Idee voor nieuw forum? (tips van de oude stalknecht oid)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Idee voor nieuw forum? (tips van de oude stalknecht oid)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 14:24

Ik zat te denken dat het misschien leuk was om een forum (bij Bokt bedoel ik) te maken voor paardentips. Voor handigheidjes die niet altijd in de boeken staan maar die wel fijn zijn om te weten.

Ik denk dan aan handigheidjes als: Stofkont? Ga met een babyoliedoekje over de kont van je paard na het poetsen en je zult zien dat ook het moeilijk verwijderbare stof van de kont weg is.
Of hoe je zelf hoefolie kan maken. Dat soort dingen?

Is hier animo voor? Het hoeft dan geen forum te worden met dagelijks vele posts maar meer een handige vergaarbak.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-05-02 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 14:26

Nu verdwijnen die tips idd vaak helemaal naar beneden, en vindt ze dan maar eens terug Huilen .
Bv het zelf maken van een touwhalster.
Ik vind het wel handig

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 14:26

Leuk idee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 14:35

Sjimmy schreef:
Nu verdwijnen die tips idd vaak helemaal naar beneden, en vindt ze dan maar eens terug Huilen .

Inderdaad daarom bedoel ik het. Je kan natuurlijk ook met de zoekfunctie gaan zoeken op halstertouw maar zo heb je alle tips bij elkaar.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 16:50

Zit al een hele tijd aan zoiets te denken maar we gaan dat niet met een forum doen maar met een soort van hints en tips database..

Wordt aan gewerkt maar duurt nog wel ff voor het klaar is..

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 16:51

Toppie bart!! Moet je ook ff een mooie startpagina maken misschien? (zoiets als wat Kitty bij Hippics heeft bedoel ik).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 19:11

BartVB schreef:
Zit al een hele tijd aan zoiets te denken maar we gaan dat niet met een forum doen maar met een soort van hints en tips database..

Wordt aan gewerkt maar duurt nog wel ff voor het klaar is..


Geweldig Bart! Ik ben heel benieuwd wat jullie er van maken! Het lijkt mij een heel waardevolle toevoeging voor Bokt!
Leuk om te horen dat jullie er ook al mee bezig zijn, toppie!