Opgezwollen baarmoeder?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Re: Opgezwollen baarmoeder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 09:07

Ik zou ook de huisarts even bellen en vertellen over de slijmprop.

Misschien dat ie dan een beter beeld krijgt.


Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Re: Opgezwollen baarmoeder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-10 10:58

Dat heb ik verteld :) Dat vond ik namelijk wel erg relevant. Hij zei er verder niks over, maar na een beetje googlen is dat gewoon de slijmprop die je voor je baarmoedermond vormt na je eisprong :)

En nee, het was niet m'n blindedarm, die zit ietsjes meer naar het midden, dit was echt uiterst rechts. Het was ook een pijn die ik nog niet eerder gevoelt heb, als ik 't moest beschrijven zou ik 'krasserig' zeggen :') Het is die dag ook blijven hangen,, maar nu is het weg.

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 11:43

Volgens mij zit je nu dan middenin je cyclus en heb je gisteren je eisprong gevoeld.
Zou dat kunnen kloppen?


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Re: Opgezwollen baarmoeder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-10 03:07

ja, ik geloof twee dagen voor die 'prop' :j

KylaLover

Berichten: 2216
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: ergens in de buurt van nergens

Re: Opgezwollen baarmoeder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 16:29

@ phormicola: ik herken mijzelf in jou problemen nu. Wordt bij mij afgescheept op mn spastische darm... Ben bang dat het iets anders is dan mn darmen. Blijf dit even volgen,. Ik ga morgen afspraak maken bij de HA

♥♥♥Rozita van de Rijsdijk (verkocht)♥♥♥
♥♥♥Don Grego (verkocht)♥♥♥
http://www.facebook.com/viviantusveldfotografie
http://www.instagram.com/viviantusveldfotografie

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Re: Opgezwollen baarmoeder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-10 16:40

M'n darmen zijn het zeker weten niet, ik weet gerust wel het verschil tussen pijn in m'n darmen en pijn in m'n geslachtsorganen :') Goed dat je naar de HA gaat, ben ook erg benieuwd wat die zegt. Hou me op de hoogte!

Ik heb ook echt verrekte pijn tijdens seks nu, gister kon ik het niet eens 'af maken' en heb ik de hele dag met een onwijze pijn gezeten. Voorlopig dan ook maar eventjes niet :Y)

Ik ga morgen bloed laten prikken, denk ik, anders woensdag. Komt daar niets uit, dan ga ik naar een bokker in Belgie, die dat heel lief heeft aangeboden. Daar zijn er namelijk geen wachtlijsten.

piewie

Berichten: 1920
Geregistreerd: 11-05-07

Re: Opgezwollen baarmoeder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 16:44

ik had het ook en bleek bij mij darmontsteking te zijn

16-1-2012 de mooiste dag van mijn leven!

Paarden scheren op een professionele manier, met rust en geduld, pb voor meer info!


franka75

Berichten: 11192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 16:46

dat er iets aan de hand is wel duidelijk, snel laten onderzoeken en als je naar belgie gaat hoop ik dat je snel meer weet.

Lieve Mixie ik vergeet je nooit

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Re: Opgezwollen baarmoeder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-10 16:48

piewie, hoe was jouw ontlasting? Die van mij is namelijk perfect, zoals altijd. En stipt elke ochtend, ook zoals altijd.

Ik hoop het ook franka, ik wil hier niet nog heel lang mee rondlopen ;(

piewie

Berichten: 1920
Geregistreerd: 11-05-07

Re: Opgezwollen baarmoeder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:15

Mijn ontlasting was prima. Laten we zo zeggen geen problemen mee. Alleen had ik er zo lang mee doorgelopen dat het uiteindelijk erge diaree werd. Mij heeft een antibiotica kuur zeer goed geholpen en eigenlijk nooit meer last ervan gehad.

16-1-2012 de mooiste dag van mijn leven!

Paarden scheren op een professionele manier, met rust en geduld, pb voor meer info!

Anoniem

Re: Opgezwollen baarmoeder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:20

Ik snap niet waarom je gelijk hebt opgehangen toen je de HAP belde. Ik heb ze weleens gebeld en toen zeiden ze hetzelfde tegen mij met de opmerking dat ik beter naar de eerste hulp kon gaan.

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Re: Opgezwollen baarmoeder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-10 16:26

ze wilde me echt niet laten komen, dat merkte ik wel. Ik voelde me op dat moment zo verloren dat ik geen strijdkracht meer had.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annepaardoes, c_alsemgeest, Facebook, Googlebot, GrapeshotBot, Hazna, Janneke2, Kaetibangsi, Sizzle, Tess__, TessaxQuincy, YandexBot en 42 bezoekers