Woont iemand idbv Enschede????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 15:07

Ik ga morgenmiddag naar een vriendin in Enschede. Daar blijf ik slapen, maar ze moet morgenmiddag weer aan het werk.
Aangezien ik toch daar in de buurt ben, dacht ik: kan het misschien mooi combineren met een boktbezoekje ofzo...
Iemand vrijdagmiddag vrij die in de buurt van Enschede woont?


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 15:08

stom misschien Kitty, maar waar woon jij ergens in Groningen? kom ik je een keer opzoeken als ik eigenlijks naar school moet!:)
als je wil hoor!!!!!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 15:33

Lijkt me gezellig Kimmy!
Stuur ik je even een PB'tje over...


Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 16:30

euhh...mijn oma!!!! *LOL* *LOL*

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 16:36

Hihi... kun je dan even het emailadres van je oma geven? Dan mail ik haar even dat ik langs kom Haha! Of... ik kan haar natuurlijk ook even een sms-je sturen...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 16:47

De moeder van Katrien en haar Fjord wonen in Enschede! Lachen

Jammer dat je niet morgenochtend in die buurt bent. Ik ga vanavond namelijk naar mijn ouders om de auto van mams op te halen (handig voor als ik de komende dagen naar Leys ga) en morgenmiddag ga ik weer terug naar Utrecht. En mijn paps en mams wonen zo'n 30 km van Enschede vandaan...

In ieder geval heel veel plezier! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 18:15

'de moeder van Katrien en haar fjord'huh, wat heeft die voor moeder/broer/zus?? *LOL* Tong uitsteken mijn oma heeft geen emailadres,v indt ze zo ouderwets *LOL* wel leuk als je van Welshes houdt hoor! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 09:05

Haha! Haha!
Mijn moeder woont inderdaad in de binnenstad van Enschede. Maar Hansje de Fjord woont in een pensionstal in Busselo oid, vlakbij Boekelo (en vlakbij Enschede dus).
Maar als je dus paardjes wil kijken die daar staan met mijn moeder moet je maar even pb-en naar mij Party!! Party!! Is wel cool daar, zie je ook de hindernissen van de military in Boekelo (daar scheurt mijn moeder wel eens tussendoor met Hansje)

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 09:32

Er woont dus geen bokker in Enschede? Vind het wel lief hoor, Katrien, dat je moeder genoemd wordt, maar die ken ik niet...
Ik ga straks gewoon naar die vriendin en dan zie ik wel of ik morgen gewoon weer direct naar het hoge noorden ga...

Eerst maar even mijn rijbroek aantrekken en de stallen gaan doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 09:41

Was ook maar een geintje hoor Kitty Haha! Ik denk dat mijn moeder dan toch wel raar zou staan kijken, maar ze best de stal zal laten zien.
Als het nog zulk weer is kan je lekker relaxt via leuke binnedoor weggetjes terugrijden naar het Noorden, lekker paardjes kijken in de wei waar je dan overal langskomt. Of je kan alle ruitersportzaken die op de route liggen bezoeken. Of gewoon lekker hard naar huis scheuren en daar in een zwembad ploffen.
Veel plezier iig!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 09:42

Wheeeeeh! Ik ga met de trein. Heb OV jaarkaart, dus kan ik gratis reizen...
Nu ga ik weg. Moet de stallen even doen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, corinec, Gea99, Mallow, Mo_86, mvdende, Shiloh, Wenta, xLauLaUx, xxxmh, YandexBot en 140 bezoekers