dag 30

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 20:08

Een dag met ups en downs zullen we maar zeggen. Eten ging prima: 4 boterhammen marmite, 2 appels, bekertje melk en 4 boterhammen met gehakt. Daarna een sportkeuring voor het duiken. Ik op de weegschaal daar, en weeg vier (!!) kilo minder dan gisteren (59 kg). Helemaal happy, Party!! Party!! *LOL* *LOL* kom ik bij de arts en die vertelt me dat mijn vetpercentage (gemeten door het aantal millimeters huidplooien op je armen, op je rug en -chips- bij je heupen) 35,2 % is Boos! Boos! terwijl het streef% 18,2 is. Frusty Frusty Frusty Dat is dan wel voor duursporters die vaak trainen (3 of meer keer per week). Mijn vetvrije massa bedroeg 38,2 kg, dat vrolijkte me ook niet op, en mijn streefgewicht was (na correctie) 54 kg. Huilen Huilen Huilen
Ik was wel goedgekeurd, maar toch. En mijn vriendje had 16,2 % vet, niet eerlijk!!!
Kortom ik weet weer waarvoor ik het doe. En ik ben blij dat ik al 3 kg kwijt ben, anders was het helemaal een triest verhaal geworden Verdrietig Verdrietig



Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 20:23

who zeg 54 kilo...
Ik vind 59 al suuuper knap. ik ben blij als het eerste getal een 7 is ipv een 9....
Succes verder,
Groetjes Petra
Ps. het helpt wel een beetje het dat Bokt Diet Knipoog

:evaw:

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 20:58

Petra,

ik vind idd dat het Bokt dieet helpt, alleen al het iedere dag bijhouden wat ik eet is confronterend genoeg. Overigens ben ik niet zo lang (1.65m) en heb ooit ook 50 kg gewogen, dus onhaalbaar is het niet.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 21:26

Heb me vandaag ook vrij netjes gedragen. Vanmorgen 2 broodjes met melk, vanmiddag 2 broodjes met melk. Vanavond een aantal pannekoeken (eigenlijk te veel, zat stampie vol, maar ze zijn zo lekker Vingers aflikken ). Vanavond menles gehad! Ging best wel goed! Nu net aan m'n 2e appel begonnnen.
Marc heeft toch nog het zakje m en m's gevonden. heeft het ook losgemaakt. Ik hoop dat ik de verleiding kan weerstaan. Denk dat ik morgen maar weer ga verstoppen Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Sannne, aeckker03, AnoukS_, Boheme, Florenc, Lugea, smiley, Suor, Ubermetrics, Westhof en 31 bezoekers