Morgen op 'vakantie'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 09:09

Ik ga lekker een lang weekend vakantie vieren!! Lachen

Morgen ga ik na mijn werk nog de paarden doen, dan een paar uurtjes slapen en dan 's nachts vertrekken we naar Sauerland (Duitsland), naar Grandorado! Kwijl

Het is wel een pittig eindje rijden maar dat heb ik er graag voor over! Ik heb de website bekeken en er is een hoop te doen daar!! In ieder geval lekker luieren! Hopelijk wordt het mooi weer. Ik ben dinsdag weer terug.

Maar ik zal mijn paardjes wel vreselijk missen en bokt natuurlijk!!

Het mooiste is nog: deze vakantie is helemaal gratizzzzzzzzzzzz!!! *LOL* *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 09:18

Lekker!
Ga je er helemaal alleen heen?
Veel plezier!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 09:20

Heel veel plezier, en ik kan je zeggen dat het een heel mooi park is, ben er nu al zo'n 3 keer geweest...in de winter, maar ze hebben een hele mooie plaza Lovers enne het weer is goed voorspelt, dus je krijgt denk ik een hele toffe vakantie.....geniet er maar lekker van Dromen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 09:32

Gaaaaaf!!
Tof zeg!

Hee, geniet er van Maartje en probeer een beetje te relaxen daar Knipoog

Enjoy!!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 10:00

Maartje ik ga morgen ook voor 5 dagen weg. Ik denk dat ik Leys en Jari (hondje) en bokt het meeste zal missen.

Fijne vakantie *LOL* *LOL*Het wordt heeeel mooi weer.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 10:57

Bedankt!

Nee ik ga niet alleen hoor! Lachen
Dat zie ik mezelf nog niet doen.

Ik ga met mijn vriendin en haar vriend en eigenlijk hadden we nog een vierde persoon willen meenemen Knipoog

Maar met z'n drieen is ook leuk! Lachen

Ik neem mijn vaders auto mee en mijn vriendin en ik rijden om de beurt.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 11:09

Het had gekund dat je eens lekker een weekendje wou lezen en luieren. Maar inderdaad het lijkt me toch leuker om met vrienden naar Grandorado te gaan. Ik ben een beetje een rare mischien maar ik kan heel goed alleen zijn. Zo ben ik op mijn 18e alleen een week naar Hongarije geweest (wel zo luxe dat er op de camping een tent voor me klaar stond) en op mijn 22e ben ik een week naar NY geweest met een groep Turkse studenten die ik helemaal niet kende.
Veel plezier, doe lekker veel leuke dingen en rust lekker uit!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 11:13

Heel veel plezier Maartje, en een goeie reis! Je hebt er in ieder geval mooi weer bij, tenminste in Nederland wordt het zomer en ik hoop dat dat voor Duitsland ook geldt. Je zorgen maken om je paardjes is helemaal niet nodig, aan je verhalen te horen zijn ze op hun nieuwe stal in goede handen! Lachen

Ik kan ook heel goed in m'n eentje weg, vooral voor langere tijd. Voor een paar dagen of weken vind ik het gezellig om met iemand anders te zijn. Mijn 7 maanden Australië heb ik in m'n eentje gedaan en die 6 weken Nieuw-Zeeland ook. Hoewel ik nauwelijks alleen ben geweest, want juist als je in je eentje reist ontmoet je heel makkelijk anderen. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 11:33

Oooh Katrien, hoe moet dat nu met Pablootje? Kun je zolang zonder hem?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 11:54

Toen ik naar Hongarije en NY ging was Pieps er ook al hoor Suus Lachen
Ik ga dit jaar 1 weekje op vaknatie naar Italie. Ik hoop maar dat het dan goed weer is, dan kan hij gewoon de wei op en controleert Kyra hem elke dag even in zijn stalletje. Als het gied is heeft zij het dan wat minder druk met haar werk en anders ga ik een vakantie team bijelkaar sprokkelen dat elke dag iemand anders hem even gedag zegt enzo.
Hoe doen jullie dat allemaal met je paard als je op vakantie gaat?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 12:06

*eh* ik ga niet op vakantie. En als ik ga, dan is er tot nu toe altijd iemad die de paardjes doet, maar vorig jaar 1 weekje naar tsjechie geweest.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 12:13

Toen ik nog met mijn ouders op vakantie ging, kwam mijn opa altijd om voor het huis en Manjo te zorgen. Later was ik degene die thuis bleef (of eerder of later wegging) om voor de paardjes te zorgen als mijn ouders en zusje weg waren. Nu is er altijd wel iemand thuis om voor Ameretto te zorgen, omdat mijn zusje ook niet meer met m'n ouders meegaat. Toen ik 7 maanden in Australië zat, had ik een verzorgstertje van 10 voor Manjo. Zij poetste en reed hem af en toe. Voeren deden mijn ouders en zusje. Bij ons is er dus altijd wel een mouw aan te passen. En als de vaste ruiter op vakantie is/was, heeft/had het paardje altijd ook lekker vrij! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 12:22

Tot nu toe verzorgde mijn moeder altijd Pablo als ik niet kon, vond ze niet echt leuk (kost weer extra tijd en ze kon erverder niks mee, hij bezorgde haar alleen maar brandblaren als ze hem eens wilde longeren dus dat was ook niet leuk maar ze vond het wel leuk om hem eens te mogen poetsen enzo) maar ik ging toch maar 1 keer in de 2 jaar op vakantie. Nu woont mijn moeder 3 uur rijden met de auto ver weg, die komt dus niet effe naar Pablootje kijken. Hij staat in pension op een manege dus hij krijgt wel eten en een schone stal en hij gaat elke dag de wei op. Maar ik wil dat er ook iemand even kijkt of hij geen wondjes heeft, hem een worteltje geeft.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie