leren zitvlak

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

leren zitvlak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-02 16:21

hoi Allemaal,
ik heb net een nieuwe rijbroek met leren zitvlak alleen als je gaat rijden dan zit dat niet lekker hebben jullie er iets onder aan ( ja een onderbroek dat lijkt me logisch ) bijv. een panty of een onder rijbroek zo'n ding:
Afbeelding niet dat ik wil weten wat je je eronder heb ofzo hoor Haha! Haha! maar tips wat je je er kan doen tegen dat nep leder?? Verward


Daihyo

Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 18:22

Ik draag er een katoenen slip onder en af en toe een fietsbroekje.
Dit ligt aan de broek. Ik heb er namelijk 1 van Global, daar doe ik het niet bij, want die zit zo goed, maar ik heb er ook 1 van eurostar en die zit niet echt geweldig. Daar trek ik dus zo'n fietsbroekje onderaan.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 13:15

jaa ik heb ook eurostar mijn billen zijn na het rijden helemaal rood! Frusty ik heb alleen een onderrijbroek gekocht


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 13:32

Ik ben niet zo'n fan van Eurostar, heb een goedkope (Start), en daarbij rijdt ik me op mijn kont open en in mijn knieholtes. Op de schuurvlakken zeg maar.
Ik heb 2 Mondoni Africa's ook met leren kont, en daar eb ik niets onder aan. Alleen 's winters als het erg koud is heb ik er een lange onderbroek onder aan. Mischien dat je dat idd kunt proberen. Maar wat irriteert het meest? Het kunstleer of de naden?

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 13:35

ja dat heb ik zo;n witte onderrijbroek

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 13:37

Ik heb niets bijzonders aan onder de kunstleren van Eurostar, nooit problemen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 19:19

Ik heb ook niets bijzonders aan onder mijn Eurostar Husar, dus met kunstlederen zitvlak. Ik vind het een hele prettige broek en heb nooit las van schuren of doorrijplakken.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 19:26

ik weet niet wat jullie doen hoor..
ik heb de eurostar, met leren zitvlak en ook nog een ribfluwelen en een gewone, geen problemen mee..
die met leren zitvlak zit echt lekker, de ribfluwelen trouwens ook.
ik heb er niets onderaan(ja, wel een onderbroek natuurlijk Knipoog )en nooit problemen mee gehad hoor...

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 12:46

Ik heb er 1 van global. Geen problemen mee, zit erg goed.
Had een witte pikeur maar die zat inderdaad minder lekker als ie net van de waslijn afkwam.
Wat ik dan deed was de rijbroek verschrikkelijk kreukelen. Het leer wat tegen elkaar aanwrijven en dan had ik nergens meer last van. Dan was het weer wat soepeler geworden.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 13:07

ik heb er ook niets onder aan, ik heb er een van harry's horse, die zit echt super! en een van eurostar, deze is wel iets minder.
ik had er nog een van horka, die zat ook niet echt fijn, en 1 van mondonie, deze zat wel weer errug lekker

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Hartje
Berichten: 1939
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Ymuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 16:04

Ik heb een broek van Eurostar die is echt prima. Tevens een Pikeur met (nep)lederen zitvlak ook helemaal niets mis mee.
TIP: Probeer je broeken met (nep)lederen zitvlak eens te wassen met Kavalclean. Blijven ze mooi zacht van !! Te koop bij de ruitersportzaak in gele flessen. De vloeibare is beter dan de creme.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 96 bezoekers