Nog meer te koop/gevraagd

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Nog meer te koop/gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 11:29

Ga naar http://dieren.clubs.nl/bubbles voor nog meer aangeboden/gevraagd paarden(spul)!

En dames en heren, laat je niet in verwarring brengen. Mijn cluppie is gratis. Alleen voor extra-clubs (lees:sexclubs) moet je betalen en die heb ik niet hoor! Ga anders naar www.clubs.nl => informatie => prijzen


Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 11:48

Waarom geloof je nou niet dat je club een betaalde club is?! Log eens uit, en ga dan naar je fotoalbum of nieuws, er staat dan log in. Log dan bij een vriendin op haar naam in, en je zult zien: Je moet betalen om een hele week toegang te krijgen! En trouwens, heb jij moeten betalen toen je je club oprichte? Nee dus, daaruit kan je al oplezen dat het een betaalde club is. Boos!

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

western

Berichten: 165
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 11:55



HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 14:08

he bubbels, die club van jou is wel een betaalclub.

Er staan niet voor niets 2 uit roeptekens achter de subrubriek (subrubriek = paarden en pony's !!)

Toen je je club oprichte heb je blijkbaar iets verkeeds aangeklikt voor de rubriek waarin je je club wilde hebben (nl. i.p.v. (gewoon) paarden en pony's, paarden en pony's!!

En trouwens ik weet nu ook waarom je moet betalen voor clubs die in rubrieken staan met 2 uitroeptekens.
Dat is omdat je dan op die club meer MB (ruimte voor foto's, bestanden o.i.d.) hebt.

En o ja, ik weet ook waarom jezelf niet weet dat je club een betaalclub is. Want jij bent zelf de oprichter (operator) van je club en dan merk je zelf niet dat je ervoor moet betalen.

Dus als ik jou was zou ik je club overzetten naar een andere subrubriek (paarden en pony's ZONDER UITROEPTEKENS).

succes ermee, en als je club geen betaalclub meer is dan kom ik ook een kijkje nemen en dan zal jou club veel aantrekelijker zijn voor cluppers.[/b]

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Snik snik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 15:13

Verdrietig Ik ben echt heel verdrietig nu. Want ik heb gewoon niet op zitten letten. Ik ga lekker een forum op geocities maken, dan kost het niks. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg sorry


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers