas met "Ik heb hier geen woorden voor" (nou zeg dan niks) en vervolgens kregen we een enorme preek over hoe slecht en asociaal het wel niet was om op het gras te zitten Misselijk Scheve mond Verward hardwerkende mensen aan de overkant en weet ik niet wat hij er nog meer bijhaalde. Sterre wees de meneer in kwestie op het feit dat een hondendrol een paar meter verderop in haar ogen een stuk naarder was........die kerel pakte een zakje (poop whoop) en raapte die drol nog op ook.....làchen!!!

We hebben alles dus maar ingepakt en toen wilden we de paleistuinen gaan bekijken, alleen Xono mocht er niet in omdat hij zijn hondje bij zioch had (hoe kunnen ze zo'n schattig hondje nu weigeren??) Toen zijn Rinske en ik ook maar niet gegaan en zijn we behendigheid wezen kijken (honden die over hindernissen heen springen). Op een gegeven moment klapte zo'n mens op haar muil en ik was lekker de enige die dat net zag en had dus enorme lol. *LOL* Jammmer dat het niet mevrouw nr. 1 was.

Op een gegeven moment bespeurden we aan de andere kant van de ring bokkers en we zijn daar dus bij gaan zitten. Na nog een tijdje naar de honden te hebben gekeken (en ons geïrriteerd te hebben aan de commentator en een knulletje dat de deuntjes op zijn telefoon wel èrg interessant vond) zijn we de paardjes gaan bekijken enhebben we Hinke bewonderd.

Toen wilden we naar de tuinen, waar Cassidy haar charmes in de strijd heeft gegooid, waardoor Xono er toch in mocht met Yucca.

We zijn ook nog in de tuinen wezen kijken (best mooi, maar wel errug symetrisch allemaal) en daar zijn er een aantal groepsfoto/s van ons gemaakt.

Daarna zijn we met een aantal mensen in het paleis gaan kijken, eerst op zoek naar de schelpengrot (grot bleek eigenlijk een tè groot woord te zijn, maar mooi was het wel) en vervolgens het paleis in. Daar werd eerst weer gezeurd over de rugzakken, maar daarna mochten we toch echt gaan kijken.

We (ik, Xono, Missy en Marije) hebben het huis heerlijk afgekraakt. Het commentaar wat we hadden is helaas niet voor herhaling vatbaar *LOL* De rode kamer heb ik zelfs omgedoopt tot "hoerenkast".

Daarna zijn we nog met zijn allen (minus Lyrik en Clautje) wezen kijken bij de paarden bij Ilindra en we waren allemaal héél jaloers. Schitterende paarden en een schitterende omgeving!!

Al met al was het echt een enorm leuke dag, zeker voor herhaling vatbaar, en ik wil Sterre nogmaals héél erg bedanken voor de lift.

iedereen was IRL héél aardig en er was een supersfeer.

Nog 1 iets wat mij opviel.....bokkers zitten wel erg graag, zodra er maar ergens gelegenheid was om te zitten, nam iedereen plaats. Haha!

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl



XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 16:21

Wat een supergaaf veslag Patries!! *LOL* Kan me er helemaal in vinden. Ook erg leuk geschreven *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 18:16

XoNo schreef:
Wat een supergaaf veslag Patries!! *LOL* Kan me er helemaal in vinden. Ook erg leuk geschreven *LOL*


haha ja he':D

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 08:43

hhhmmm ik had de bus niet te vroeg, als ik een bus later had was ik gewoon te laat. Ik heb dus een UUR staan wachten Scheve mond
Gelukkig had ik het boek voor Cassidy bij me Schijnheilig

:evaw:

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Re: Mijn verslag (erg lang)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 08:54

Jerai lover"]
We kwamen helaas nèt 1 iemand tekort voor groepskorting, dus ik moest het volle pond betalen.
[/quote]


Ik heb het nog geprobeerd met mijn verlopen NS kaart maar die moest door een scanner. "Laat dan maar zitten..." Lips are sealed


[quote="Jerai lover"]
Bokken op Het Loo bleek op Het Loo dus onmogelijk (later bleek dus ook waarom, onder het personeel en enkele bezoekers heerste werkelijk een anti bokt sfeertje).
[/quote]


Ja, dat was overduidelijk, ik snap het niet, bokkers houden zich zo goed aan de regels

[quote="Jerai lover"]
We (ik, Xono, Missy en Marije) hebben het huis heerlijk afgekraakt. Het commentaar wat we hadden is helaas niet voor herhaling vatbaar *LOL* De rode kamer heb ik zelfs omgedoopt tot "hoerenkast".
[/quote]


Toch zag ik hier ook wat anti-bokkers...
Ook kwamen we er al snel achter dat dit van VOOR de jaren 80 (topic Haha! ) was.
Ik dacht even een laptop te zien staan op een buro, dat bleek een nagelvijlkistje (galgje woord) te zijn.
De brede trapleuningen zagen er mooi uit om af te glijden, Xono voorzag wat problemen met de grote bollen op het einde...

[quote="Jerai lover schreef:
Nog 1 iets wat mij opviel.....bokkers zitten wel erg graag, zodra er maar ergens gelegenheid was om te zitten, nam iedereen plaats. Haha!

Zeker in het zonnetje, lollie erbij Haha!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 23:03

Ik ben vanavond om een uur of 6 weer terug gekomen uit Luxemburg en heb net eens even heel uitgebreid alle foto´s en verslagen bekeken.
Wat heeft iereen z´n best gedaan zeg, echt heel leuk Lachen ! Patries, mooi geschreven Cool !
Ik zal jullie dus na al deze LEUKE verslagen maar niet meer vervelen met die van mij. Ik wil hier alleen ook nog even kwijt dat ik het ontzettend naar m´n zin gehad heb en Amber (mijn dochter) net zo! Gewoon een heel gezellig sfeertje! En ik wil jullie hier bij deze ALLEMAAL bedanken voor de leuke dag!
Lia heeft gezegd dat ze met Handell wel een weekje naar ons toe wil komen en ik hoop dat ze dat dus ook ECHT doet!!!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 46 bezoekers