Heb vandaag foto's gemaakt!!!(en ze zijn klaar, kijk maar op

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-01 22:01

Duurt alleen minstens een week voor ze ontwikkeld zijn, dus dit is lekker boeien Haha! korte beschrijving, zie mij op de grond liggen, camera in de aanslag, en daar verschijnt, een hoofd, dat niet vergenoeg vd lens verwijderd wil blijven dus wat krijgen we,(als resultaat op de foto) 2 knieen met een neus ertussen, een mond met een laars erin *LOL* (niet doorbijten aub), en jammergenoeg geen neusclose up, wilde wel, maar op het ideale afdruk moment verscheen er een verkeerde neus in het beeld. ik ben zo benieuwd naar hoe ze geworden zijn.....

_________________
If you can't be with the one you love, love the one you're with.
Happiness is not having what you want, it's wanting what you have.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ylva op 2001-05-08 22:02 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ylva op 2001-05-12 20:37 ]</font>

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 22:35

Tis altijd weer een verrassing he Party!! als de foto's klaar zijn.......ben zeer benieuwd Party!!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 22:52

Ik ben altijd zo een die vergeet wat voor foto's op het rolletje staan, dus dubbele verrassing. ik heb nu ook weer een rolletje in mijn toestel, heb ik zaterdag foto's van Jody Bernal gemaakt, en zondag foto's van mij zonder zadel (heeft Marc dus gemaakt) Maar op het rolletje waren al 3 foto's afgedrukt. wat daar nou weer opstaat? Geen idee Verward Verward

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-01 21:34

hihi,ja, dat maakt het ook weer extra leuk, een wat ouder rolletje, met verrassingsfoto's Party!!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 23:30

Ik ben erg benieuwd naar de foto's geworden en hoop ze dan ook gauw te kunnen bekijken. Lachen

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-01 20:39

titel zegt het inmiddels al, voor de neiuwschierigen, ik vind ze erg leuk geworden, dusse, kijk maar op het plaatjes forum!