Verdronken schipper?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Verdronken schipper?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-02 13:57

Ik las in de krant dat ze het lijk van een schhipper gevonden hebben in een kanaal. Ze concludeerden dat hij dronken moest zijn geweest en daarna in het water gevallen is. Ze vonden namelijk een bonnetje in z´n zak van een cafe, war opstond dat hij 15 bier en nog wat whisky had gedronken.
Wat vinden jullie hiervan?
Ik denk dan namelijk al snel dat ze hem hebben vermoord en dat bonnetje in z´n zak hebben gestoken om het een ongeluk te laten lijken. Bij een cafe vraag je toch niet om een bonnetje Verward .
Maar goed, misschien kijk ik veels te veel detectives... Haha!


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 14:23

Nou ja ligt eraan als jij daar standaard komt en je laat al je drankjes opschrijven heb je aan het einde van de avond een bon. Ook een cafe moet bonnen kunnen maken want zake mensen eten en drinken ook wel eens in een cafe. Dit moeten ze kunnen declareren bij het brdrijf.

Nee ik vond het niet zo raar.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 10:44

Het kan beide. Misschien is die wel super verslaafd en als je vaker bier drinkt zijn 15 pilsjes niets hoor. En die paar wisky kunnen er dan ook nog wel bij. Maar het kan ook goed dat die vermoord is maar dan moesten familie enzo van hem toch weten dat hij nooit in dat cafe kwam en zo

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 00:19

oei...auw...herrinneringen....

Neem van mij aan, zelfs al zijn schippers nog zo ervaren en absoluut niet dronken, ze kunnen heel goed verdrinken...dus zo snel hoef je niet aan moord te denken...

Mijn buurman, en tevens een hele goede vriend van de familie van een vriendin van mij, de baas van twee andere vriendinnen en de eigenaar van een van de populairste café's hier, is iets meer dan een jaar geleden overleden. Ook verdronken, omdat hij waarschijnlijk een klap van de giek heeft gekregen en niet kon zwemmen. Wat een drama was, en is dat nog steeds zeg... Als ik nu nog het liedje I am Sailing hoor, springen de tranen in mijn ogen....
Ik had de avond ervoor nog gezellig met hem staan praten, drankje van hem gekregen, hartstikke leuk. En de volgende dag was ie gewoon dood...
afschuwelijk...

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: abbie_h, Amazonbot, Eloya, MaanNaam, Sunshinedaan en 88 bezoekers