Jullie nog veel plezier hiero

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Jullie nog veel plezier hiero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-02 20:02

Iemand probeert mij een oor aan te naaien. En waarom? Als ik dat eens wist. Nou ja, wat ik gehoord heb: Ik zou mensen lopen af te zeiken via hier, en Mylord zou onhandelbaar zijn. Ook zou hij geen goede stal hebben, en was zijn vorige berijdster slecht. Verward Maar ja, dit had ik jullie laatst ook al verteld.

Kennelijk is het niet toegestaan dat ik vol trots over Mylord praat. Hier horen ook de nodige frustraties bij af en toe. Maar ja, al best. Aangezien het mij niet toegelaten wordt om over hem te praten, heb ik alle berichten "gewist" en zie je mij hier niet weer. Erg jammer. Diegene die willen weten hoe het met ons gaat, stuurt maar eens een mailtje. Misschien lees ik hier nog wel wat, maar dit vergeet ik zeker niet gauw. Erg jammer, heel erg jammer......

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 21:34

Kom maar naaar www.stalpraat.net daar lopen wij elkaar niet af te zeiken en te zieken. Iedereen heeft daar zijn eigen mening over hoe je met je dier omgaat en wordt je wel gerespesteert!!!

Greetz, van Tamaar mede beheerder stalpraat. net

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 21:44

Metellica schreef:
Kom maar naaar www.stalpraat.net daar lopen wij elkaar niet af te zeiken en te zieken. Iedereen heeft daar zijn eigen mening over hoe je met je dier omgaat en wordt je wel gerespesteert!!!

Greetz, van Tamaar mede beheerder stalpraat. net


Denk niet dat het de bedoeling is om van dit soort situaties gebruik te gaan maken! Dit is eerder zwaar laag te noemen! Reclame voor je eigen site gaan maken in dit soort topic...jeetje hoe zielig...Boos!

En fieke, ik weet niet wat er aan de hand is, gaat dit over topics op het hippische gedeelte van bokt?

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 22:39

Jaaaa ik wil ook
Citaat:
gerespesteert!!!
worden!!!! lijkt me leuk. Fijn met z'n allen naar stalpraat..... en als lemmingen naar de afgrond huppelen!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 22:43

Yeahhh altijd al willen doen Joost!!! Mag ik je joinen???? Ik ben gek op de lemmings!!! Lovers Vooral dat groene Pam-je-haar-danst-haar hehe, geweldig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 22:49

Metellica schreef:
Kom maar naaar www.stalpraat.net daar lopen wij elkaar niet af te zeiken en te zieken. Iedereen heeft daar zijn eigen mening over hoe je met je dier omgaat en wordt je wel gerespesteert!!!

Greetz, van Tamaar mede beheerder stalpraat. net


Net even wezen kijken en de topic van Vivian over Fonnie gelezen, hoe zo niet afzeiken en zieken Verward
Getuigde van erg veel respect (NOT)

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 23:18

What ever, als je je laat leiden door wat anderen vinden en zeggen, dan gaat er weinig persoonlijkheid van je uit, one live, life it!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 23:31

ikke schreef:
What ever, als je je laat leiden door wat anderen vinden en zeggen, dan gaat er weinig persoonlijkheid van je uit, one live, life it!


haha anders om gery. One life, live it Knipoog (sorry voor oneliner Bloos )

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 23:33

Ging hier over persoonlijke problemen, had niets met Bokt te maken.

BTW Metallica ik gok dat je wel snapt dat we niet echt blij worden van dit soort insinuerende berichten.