Foto's van JERAI met mij erop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Foto's van JERAI met mij erop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-02 14:49

Nu een paar foto's van mij erop.... Ennuh niet op mijn houding letten... Bloos Haha!

Afbeelding
Vraag me niet waarom deze zwart/wit is Verward

Afbeelding
Ik op Jerai Lachen

Afbeelding
Links Dascha op Lucky, rechts ik op Jerai Lovers

Afbeelding
Aan de teugel... Ze loopt niet echt mooi (achterhand er helemaal niet onder) maar omdat het de enigste foto is die ik heb dat ze aan de teugel loopt zet ik hem er toch maar op. Je wil niet weten hoe ik erop zat, vandara dat witte vak Haha! Tong uitsteken Schijnheilig

Afbeelding
Jerai, dit was op de manege waar mijn zusje rijdt. Ik had toen een uurtje in de les van mijn zusje meegereden, ong. een kwartiertje/half uurtje rijden van de stal waar ze toen nog stond.

Ik vind het wel heel erg jammer dat ze nu weg is, maar op haar nieuwe stal heeft ze het wel veel meer naar haar zin, lekker de hele dag in de wei... Lovers

Charmotte 4-ever!!!


diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 15:21

leuke pony,maar je mag je beugels wel een gaatje korter doen,en teugels iets korter,en iets meer rechtop zitten,dis geen comentaar,goed bedoeld advies Haha!

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 15:24

leuke foto's hoor! is die bak waar ze nu staat?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 15:32

diana schreef:
leuke pony,maar je mag je beugels wel een gaatje korter doen,en teugels iets korter,en iets meer rechtop zitten,dis geen comentaar,goed bedoeld advies Haha!
en je tenen op de beugels doen *LOL* goed bedoelt hoor Haha! zo bedoel ik Cool
Afbeelding sorry Joleen ik heb je je foto ff gebruikt ik vondt je je zo netjes zitten Haha!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 18:25

leuke pony. Maar dat wist ik al.
Verder is het goed dat je je cap ophebt, maar het rijden met je sportschoenen is daarbij weer gevaarlijk. Probeer eens met schoenen met een klein hakje en stevig profiel te rijden. Dan kan je ook makkelijker je beugels aan je tenen houden! Knipoog

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 19:11

Mooi hoor, over houding zal ik maar zwijgen, maar de mijne kan heel erg netjes zijn, maar hij kan ook heel vies zijn zo dat ik de foto's niet durf tonen vooral mijn voeten Clown Bloos

. . .
. . .
. . .

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 20:16

Effe over de houding.... Jerai is niet eg bepaald langzaam , dus ik denk dat het heel moeilijk is om overal op te letten..
Ik heb zelf ook wellis op Jerai gereden Lovers en toen ging ik ook in draf......nou daar zou ik maar over zwijgen, ze ging vanzelf in galop en dat zat eg relax Lovers
Maar ik denk dat ze niet eg veel aan die houding kan doen... Scheve mond

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 20:43

Tòch moet je op ieder paard netjes kunnen zitten, al zal ik nooit zeggen dat het nu echt supermakkelijk is op Jerai Haha! Ik moet er zelf inderdaad ook altijd opletten, maar als je maar genoeg oefent lukt het wel, maar het kan inderdaad best wel een "heethoofdje"zijn af en toe. Leuke foto's Nikki!!! Vooral die laatste vind ik echt Kwijl Ga je snel weer een keertje mee??

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-02 09:44

Ja mijn houding.... Haha! Ik weet het.... Haha!
In stap zit ik nog super netjes, Debbie roept altijd: woh jij zit echt rechtop... Dan zeg ik: wacht maar tot ik ga draven hehe... Frusty

Ja Patries ik ga gauw weer een keer mee, dan neem ik gelijk wel een paar foto's mee, heb ze toch dubbel... Lachen

Charmotte 4-ever!!!


Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 12:47

Leuke fotos nikki, die met dat andere paardje en jerai is eg liefff Lovers
En ik wil wel eens zien wat dr achter ''dat witte vak'' zie, kan ik lachen! Haha!
Vind trouwens dat je helemaal niet zo beroerd zit, iedereen doet alsof ze geweldig kunnen rijden en advies geven, maar ondertussen... Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 18 bezoekers