[PG] wie kent manege De Doornbos? of Farida

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

[PG] wie kent manege De Doornbos? of Farida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 23:31

Ik zag een tijdje geleden in het plaatselijke krantje wedstrijduitslagen van een onderlinge wedstrijd van hun. Daar staat ook een naam van een pony in, Farida. Mijn moeder heeft op een arabieren fokkerij gewerkt waar een Farida is gefokt. Deze naam komt niet vaak voor. W weten dat ze per toeval ook nog op stal bij mijn verzorgpony's heeft gestaan. Hun waren daar de eigenaren van.

Nu zou ik graag willen weten of dit dezelfde pony is. Mijn moeder zou dat denk ik echt wel super vinden.

Is nu al wel op leeftijd.

Kleur kan ik niet zeggen, als veulen roodschimmeltje geloof ik. Maar op foto's die ik op stal heb gezien was de kleur al totaal omgeslagen.

Ik hoop dat iemand wat van deze pony weet, als ze nog leeft.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 17-08-10 11:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: IVM verplaatsing titel aangepast.


boerinnetje

Berichten: 656
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: In de driehoek, Zwolle, Deventer, Apeldoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 09:34

Hoi,

Ik ken Farida wel, ik kom namelijk veel bij de Doornbos. Eigelijk weet ik niet zoveel van haar, alleen dat het een zenuwpees is. Daarom wordt ze ook niet zo heel veel gebruikt in de manegelessen. Ik kan wel wat info vragen over haar. Je kunt ook nog op hun website kijken: www.dedoornbos.nl Als ik wat meer weet, laat ik het hier weten.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 18:36

als je dat zou willen doen, graag. Ik hoop echt dat het haar is, weet je eook haar leeftijd en de hoogte, en de kleur?


Akhal_Teke

Berichten: 2535
Geregistreerd: 22-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 21:51

Is het deze die je zoekt?

Ik zoek info over deze merrie; vorige eigenaren/verzorgsters.
Afbeelding
Afbeelding

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Re: wie kent manege De Doornbos? of Farida

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 11:46

VSW-->OV

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

ponyvriend
Berichten: 3
Geregistreerd: 24-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 20:42

Ik ken Farida ik rijd erop is de echte naam Farida Daphne???? ze is zwart en leeft nog ze had koliek maar ze is weer goed !!!!!!!!!!!! kijk maar op manege de doornbos bij fotos en dat staat ze in de buitenbak!!!!

ponyvriend
Berichten: 3
Geregistreerd: 24-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 19:40

kijk dit filmpje :http://www.youtube.com/watch?v=SJIeHG6k6LA

mylover10
Berichten: 2
Geregistreerd: 20-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 18:00

ponyvriend schreef:
Ik ken Farida ik rijd erop is de echte naam Farida Daphne???? ze is zwart en leeft nog ze had koliek maar ze is weer goed !!!!!!!!!!!! kijk maar op manege de doornbos bij fotos en dat staat ze in de buitenbak!!!!


Ja ik rijd ook bij manege de doornbos... Ik rij nog steeds op Farida, dressuur en springen. Ze doet het heel goed, en ik word altijd met de wedstrijd van de 10 4e met haar ofzoww... Een beetje verschillend. Maar echt het is een toppertje!!

Janien2001
Berichten: 1
Geregistreerd: 22-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 19:23

Hey, ik rijdt ook al een aantal jaren bij manege de doornbos. en ongeveer 1 of 1,5 jaar is de pony "farida" ( we denken ) geslacht... Farida was daarvoor al 1,5 jaar kreupel en had alleen maar pijn... Farida was een zwarte ik denk d pony en had een mooie witte bles


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers