Studiefinanciering

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tatjana

Berichten: 268
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Leeuwarden...

Studiefinanciering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-02 18:29

FF een vraagje tussendoor, hebben diegenen die SF krijgen dit al binnen?
Ik nog niet en daar ben ik niet blij mee.. Boos!
heb het meestal de 20e al en nou nog niet!!!

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 19:10

Kreeg 't vandaag binnen. Mocht ook wel 's een keer! Gaaaap

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 19:28

Had het vanmiddag nog niet binnen. Zal even bellen....
Het is nu binnen, maar ik heb nog iets van 700 euro tegoed van ze. Haha!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 23:30

Komt door de pinksteren, hoorde ik van de week. Ik ga er maar niet meer vanuit dat het op tijd komt, ze kunnen beter zeggen dat het gewoon op de 25e oid komt ipv op de 22e, meestal is het een dag of wat te laat......volgens mij. Maar ik zit daar niet echt mee, als ik het maar krijg!!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 23:42

Bloos Bloos Bloos Bloos Waar komt dan die 112 euro vandaan die ik op mn rekening had staan en die ik eraf heb gehaald en waar ik een mooie headset en nieuwe schoenen van heb gekocht????? Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 09:21

Tip: bel het nummer van IB-groep. Je krijgt steeds te horen wanneer je SF binnenkrijgt

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 12:15

Er is inderdaad veel problemem mee met iedereen, ik heb gehoord dat ze het de 25e over zouden maken of zoiets, het wordt wel tijd, ik heb het nu hard nodig!!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 14:49

Haha, al van een hele hoop studenten die vraag gehoord.. 't geld komt vandaag of maandag als het goed is aan. Zie ook www.ib-groep.nl voor alle andere data waarop de stufi wordt overgemaakt..

Kan allemaal best lastig zijn als je hierdoor je huur niet over kan maken of als je huur automatisch afgeschreven wordt.. Maar goed, zou nu dus ongeveer binnen moeten zijn.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 23:28

Grrr altijd ellende met die stufi... Gelukkig heb ik mijn loon plus vakantiegeld (altijd goed) al wel, dus dat scheelt.

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 10:09

Ik had het al. Ja, HAD idd... Ik heb gisteren namelijk al weer heerlijk gewinkeld... Haha!

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 14:39

Jeetje ik heb het nog steeds niet Verward , tja zal wel aan de Postbank liggen die is er altijd te laat mee, en ooh wee als je iets moet betalen dan krijg je na 1 dag al weeer een aanmaling!!

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 16:49

Ik heb het ook nog niet Boos!
Hopelijk krijg ik het maandag binnen.

Het lesgeld en de kosten die ik van de studiefinanciering moet betalen zijn overigens veel hoger dan de studiefinanciering zelf. Boos! Wie zit er ook met dat probleem? (ik doe HBO) Verward

tatjana

Berichten: 268
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Leeuwarden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-02 20:47

Nou ik had het gelukkig zaterdag (25-5) ikke blij!!! Het is helaas ook al bijna weer op Bloos

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 21:01

* Ellen * schreef:
Ik heb het ook nog niet Boos!
Hopelijk krijg ik het maandag binnen.

Het lesgeld en de kosten die ik van de studiefinanciering moet betalen zijn overigens veel hoger dan de studiefinanciering zelf. Boos! Wie zit er ook met dat probleem? (ik doe HBO) Verward


Mijn lesgeld is ook hoger als de stufi (van 1 maand). Volgend jaar wordt het nog leuker: Helemaal geen stufi, alleen een lening. Ik krijg namelijk maar 4 jaar stufi en max 2 jaar lening. Maar gelukkig betaald mijn stageadres mijn huur én krijg ik een stagevergoeding.

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 14:20

dat is al helemaal weinig zeg Frusty

ik heb het NOG STEEDS NIET ontvangen van deze maand Boos!

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 15:53

en die van mij is geblokkeerd, das nog leuker.

ik moest een brief op sturen, maar de comp op school is gecrasht oid.
heb 2 brieven gekregen, en in de laatste stond dat het nu geblokkeerd was.
heb de brief nu maar op school achter gelaten en zodra de comp het weer goed doet, vullen zij het in en sturen het op.
als de brief niet ingeleverd werd, kreeg ik dus geen geld meer, maar moest ik al het andere geld ook weer terug betalen (incl ov).
nu issie dus geblokkeerd, maar zodra de brief binnen is, gaat het de studiefinaciering weer door en wordt het achterstallige alsnog betaald.
maargoed, ik heb gebeld en het uitgelegd en volgende week ofzo bel ik nog wel een keertje of ze de brief al binnen hebben (zoniet, dan bel ik maar weer eens naar school) en hoe het nu zit.

tot die tijd krijg ik dus geen geld en heb ik ook geen geld (ben op dit moment dus bluhuhut).

das pas balen, maargoed, nu betaalt mn moeder wel een trui die ik graag wou omdat ik dat zelf niet kan omdat het geld bij mij op is en dat dus nog wel ff duurt, das dan wel weer beter, hihi.

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 12:39

Die brief heb ik (en de rest van onze klas Haha! ) ook gehad. Wij doen een opleiding waarbij je halverwege het jaar ingestroomd. Dit schijnen de school en IBG niet te kunnen bevatten Boos! . Dus een en al misverstanden.
En nu heb ik het dus nog steeds niet Gaaaap Frusty