Razinda leert snel, rijden gaat goed!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Razinda leert snel, rijden gaat goed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-02 09:51

Gisteren lekker gereden! Ik had 3 dagen niet op haar gereden dus ze was lekker fris. Ze vond de grasbaan die naast de bak ligt in het begin wel wat eng, met al die bordjes overal, maar al snel luisterde ze weer naar mij. Het wijken gaat steeds beter en ik pak nu ook vaak een paar passen schouderbinnenwaarts mee. Dit snapt ze al heel goed. Gisteren heb ik ook weer wat nieuws gedaan; op een kleine volte wat travers-achtige passen, dus een grote keertwending/arbeidspirouette in stap zeg maar. En ze begreep het meteen!
Op een gegeven moment had ik mijn galophulp niet goed getimed en ze sprong aan in de contra. Ik liet haar even doorgalopperen in de contra en ik vroeg me ineens af wat ze zou doen als ik de hulp voor een wissel zou geven. Dus ik geef de hulp, en jahoor, ze springt keurig om naar de andere galop!! Party!! Party!! Party!!
Ik heb haar natuurlijk meteen de hemel in geprezen, ik was echt trots. Leuk is dat, als je af en toe spelenderwijs iets nieuws kan leren!
Jonge paarden zijn echt zó leuk, als ze iets nieuws leren en ze begrijpen wat je bedoelt, kan ik daar echt een hele dag blij door zijn!!
Ik was weer trots op mijn kanjer! Lovers
Heb daarna nog aan de hand in de grasbaan uitgestapt, snuiven dat ze deed!! Ze vond het doodeng! *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 09:58

Yeah!!!! Super maartje!! Party!! Leuk te lezen dat dat meisje zo ontzettend snel allerlei dingen oppakt!! Ik ben echt super-benieuwd hoe ze het gaat doen bij de komende wedstrijd!!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 10:17

Gaaf he als ze dingen snel oppikken Haha! maakt idd je zoooooo trots op het paardje Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 10:21

gaaf! Bij jou gaat het al net zo lekker als bij Sjuim geloof ik. Hoe gaat het nou met razin d'r bekkie?

:evaw:


Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 10:41

Volgens mij zit Razinda 's nachts stiekum een dressuur encyclopedie te lezen. Of ze houdt iedere avond werkoverleg met Jur Haha!
Leuk dat ze zo goed aanpakt! Je begrijpt wel dat de verwachtingen voor 7 juni nu hoog gespannen zijn hè Tong uitsteken

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-02 10:46

Hahaha *LOL*

Sjimmy, ik ga 15 juni naar de kliniek voor controle, want ze heeft toch weer wat last van haar gebit heb ik het idee. Gisteren had ze trouwens ook hele opgezwollen klieren. Scheve mond

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 14:39

Oh wat lekker dat ze het allemaal zo vlug opneemt zeg!
Dat moet echt een lekker gevoel zijn! Party!!

Opgezwollen klieren, hhm da's wat minder, ik hoop niet dat ze er erg onder lijdt... Scheve mond

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 15:57

Wat leuk zeg! Ik krijg al helemaal zin om mijn vent te gaan beleren, nou hopen, vooral als alles zo voorspoedig verloopt!
Knappe meid die Razinda!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 17:14

Lekker dat het zo goed gaat *LOL* Hoop dat mijn jonge paardje het ook allemaal zo vlot oppakt...Haha!
Moet je 7 juni starten in MiddenBeemster of ergens anders? Middenbeemster moet ik namelijk misschien groomen dus dan kom ik even kijken Party!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 22:29

Jeeeeetje Maartje, ik word echt hartstikke jaloers als ik dit zo lees, wat super joh! Cool Razin is echt megastoer, snel weer actiepics dan????Please???

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-02 11:20

Haha is goed! Lachen

Ik start inderdaad ook 7 juni, als alles goed gaat!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, IASCrawler, Siers83 en 138 bezoekers