Ik geloof dat we een wapenstilstand hebben

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Ik geloof dat we een wapenstilstand hebben

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-02 21:33

Vrede durf ik het nog niet te noemen, want er bestaan nog een aantal spanningen. Maar een wapenstilstand dat is het zeker, Isolda ging heel fijn vandaag.
En dat ondanks de niet zo gunstige omstandigheden. Zon en veel harde wind! Dat is een combinatie dat bij Isolda niet zo goed valt, normaal gesproken springt ze dan de wereld uit.
Ze haar hoofd dan ook zo verschrikkelijk hoog dat ik haar onmogelijk rond kon rijden, maar goed, dat nam ik voor lief.

Op het strand hebben we de overgang draf-galop geoefend en ze was echt superbraaf! Van een keurige arbeidsdraf naar een keurige arbeidsgalop zonder bokken en opstandige kuren. Ook geen gerace echt wonderbaarlijk Lovers Oke, niet te veel ervan verwachten hoor, ze liep nog steeds met haar oren bijna in mijn neus Haha!

Heel veel laten werken, arbeidsgalop in het zware zand, daar wordt je lekker rustig van Tong uitsteken
En in de laatste twintig minuutjes kwam ze heerlijk erbij, goede stelling en ze gaf heerlijk na. NIets geen gedruk en getrek van haar en mijn kant.
Laatste stukje rijd ik langs een appartementengebouw met heel veel ramen. Daar kon ik eens kijken hoe het eruit zag en zij liep echt prachtig!
(ehm, ik zat iets minder Haha! )

Wie weet sluiten we samen nog eens echte vrede!


brichelle

Berichten: 158
Geregistreerd: 30-03-02
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 21:56

en dan ge je meestal pas relaxed rijden (dan spreek ik over mezelf) *LOL* *LOL* *LOL* Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 22:11

Nou gelukkig maar, ik ga voor je duimen dat het nu beter zal gaan. Kun je ze zometeen laten zien als de lessenseries weer beginnen! Wanneer is dat eigenlijk weer?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlindy en 161 bezoekers