11 maanden schijnzwanger

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

11 maanden schijnzwanger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-02 10:14

Leuk is dat om er na 11 maanden eindelijk achter te komen dat het paard schijnzwanger is. Nou dat overkwam ons gisteren! We bleven al een paar dagen op de kinderboerderij slapen omdat de ezel moest bevallen, Nou en gisternacht viel de ezel gewoon 2 keer om, ze ging gewoon door haar achterpoten. Dus ik gister de dierenarts gebeld, hij moest nog een paar mensen helpen en dan kwam die. zo gezegd zo gedaan! 3 Uur later stond de dierenarts voor de poort (altijd even snel). Nou dat met de ezel kon niet veel kwaad kwam waarschijnlijk door het veulen dat effe verkeerd lag ofzo. Ik de dierenarts meegenomen naar suzan (Welsch A waarvan we dachten dat ze zwanger was) ik zei tegen de dierenarts kunt u eens kijken of ze wel wat in haar buik heeft want ze draagt al 3 weken over en heeft nog steeds geen uier. Dus hij met zijn had erin,Flink wroeten en zei: "Er zit niets in". Ik zo aha Frusty Das dan fijn daar gaat dan de toekomstige plaatsvervanger, want als het een merrie ws geweest zou het misschien de plaats van suzan over nemen maar dat wordt dus nog een jaar wachten Huilen

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 10:24

ja das inderdaad lekker banketstaaf!
Maar nou mogen jullie Welshje Suzan nog een jaar houden, das natuurlijk ook niet verkeerd, of wel?!

En heeft de ezel al een mooi kind op de wereld gezet?

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 12:20

Hebben wij ook eens gehad, er kwam zelfs melk uit de uier, maar nooit een veulen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 12:45

Een scan laten maken is ook wel eens handig Haha!
Maar wel jammer hoor.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 12:48

Is idd flink balen, maar ja, niets aan te doen. Waarom wordt er niet gescand? De kosten?

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-02 19:00

Het problleem is deze pony is 18 en is dampig daarom willen we hem weg doen (maar het is nog niet zeker of ze weg gaat hoor!)en mijn probleem is dat ik niet echt op een Welsch A pas want ik ben 1 meter 87. En een scan is te duur, want dat heft die beheerder er niet voorover want het is een echte boer als er iets is met een beestje moet die al bijna weg dus Huilen