glimmende laarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gwenlover
Berichten: 65
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Amersfoort

glimmende laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-02 20:07

hoe maken jullie je laarzen glimmend??

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 21:14

Mijn rubberen laarzen deed ik altijd gewoon met een vochtig lapje.
Mijn leren laarzen heb ik nog nooit gepoetst Schijnheilig ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 23:30

Voor leren laarzen: kiwi schoenpoets (zwart). In de fik steken, fik uitblazen, heel dun opsmeren, en fanatiek uitpoetsen met een panty. Succes verzekerd Haha!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 23:55

MOet je t dan in de fik steken nog in t potje of op de laars?

En vriendin van me heeft bij anky gewerkt en daar deze ze t met haarlak en ook je laars in de fik zetten heeeeeel vaag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 23:56

Nee, je moet het in het potje in de fik steken. Het wordt dan vloeibaar waardoor je het er heel dun op kunt smeren.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 00:05

Ik heb dat van Zep ook geprobeerd vandaag. Nog geen succes en heb me toch een partij lopen boenen op dat klereaanrechtblad! Er was wat schoensmeer over het blikkie gegaan op ons cremekleurige aanrechtblad. gelukkig er wel afgekregen Lips are sealed .
Had ik me toch een mazzel vanmorgen! Ik wilde mijn hoofdstel nog ff wat poetsen met zo'n flesje poets met sponsje? Ik had wat haast dus trek de dop van het flesje en breng hem naar mijn hoofdstel dat ik aan mijn kastdeur gehangen had. Was het dopje eraf met dat sponsje Bloos dus FLATSSSSS overal zwarte schoenpoets!Ook allemaal spetters op mijn witte dekje snik. Dus maar met omgekeerd dek gereden... Schijnheilig Gelukkig had ik mijn witte rijbroek nog niet aan en ging het niet recht mijn kast in....Heb ik weer hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 00:28

waarom doe je dat dan ook in de keuken Verward

Ik doe mijn laarzen de avond vantevoren en poets ze op de ochtend van concours uit.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 08:22

Dus je moet gewoon de schoenpoets in t potje laten zitten en dan aansteken en als het dunner is weer uitblazen? (kun je dta eigenlijk wel uitblazen of moet je het op een andere manier uitmaken? Verward Schijnheilig ) en dan dus oppoetsen met een panty

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 12:57

Hehe, ik had haast en daar had ik licht grinnik. Haha! Beetje dom, doe ik dus ook niet meer. Maar had de avond ervoor geen tijd gehad... Scheve mond

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 16:16

Hoefvet ( *LOL* ) en inwrijven met een panty.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 18:27

leren laarzen: gewoon schoenenpoets (meestal koop je dat er meteen bij bij je leren laarzen)

rubbere laarzen: cockpit spray er op spuiten en dan ff inlaten trekken en dat uitwrijven met panty of een doekje !!! en ze glimmen als een idioot

xxx Linda

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 20:53

Maar die cockpitspray niet op de binnenkant van je laarzen, want dan zijn ze ZOOOO glad dat je je been niet meer aan je paard kan houden Haha!